Lucija Granić
Vrijeme čitanja: 3 minute

 

Instagram je jedna od najčešće korištenih društvenih medijskih platformi, pa je i Instagram prodaja nešto o čemu bi trebali razmisliti ako želite više zaraditi. Da li je dovoljno samo dobro pofotkati proizvod? Što ako prodajete uslugu koja se baš ne može tako lako slikati?

Vjerojatno već radite najbolje što možete kako bi plasirali svoju tvrtku putem Instagrama. Donosimo vam 5 najuspješnijih tehnika koje vam pomažu da naučite kako prodavati na Instagramu:

#1 Slike visoke kvalitete 

Instagram je brza, takoreći površna mreža, a na vama je da uhvatite pažnju korisnika u manje od 3 sekunde. Pošto je ovo vizualna mreža, najbolje se prodaju: nakit, kozmetika, hrana i piće, sportska oprema i odjeća, putovanja i hotelski smještaj. Naravno, niste ograničeni ovim!

Slike moraju biti kreativne i privlačne, te prikladno predstavljati proizvode koje prodajete. Kada osobe pristupe vašem profilu, moraju biti u mogućnosti odmah prepoznati čime se bavite.

Zapamtite, vizualni prikaz vašeg proizvoda može biti prvo iskustvo koje vaši klijenti imaju s njim, stoga je od iznimne važnosti da bude profesionalan.

 

#2 Instagram priče

Priče možete koristiti za prikaz sadržaja koji je izradila vaša publika, što je uvijek zanimljivo kupcima. Vaši pratioci vole vidjeti da se brinete o njima i da pregledavate njihov sadržaj. Također vam štedi vrijeme stvaranja novih objava i djeluje kao snažan društveni dokaz. Zanimljivo je koristiti naljepnice za anketiranje kako biste dobili povratne informacije i stvorili interakciju.

U pričama možete podijeliti trenutke s događanja bez obzira jesu li udaljeni nekoliko tjedana, događaju se upravo sada ili su iz prošlosti.

Budite autentični jer su Instagram priče zanimljivije nego sadržaj na feed-u, što ih čini odličnim izlogom za pokazivanje zabavne strane svog branda.red brick instagram

#3 Investirajte u Instagram oglase

Oglašavanje na Instagramu pomoć će vam doći do nove ciljane publike. To je vrijedna investicija, pogotovo ako je vaš brand prilično nov na tržištu.

Oglase možete napraviti tako da doprete do kupaca koji će biti zainteresirani baš za vaše proizvode. Prednost oglašavanja je što u oglase možete uključiti linkove na vašu web stranicu, što nije slučaj kod običnih postova.

Kako biste dodatno poboljšali učinkovitost svojih oglasa, pomoću retargeting kampanje uključite osobe koje su već posjetile vašu web stranicu, odnosno potrošači koji su već izrazili interes za vaš brand.

Da biste započeli sa retargetingom, potrebno je izraditi Facebook Pixel te ga postaviti u Business Manager i spojiti ga s vašom web stranicom. Ako zapnete u izradi, slobodno nam se javite.

#4 Surađujte s Influencerima

Pratioci influencera traže od njih savjete i preporuke za kupnju, tako da ne iznenađuje činjenica da se sve više brandova okreće utjecajnim ljudima kako bi uspješno promovirali svoje proizvode.

Kao vizualna platforma, Instagram nudi savršen put ka angažiranju ciljane publike uz pomoć utjecajnih osoba. Najuspješnija strategija za povećanje prodaje je odobravanje koda za popust ili promo linka influencerima, kako bi pratili njihove pojedinačne konverzije.

Ako nemate proračun za partnerstvo s utjecajnim osobama koje imaju puno pratitelja, razmislite o pronalasku mikro-influencera, koji imaju značajno, no ne i masovno praćenje, te se uglavnom broj njihovih pratitelja kreće u rasponu od 1.000 do 100.000 sljedbenika. Ako ste mala tvrtka, ulaganje u mikro-influencere može biti odličan način da usmjerite potencijalne kupce na web stranicu.

Potreban je oprez oko odabira odgovarajućeg influencera, s obzriom na velik broj onih s lažnim pratiocima i lajkovima. Svakako se savjetujte s marketing agencijom prije suradnje.

#5 Ponudite popuste ili poklone

Popusti su jedan je od najučinkovitijih načina za povećanje prodaje na Instagramu. Ovom metodom povećavate svijest o svojim proizvodima ili uslugama jer kupci s prijateljima dijele vijesti o zanimljivim ponudama.

Pokloni i popusti potiču kupce na kupnju vašeg proizvoda ili usluge. Odličan način  nagrađivanja vjernih kupaca je dijeljenje atraktivnih ponuda, kao što su VIP popusti ili članstva, time se povećava stopa angažmana.

Za kraj

S više od 600 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, Instagram daje izvrsne rezultate te je trenutno najpopularnija platforma za promociju vaše tvrtke. Redovito objavljivanje ​​različitih vrsta sadržaja, u pravo vrijeme i interakcija ​​s publikom, iznenadit će vas koliko brzo ćete vidjeti rezultate.

Instagram je mjesto na kojem ljudi pretvaraju svoju strast u kupnju.

Ako još niste počeli optimizirati svoj Instagram za prodaju, možda ćete propustiti veliku priliku! Niste sigurni od kuda krenuti? Obratite nam se za pomoć, a mi ćemo vam pomoći u ostvarenju uspješnih prodajnih rezultata.

 

Go to Top