Želite saznati kako izgleda uspješna objava za Facebook? Kako promovirati svoj brend putem Facebooka i gdje je tajna uspjeha? Koji su glavni elementi uspješne Facebook objave i kako povećati prirodni doseg objave na Facebooku?
Facebook je još uvijek jedan od glavnih kanala promocije nekog brenda na digitalnim kanalima. Društvena mreža koja broji više od 2.2 milijardi aktivnih korisnika mjesečno, dom je mnogobrojnih brendova i tvrtki. Naime, svi su oni prepoznali potencijal koji im društvene mreže nude – kako bi na najjednostavniji i najbrži način doprli do svojih korisnika.
U današnjem tekstu predstavit ćemo vam 10 super taktika kako objave za Facebook učiniti efikasnijima i svrsishodnijima. Radi se o taktikama koje je jednostavno prakticirati, a svaki ozbiljan biznis trebao bi ih koristiti prilikom objavljivanja na Facebooku. S niže navedenim savjetima povećat ćete doseg objava, ali i osigurati nove korisnike svojem biznisu.
Prakticirajte pozitivu
Facebook je mjesto gdje je prilično jednostavno sakriti svoj stvarni identitet, što znači da pojedini korisnici to iskorištavaju kako bi vrijeđali i omalovažavali druge (iza izmišljenih imena). Bilo što radili na Facebooku prilično je velika vjerojatnost da ćete naići na negativne kritike i negativan ton objava.
No, vi se ne morate previše zamarati takvim negativnostima, već morate raditi apsolutno suprotno. Prilikom stvaranja objava fokusirajte se na to da te objave budu pozitivne, odnosno da šire pozitivnu energiju. Dežurnim negativcima odgovorite pozitivom ili na njih uopće nemojte obraćati pažnju.
Objavljujte fotografije i video
Suhoparne tekstualne objave gotovo pa više nikog ne privlače, posebno ako se radi o Facebook stranici nekog brenda. Jednostavno je – ako želite veći doseg i bolji odaziv korisnika nužno je koristiti grafičke elemente. Dakle, prilikom objavljivanja trudite se da svaki put uz tekst objavite i primjerenu fotku, a ako vam vrijeme i budžet to dopuštaju stvarajte video materijale jer su oni sve popularniji u digitalnom svijetu.
Dijelite savjete i informacije
Sadržaj je korisnicima zanimljiv onog trena kada tim istim korisnicima daje neku kvalitetnu informaciju. Generalno, nikog ne zanima da vi u vašoj web trgovini imate najbolje čizme, ali ih zanima kako sačuvati noge toplima za vrijeme hladnih dana. Dijelite savjete i informacije šakom i kapom – jer to je put ka uspjehu. S vremena na vrijeme korisnicima odajte najbolje tajne koje su vezane uz vaše područje djelovanja i doprijet ćete do velikog broja novih korisnika (ali i zadržati stare).
Prilagodite se mobilnosti
Podaci pokazuju kako čak 90 posto Facebook korisnika toj društvenoj mreži pristupa putem pametnog telefona. Danas je teško zamisliti šetnju gradom bez da svaka treća osoba u ruci ne nosi pametni telefon. Činjenica je da smo postali ovisnici o pametnim telefonima, a korištenje Facebook aplikacije zapravo je jedna od najčešćih aktivnosti korisnika.
Prilikom pripreme objave za Facebook imajte na umu da će veliki dio korisnika tu objavu vidjeti upravo na pametnim telefonima. Stvorite sadržaj koji se kvalitetno vidi na uređajima manjih zaslona i koji neće uzrokovati probleme čitljivosti sadržaja. Uglavnom, sadržaj primarno stvarajte za prikaz na pametnim telefonima, a tek onda za korisnike računala i tableta.
Tražite reakciju korisnika
Mnogi griješe prilikom objavljivanja sadržaja na Facebook, kada prilikom objava ne zatraže reakciju korisnika na objavu. Pametno je na kraju objave (ili bilo gdje drugdje) zatražiti od korisnika da ostave ispod u komentaru svoje mišljenje ili da naprave neku drugu akciju. Ako korisnika ne pitate za mišljenje, lako se desi da nitko ni neće dati svoje mišljenje. Uglavnom, na kraju objave upitajte korisnike neko pitanje i zamolite ih da vam napišu svoje mišljenje ispod u komentare.
Nagrađujte korisnike
Činjenica je da će tek mali broj korisnika, bez obzira da li ih pozovete ili ne, dati svoje mišljenje ili odgovor u komentar. Ipak, taj postotak možete drastično povećati i to na način da najbolje komentare i akcije nagradite ne neki način. Mnogi brendovi i tvrtke organiziraju nagradne natječaje, kako bi korisnike privukli i natjerali ih na reakciju. Mogućnosti je puno, a na vama je da odaberete kako ćete nagraditi svoje fanove i koji će biti primarni cilj nagrađivanja.
Odgovarajte na komentare
Kada već pričamo o komentiraju nije na odmet spomenuti da je važno održati kvalitetnu komunikaciju s korisnicima. Komentari su fantastična prilika da se zbližite s vašim fanovima i to potpuno besplatno (ako ne računamo potrošnju vremena). Uglavnom, trudite se redovito odgovarati na komentare i ne dopustite da komunikacija na Facebooku bude jednosmjerna (od korisnika prema vama).
Razvijte prepoznatljivost
Ideja kvalitetne promocije na Facebooku je ostvariti situaciju u kojoj će korisnici već pri samom pogledu na vašu objavu shvatiti o kojem se brendu radi. Dakako, to možemo nazvati i brendiranjem, ali brendiranje ima puno veći opseg od stvaranja prepoznatljivih objava. Prepoznatljivost možete osigurati na način da stvarate fotografije istog tona i boja, ali i dodavanjem vaših prepoznatljivih simbola (npr. logotipa) na sadržaj koji objavljujete.
Žudite za povratnom informacijom
Povratne informacije (feedback, recenzije) trebale bi biti jedan od ključnih parametra razvoja vašeg biznisa. Naime, pametno je stvarati ono što korisnici žele – ali prije toga morate shvatiti što oni točno žele. Facebook je razvio mnogo mogućnosti kako dobiti povratnu informaciju. Uvijek i u svakoj prilici od svojih fanova tražite da vam pošalju povratnu informaciju o vašem radu i tako vam omoguće bolji i kvalitetniji napredak.
Objavljujte redovito
Jedan od ključnih parametara uspjeha online poduzetnika svakako se krije u redovitosti. Naime, samo oni ustrajni i redoviti, koji su spremni žrtvovati vrijeme i novac kako bi održali konstantu, na kraju će izgraditi uspjeh na tržištu. Pripremite sadržaj za objavu za Facebook unaprijed i ne dovedite se u priliku da propustite redovito objavljivanje. Stručnjaci kažu kako je pametno objaviti jednu ili dvije objave dnevno, a na vama je da odaberete svoj tempo – samo ne preskačite planirane objave.
Zaključak
Objavljivanje na Facebooku može biti stresno i kontraproduktivno, ako nije odrađeno na ispravan način. Gore smo naveli 10 savjeta kako napraviti super objavu za Facebook i nadamo se da ćete se početi pridržavati tih pravila (ako ih se još uvijek ne pridržavate).
Ako nemate vremena za vođenje vlastitih društvenih mreža, imamo rješenje za vas. Naši marketing stručnjaci spremni su uskočiti vam u pomoć i riješiti vas svih muka objavljivanja na društvenim mrežama. U slučaju da želite sagraditi uspjeh u suradnji s nama, popunite formular ispod ovog teksta.
Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.