Outdoor oglašavanje

Oglašavanje proizvoda ili usluga na otvorenom. Još se naziva i vanjsko oglašavanje ili OOH advertising. Ova vrsta oglašavanja uključuje printane i digitalne oblike oglašavanja na otvorenom kao što su billboardi, megabordi, plakati, city light, wallscape ili zidne reklame, gerilsko oglašavanje, oslikavanje vozila i drugo.

Prioritet

Popularnost

Širina publike

Cijena zakupa

71% ljudi nesvjesno gleda u billboarde prilikom vožnje

Outdoor oglašavanje

Prenesite poruku vizualnim putem

Vanjsko oglašavanje osigurava vidljivost, učinkovitost, široku pokrivenost, neprekidno trajanje i iznimno je jednostavno.

Vanjsko oglašavanje

Kada koristiti vanjsko oglašavanje

Vanjsko oglašavanje preporuča se koristiti kada želite kupce upoznati s novim proizvodom ili brendom, povećati eksponiranost postojećeg proizvoda ili brenda, istaknuti posebne ponude, akcije ili sniženja te najaviti nagradne igre, događaje, otvaranje objekata i slično.
Dobro osmišljene poruke vanjskog oglašavanja mogu rezultirati snažnim učinkom na potencijalne potrošače i utjecati na osnaživanje proizvoda ili brenda.

Više od 25% ljudi u prosjeku posjeti web stranicu nakon što vidi oglas na billboardu

Više od 25% ljudi u prosjeku posjeti web stranicu nakon što vidi oglas na billboardu

Vanjsko oglašavanje

Kada koristiti vanjsko oglašavanje

Vanjsko oglašavanje preporuča se koristiti kada želite kupce upoznati s novim proizvodom ili brendom, povećati eksponiranost postojećeg proizvoda ili brenda, istaknuti posebne ponude, akcije ili sniženja te najaviti nagradne igre, događaje, otvaranje objekata i slično.
Dobro osmišljene poruke vanjskog oglašavanja mogu rezultirati snažnim učinkom na potencijalne potrošače i utjecati na osnaživanje proizvoda ili brenda.

Pogledajte neke od 300+
uspješnih suradnji

Stručnjaci za planiranje zakupa billboarda

Kontaktirajte nas

Ako želite da vam pomognemo s oglašavanjem ili idejom, sada je pravo vrijeme da nam se obratite za pomoć.