Vizualni identitet

Vizualni identitet je definicija vizualne prezentacije tvrtke ili proizvoda u digitalnim ili tiskanim medijima. Kako bi se dosljedno prezentirali i ostavili dojam na kupce, klijente i druge tvrtke potrebno je uskladiti sve materijale i unificirati ih.

Prioritet

Popularnost

Širina publike

Cijena zakupa

Vizualni identitet je ono što opisuje tvrtku

Vizualni identitet

Koji su sve elementi vizualnog identiteta tvrtke?

Neki od osnovnih elemenata vizualnog identiteta su:

 

  • Logotip i knjiga standarda
  • Paleta boja vizualnog identiteta
  • Tipografija (odabir izgleda fonta)
  • Ilustracije i ikone (pr. društvene mreže)
  • Mockup izgleda print materijala
  • Mockup izgleda na digitalnim medijima
  • Mockup izgleda na video
  • Mockup izgleda u prostoru
  • Mockup izgleda na vozilima
  • Mockup izgleda pakiranja proizvoda
  • Mockup izgleda jedinstvenih promotivnih materijala

Knjiga standarda

Trebate li knjigu standarda?

Knjiga standarda je dokument koji definira elemente vizualnog identiteta kako bi na dosljedan način prezentirali vizualni identitet tvrtke na različitim medijima.

Knjiga standarda ili brandbook nije prijeko potreban dokument za mikropoduzetnike, no međutim preporučujemo ga za sva poduzeća koji napreduju i rastu jer će im olakšati poslovanje zbog predefiniranih smjernica dizajna.

Knjiga standarda je nužna za ugodnu komunikaciju s dizajnerima

Knjiga standarda je nužna za ugodnu komunikaciju s dizajnerima

Knjiga standarda

Trebate li knjigu standarda?

Knjiga standarda je dokument koji definira elemente vizualnog identiteta kako bi na dosljedan način prezentirali vizualni identitet tvrtke na različitim medijima.

Knjiga standarda ili brandbook nije prijeko potreban dokument za mikropoduzetnike, no međutim preporučujemo ga za sva poduzeća koji napreduju i rastu jer će im olakšati poslovanje zbog predefiniranih smjernica dizajna.

Pogledajte neke od 300+
uspješnih suradnji

Želite li svojoj tvrtki osvježiti identitet i približiti ga novim generacijama?

Kontaktirajte nas

Ako želite da vam pomognemo s oglašavanjem ili idejom, sada je pravo vrijeme da nam se obratite za pomoć.