Blog ste Vi
Ono što se nalazi na svakoj web stranici nekog poduzeća su osnovne informacije, kontakt podaci i informacije o proizvodu. Ono što se nalazi na svakoj dobroj web stranici je sve to plus blog. Dobar blog unutar web stranice može vas razlikovati od konkurencije i upotpuniti ostale informacije koje se nalaze na webu. Uz to, blog vam ostavlja prostora za kreativnost. Pišući blog možete se odmaknuti od poslovne komunikacije, istaknuti svoj smisao za humor, podijeliti vaša razmišljanja, poboljšati znanje u određenom sektoru te se pritom zabaviti, naučiti nešto i inspirirati druge.
Blog i SEO
Zašto su blogovi važni za vašu web stranicu? Oni povećavaju broj posjetitelja vaše web stranice. Kako?
- pišući blog optimizirate sadržaj za web pretraživače (SEO)
- dijeljenjem sadržaja bloga na društvenim mrežama
Što je više objava na vašem blogu to će indeksiranje vaše stranice biti veće, a time će se poboljšati pozicija web stranice na Internet pretraživačima. Redovitim objavama i povezivanjem sadržaja držite pažnju čitača, odnosno potencijalnog klijenta, a pretraživačima signalizirate da je vaša web stranica aktivna i funkcionalna. Objavama pridružite i kontakt obrasce kako bi vas svi zainteresirani mogli kontaktirati ili se upisati na mailing liste putem kojih će primati vaše novosti. Podijelite li sadržaj bloga na profilima vaših društvenih mreža održavate svježinu i dinamiku objavljivanja.
Kvalitetan blog skraćuje prodajni ciklus
Povećanje prodaje u kratkom vremenskom periodu dovodi do povećanja profitabilnosti, naravno. No, ponekad vaši klijenti neće odmah biti spremni kupiti neki proizvod ili uslugu. Pisanjem bloga možete skratiti prodajni ciklus iz nekoliko razloga. Prvo, blog vam pomaže u stvaranju povjerenja i uspostavljanju autoriteta vašeg brenda, što povećava mogućnost da će se klijenti obratiti vama. Drugo, kao i putem svake literature, tako se i čitajući blog može nešto naučiti, a time stvarate dodatnu vrijednost vašim uslugama. Treće, uspostavljate dugotrajan odnos s vašim klijentima. Naposljetku, pisanjem bloga pratite nove trendove što vas tjera na preispitivanje vašeg poslovnog modela ili uvođenje inovacije.