Facebook oglašavanje

Zahvaljujući publici diljem svijeta kojoj efikasno možete prezentirati svoj brend po izuzetno pristupačnim cijenama oglašavanja, Facebook je čvrsto zasjeo na tron najvažnije platforme za online oglašavanje. Za vas kreiramo kampanje kojima preciznim targetiranjem oglase pokazujemo željenoj publici, efikasno raspolažemo budžetom i postižemo željene rezultate.

Prioritet

Popularnost

Širina publike

Cijena zakupa

Skoro 3 milijarde aktivnih profila na Facebooku

Facebook oglašavanje

Najveća društvena mreža

Facebook je najveća društvena mreža na svijetu, koju aktivno koristi više od 2.2 milijardi korisnika mjesečno. Kao lider na tržištu, Facebook je izgradio vrlo kvalitetan i sveobuhvatan sustav oglašavanja. Bezbroj mogućnosti koje Facebook marketinškim stručnjacima daje na raspolaganje, omogućuje stvaranje vrlo zanimljivih i efikasnih oglasa. Uz bezbroj formata oglasa, Facebook je izgradio i kvalitetan sustav praćenja statistike pa u svakom trenutku možete znati koji oglas je optimiziran i koji odnosi najbolje rezultate. Na temelju toga, možete odbaciti nekvalitetne oglase, pogurati kvalitetne i sačuvati svoj budžet.

Facebook u poslovanju

Imate li poslovnu stranicu na Facebook-u?

Facebook oglašavanje jedan je od najjeftinijih način oglašavanja na internetu, koji donosi prilično dobre rezultate. Vrlo važna opcija kod kreiranja Facebook oglasa jest detaljno targetiranje ciljanih korisnika. Konkretno, moguće je oglase prikazivati točno određenoj skupini ljudi prema zanimanju, interesima, zaposlenju, mjestu stanovanja, pa čak i mjestu gdje skupina ide na godišnji odmor. Detaljno ciljanje potencijalnih korisnika znači i vrlo efikasnu kampanju, jer ako ciljamo ljude koji su zainteresirani za određenu uslugu ili proizvod, jasno je da će broj klikova na oglas biti veći.

40% svjetske populacije koristi se ovom mrežom mjesečno

40% svjetske populacije koristi se ovom mrežom mjesečno

Facebook u poslovanju

Imate li poslovnu stranicu na Facebook-u?

Facebook oglašavanje jedan je od najjeftinijih način oglašavanja na internetu, koji donosi prilično dobre rezultate. Vrlo važna opcija kod kreiranja Facebook oglasa jest detaljno targetiranje ciljanih korisnika. Konkretno, moguće je oglase prikazivati točno određenoj skupini ljudi prema zanimanju, interesima, zaposlenju, mjestu stanovanja, pa čak i mjestu gdje skupina ide na godišnji odmor. Detaljno ciljanje potencijalnih korisnika znači i vrlo efikasnu kampanju, jer ako ciljamo ljude koji su zainteresirani za određenu uslugu ili proizvod, jasno je da će broj klikova na oglas biti veći.

Pogledajte neke od 300+
uspješnih suradnji

Certificirani stručnjaci za Facebook i Instagram oglašavanje

Kontaktirajte nas

Ako želite da vam pomognemo s oglašavanjem ili idejom, sada je pravo vrijeme da nam se obratite za pomoć.