Red Brick

Pitate se koja je najbolja taktika za prikupljanje emailova kako biste mogli slati newsletter? Kako prikupiti email adrese korisnika putem vlastite web stranice? Zašto neke taktike funkcioniraju bolje, a druge daju slabe rezultate? Kako primamiti posjetitelja web stranice da ostavi svoj email?

Istraživanja su pokazala kako je slanje newslettera jedna od najboljih marketinških aktivnosti. Naime, direktno obraćanje korisniku koji je zainteresiran za vaše usluge/proizvode dovodi do toga da se značajno povećava angažman korisnika – što dovodi do povećanja kupnji i rasta poslovanja.

Ipak, da biste mogli poslati newsletter – najprije je potrebno prikupiti email adrese potencijalnih klijenata. To se može radi putem raznih kanala, no najpopularnija metoda svakako je prikupljanje emailova putem vlastite web stranice. Mnogi vlasnici tvrtki muku muče s prikupljanjem email adresa jer nisu upoznati s time kako funkcionira taj dio marketinga.

U nastavku članka otkrivamo vam 8 najboljih načina kako posjetitelja web stranice ‘natjerati’ da ostavi svoju email adresu za daljnji kontakt. Evo kako iskoristiti potencijal web stranice:

 

Landing stranica

Landing stranica u globalu nije ništa drugo nego li još jedna zasebna stranica na vašoj web stranici. Ono što landing stranicu diferencira od ostalih stranica jest to što je napravljena s razlogom da kvalitetno konvertira posjetitelje u klijente. To je riješeno na način da je eliminirano sve što bi moglo omesti pažnju korisnika, a tog istog korisnika navodi se da napravi točno onu radnju koju želimo.

Kvalitetno napravljene landing stranice fokusiraju se na benefite za korisnika, a njihova uspješnost može ići i preko 40 posto. Konkretno, svakog trećeg posjetitelja web stranice možete namamiti da ostavi svoju email adresu – kako biste mu mogli slati newsletter.

 

Obrazac unutar članka

Ako stvarate kvalitetne članke za blog sekciju na vašoj web stranici, onda možete itekako profitirati na tome. Naime, dodavanje forme za prikupljanje email adresa unutar samih članaka pokazala se kao jedna od najuspješnijih metoda prikupljanja emailova.

Kako biste povećali šanse da korisnik ostavi svoj email u tom obrascu, važno je da tema obrasca bude povezana s temom članka. Putem navedenog obrasca ponudite posjetitelju web stranice nekakav dodatni benefit (npr. preuzimanje dodatnih uputstava ili radni obrazac koji može ispuniti) i on će vam drage volje ostaviti svoju email adresu.

 

Poziv na akciju (call to action) limitiranog trajanja

Ako putem vaše web stranice nešto prodajete, možete korisnicima ponuditi neki popust ako se odluče na ostavljanje email adrese. Doduše, prilikom kupnje korisnici će ionako morati ostaviti svoju email adresu, ali morate im jasno naglasiti da se slože s time žele li primati daljnje ponude na email ili ne.

Sjajna taktika za što veće i kvalitetnije prikupljanje email adresa svakako je limitiranje ponude. Primjerice, korisnik će prije kupiti neki proizvod, ako je istaknuto na web trgovini kako su ostala još samo 2 komada tog proizvoda. Isto tako, možete ograničiti ponudu dodavanjem tajmera koji će odbrojavati vrijeme – a kada korisnici shvate da nemaju još puno vremena, ostavit će svoju email adresu kako bi dobili neki benefit.

 

Gumb u izborniku

Generalno gledajući, dio posjetitelja web stranice prije ili kasnije će se poslužiti izbornikom kako bi što prije došli do mjesta na koje žele. Mnogi stručnjaci za marketing preferiraju stavljanje gumba koji poziva na akciju unutar samog izbornika.

Za razliku od ostalih opcija u izborniku, poziv na akciju trebao bi biti istaknut nekom bojom i trebao bi se razlikovati od ostalih opcija. Klikom na taj gumb korisnik bi se trebao odvoditi ili na landing stranicu za neki proizvod/uslugu ili jednostavno na stranicu gdje se može ostaviti email adresa kako bi se dobio neki poklon, knjiga ili što već.

 

Welcome Mat opcija

Welcome Mat je iznimno popularan u svijetu posljednjih godina, a radi se zapravo o svojevrsnom pop-up prozoru, odnosno dijelu stranice koji se pojavljuje na vrhu sadržaja. Zahvaljujući alatima i dodacima za web stranicu za prikupljanje emailova, dodavanje Welcome Mat prozora iznimno je jednostavno. Uz samo nekoliko klikova dobiti ćete dodatak na vrhu vaše web stranice koji će služiti za prikupljanje email adresa.

Specifičnost Welcome Mat prozora je što se on otvara na vrhu web stranice i prekriva cjelokupnu površinu početnog zaslona. No, skrolanjem prema dolje taj prozor nestaje, a korisnik može dalje mirno surfati sadržajem koji ga zanima. Zbog toga što svu pažnju fokusira na jednu jedinu radnju, Welcome Mat prozor ima itekako dobru konverziju.

 

Klasični Pop-up

Iako većinu ljudi pop-up prozori iznimno iritiraju, oni se još uvijek pokazuju kao dobra taktika za prikupljanje email adresa. Ovakvu vrstu prozora vrlo je jednostavno postaviti putem dodataka za web stranicu u svega nekoliko klikova, a super stvar je što možete usmjeriti pažnju korisnika na jednu jedinu radnju – ostavljanje emaila.

Ipak, kada se pop-up prozor otvori, ogroman broj korisnika će prvo potražiti maleni ‘x’ kako bi ugasili to što ih ometa u radu. Podaci pokazuju kako pomno odabrani pop-up prozor može dovesti do konverzije od čak 10 posto, što nije zanemariva brojka.

 

Call-to-action na naslovnoj stranici

Ovisno o strukturi vaše web stranice, povremeno će se dogoditi da korisnici kliknu na link u izborniku kako bi došli do naslovnice. Naslovna stranica pruža obilje mogućnosti i trebala bi biti fokusirana na najbolji sadržaj koji možete ponuditi nekom korisniku. Uz linkove do najpopularnijeg sadržaja, trebali biste ugraditi i mogućnost prijave na newsletter.

Jedan dio naslovnice istaknite drugačijom bojom i u njemu napišite neku kratku primamljivu poruku. Ispod toga stavite polje za unos emaila, te dakako gumb za potvrđivanje. U končanici, jedan takav prilično bazičan element trebao bi donijeti nešto konverzacija. S obzirom na to da ne narušava izgled stranice i ne traži puno vremena za postavljanje, svakako ga ugradite na svoju web stranicu.

 

Opcija u komentarima za primanje newslettera

Ako svojim posjetiteljima web stranice dopuštate komentiranje sadržaja, onda se možete poslužiti jednom zanimljivom taktikom za prikupljanje email adresa. Naime, prilikom komentiranja korisnik uglavnom mora ostaviti svoju email adresu, a ako već upisuje email adresu može odabrati da prima novosti s web stranice direktno u svoj elektronički pretinac.

Dovoljno je dodati jedan mali checkbox (polje za kvačicu) i pitati korisnika da li želi primati novi super sadržaj s web stranice direktno na svoj email. Ako on to označi, dobili ste novog pretplatnika na newsletter – bez imalo muke.

 

 

Zaključak

Prikupljanje email adresa putem vlastite web stranice može biti iznimno kreativan zadatak. Naime, postoji vjerojatno tisuću različitih načina i mjesta kako prikupiti email adrese, a na vama je da testirate koja taktika je najbolja. Gore navedeni načini prikupljanja email adresa pokazali su se super u praksi i donose veliki broj konverzija. Ipak, svaka je web stranica priča za sebe pa morate istražiti što je najbolje za vas.

Ako niste sigurni kako to istražiti i koju taktiku prikupljanja emailova odabrati – stojimo vam na raspolaganju. Sve što trebate je popuniti polja ispod ovog testa i naši stručnjaci za marketing pomoći će vam u izgradnji uspješnog biznisa.

 

Upotrebom ovog obrasca prihvaćate pohranu i rukovanje vašim podacima na ovoj web stranici.

 

Go to Top