Medijsko planiranje
Za optimalno ulaganje sredstava preduvjet je profesionalno napravljen media plan i raspodjela budžeta na različite medije. Za vas kreiramo medija plan koji savršeno odgovara ciljevima vaših projekata.
![brick-redbrick-prioritet-marketing-agencija-cigla](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/05/brick-redbrick-prioritet-marketing-agencija-cigla.png)
Prioritet
![star-redbrick-prioritet-marketing-agencija-popularnost](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/05/star-redbrick-prioritet-marketing-agencija-popularnost.png)
Utjecaj na poslovanje
![audience-redbrick-prioritet-marketing-agencija-publika](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/05/audience-redbrick-prioritet-marketing-agencija-publika.png)
Olakšava rad marketing timu
![cijena-redbrick-prioritet-marketing-agencija-price](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/05/cijena-redbrick-prioritet-marketing-agencija-price.png)
Cijena zakupa
Produkcija TV reklama je jeftinija više nego ikad.
Odabir medija
Kako izabrati one prave?
Izbor medija koji će se koristiti u oglašavanju ovisi o vašoj ciljanoj publici, vrsti proizvoda ili usluge, poruci koju želite poslati, cijeni pojedinih medija te u konačnici budžetu kojim raspolažete. Idealno je kombinirati više vrsta medija za plasiranje sponzoriranih članaka ili oglasa, kako bi se poruka uputila što većem broju potencijalnih kupaca i istovremeno se minimizirali troškovi oglašavanja.
Medijsko planiranje
O čemu treba voditi računa?
Prilikom odabira medija potrebno je voditi računa o slušanosti, gledanosti, nakladi ili tendenciji korištenja medija od strane korisnika u brojkama i postocima, te učestalosti ponavljanja reklamne poruke u određenom mediju.
Drive termin je pojam kada je najbolje imati reklamu na radiju. Odnosi se na periodu od 07-10h i 15-18h.
Drive termin je pojam kada je najbolje imati reklamu na radiju. Odnosi se na periodu od 07-10h i 15-18h.
Medijsko planiranje
O čemu treba voditi računa?
Prilikom odabira medija potrebno je voditi računa o slušanosti, gledanosti, nakladi ili tendenciji korištenja medija od strane korisnika u brojkama i postocima, te učestalosti ponavljanja reklamne poruke u određenom mediju.
Pogledajte neke od 300+
uspješnih suradnji
![tifon-redbrick](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/07/tifon-redbrick.jpg)
![vladarepublikehr-redbrick](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/07/vladarepublikehr-redbrick.jpg)
![douglas-redbrick](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/07/douglas-redbrick.jpg)
![samsung-redbrick](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/07/samsung-redbrick.jpg)
![mick-redbrick](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/07/mick-redbrick.jpg)
![republika-hrvatska-ministarstvo-redbrick-logo](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/07/republika-hrvatska-ministarstvo-redbrick-logo.jpg)
![akromion-redbrick-logo](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/07/akromion-redbrick-logo.jpg)
![nexe-redbrick](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/07/nexe-redbrick.jpg)
![schiedel-redbrick-logo](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/07/schiedel-redbrick-logo.jpg)
![wiener-osiguranje-redbrick-logo](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/07/wiener-osiguranje-redbrick-logo.jpg)
![otpbanka-redbrick-logo](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/07/otpbanka-redbrick-logo.jpg)
![clover-redbrick-logo](https://redbrick.hr/wp-content/uploads/2022/07/clover-redbrick-logo.jpg)
Stručnjaci za medijsko planiranje i zakup medija
Kontaktirajte nas
Ako želite da vam pomognemo s oglašavanjem ili idejom, sada je pravo vrijeme da nam se obratite za pomoć.