Želite popuniti smještajne kapacitete hotela tijekom čitave godine? Pitate se kako privući kvalitetne goste i na koji način zainteresirati turiste za dolazak izvan sezone? Zanima vas koji trendovi vladaju u digitalnom marketingu za hotele i kako ih iskoristiti u svoju korist?
Iako je hotelski smještaj sve popularniji među turistima koji stižu u Hrvatsku, činjenica je da veliki broj hotela nije u potpunosti popunjen kroz čitavu godinu. Dakako, to je velika šteta jer se bespotrebno gubi novac koji bi hotel mogao zarađivati visokom popunjenošću i van sezone.
Ako se pitate zašto su neki hoteli iznimno dobro popunjeni tijekom čitave godine, otkriti ćemo vam njihov recept – pametna ulaganja u marketing. Marketing u tradicionalnim oblicima igra sve manju ulogu, a danas je iznimno važno ulagati u blagodati digitalnog marketinga. U nastavku teksta predstavit ćemo vam 5 trendova u digitalnom marketingu za hotele, koji će vam itekako pomoći u privlačenju novih gostiju.
Kvalitetna web stranica prilagođena za mobilne uređaje
Istraživanja pokazuju kako broj turista koji svoje rezervacije hotela obavljaju putem pametnih telefona sve više raste. Točan podatak pokazuje kako je unutar samo godine dana taj broj narastao s 13 posto na čak 20 posto, što je ogroman pomak u koristi mobilnih uređaja.
Ako ne želite gubiti goste koji rezervacije obavljaju putem pametnih telefona i tableta, važno je da imate web stranicu koja se ispravno prikazuje na tim mobilnim uređajima. Ako još uvijek nemate mobile-friendly (responzivnu) web stranicu, sada je pravi trenutak da je izradite. S obzirom na to da sve više koristimo pametne telefone u svakodnevnim zadacima, činjenica je da će broj ljudi koji rezervacije hotelskog smještaja rade putem pametnog telefona u budućnost još značajno rasti. Prestanite gubiti dragocjene goste i prilagodite svoj web mobilnim korisnicima.
Potencijal društvenih mreža u marketingu za hotele
Uz sve veću popularnost pametnih telefona, rasla je i popularnost društvenih mreža. Danas su društvene mreže jako važan dio života ogromnog broja ljudi. Veliki dio nas svakoga dana provede nekoliko sati boraveći na društvenim mrežama. Zato su one sjajan potencijal za privlačenje gostiju u hotelski smještaj. Tamo gdje su vaši potencijalni gosti, tamo morate biti i vi – a danas su to društvene mreže.
Najpopularnije društvene mreže trenutno su Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, Twitter i YouTube. Ne morate biti prisutni na svim tim mrežama jer će vas to vremenski iscrpiti, no važno je da budete barem na 2-3 društvene mreže kako biste lakše stigli do svojih potencijalnih gostiju.
Društvene mreže sjajan su komunikacijski kanal s gostima. Naime, velika je vjerojatnost da će budući gosti upravo na društvenim mrežama postaviti pitanje koje ih zanima u vezi smještaja. Također, vaši nedavni gosti često će ostaviti recenziju vašeg hotela na društvenim mrežama. Korisnici danas cijene instantnu komunikaciju, stoga je brzi odgovor na pitanje ili zahvala za pozitivnu recenziju sjajan način da doprete do većeg broja posjetitelja. Uložite vrijeme u društvene mreže, a isto tako pametno je i investirati novac u oglašavanje na društvenim mrežama.
Video kao medij budućnosti (i sadašnjosti)
Kada su prije 20 godina brzine interneta bile još ekstremno malene, glavni medij na internetu bio je pisani tekst. S porastom brzina interneta, sve veću ulogu igrale su fotografije – a glavni medij današnjice postao je video. Naime, čak 80 posto ljudi više preferira gledanje video sadržaja nego li čitanje teksta, za vrijeme surfanja internetom.
Ako vaš hotel nastojite prikazati putem predivnih fotografija, to je dobar način da steknete povjerenje gostiju – no još ćete bolje rezultate ostvariti ako za promociju vašeg smještaja iskoristite video. Putem video materijala možete vaš hotel prikazati na jedan detaljniji način koji će pobuditi još više interesa u očima korisnika. Također, korisnik će više vjerovati vama i ponudi koju mu nudite, nakon što se putem video materijala uvjeri u istinitost vaših tvrdnji.
Video nije medij budućnosti, već medij sadašnjosti. Sada je pravo vrijeme da se okrenete promoviranju hotela putem video materijala. Važno je naglasiti da će video podići i broj dijeljenja na društvenim mrežama, što će u končanici rezultirati većim interesom potencijalnih gostiju – i većom popunjenošću tijekom čitave godine.
Redovito stvaranje novog sadržaja
Redovito stvaranje sadržaja itekako je važno za sjajne marketinške rezultate. Content marketing (sadržajni marketing) trenutno je jedan od najboljih načina promoviranja u svijetu. Radi se o vrsti marketinga gdje putem sadržaja prikriveno promovirate svoje proizvode i usluge.
U praksi, ako imate hotel koji se nalazi u Zagrebu – možete stvarati sadržaj u kojem ćete korisnicima otkrivati čari Zagreba i zašto je važno da posjete Zagreb u neko doba godine. Na taj način podižete želju i interes korisnika da posjeti Zagreb, a to zatim možete iskoristi i u svoju korist. Naime, na kraju teksta ili video materijala korisnika jasno pozovite da bukira smještaj u vašem hotelu – te tako ostvarite nova noćenja gostiju.
Sadržaj koji stvarate može biti tekst, fotografija, video materijal ili nešto četvrto – no važno je da budete redoviti u stvaranju tog sadržaja. Nakon što sadržaj stvorite možete ga objaviti na blogu na web stranici hotela ili ga možete podijeliti putem društvenih mreža.
Mogućnosti lokalnog SEO-a
SEO je proces u kojem brend nastoji izgraditi što bolju poziciju na web tražilicama, kako bi bio dostupniji korisnicima interneta. Kada neki korisnik traži pojam ‘hotel u Zagrebu’, želite biti prvi na Google tražilici – upravo je to zadaća SEO optimizacije.
Optimizacija za tražilice dugotrajan je proces u kojem rezultati dolaze sporo, ali kasnije daju fantastične rezultate. Kada završite na prvim pozicijama na Google-u potencijalni gosti će vas sami pronalaziti i rezervirati smještaj – bez ulaganja u marketing.
Kod pozicioniranja hotela na web tražilicu važno je pozornost usmjeriti na lokalni SEO. Ideja je da se dobro pozicionirate za pojmove u kojima se spominje mjesto gdje se vaš hotel nalazi (npr. hotel u Zagrebu). Jačanjem lokalnog SEO-a povećat ćete vidljivost do potencijalnih gostiju, što će vam dovesti nove goste u hotel. Prilikom SEO procesa važno je stvarati kvalitetan sadržaj, a od pomoći vam mogu biti i servisi kao što su Google My Business, Yelp, TripAdvisor, booking.com, itd.
Zaključak
Trendovi u digitalnom marketingu za hotele mijenjaju se iz godine u godinu. Gore nabrojani savjeti aktualni su za 2019. godinu i pomoći će vam u ostvarenju boljih rezultata vašeg hotelskog smještaja. Ako niste stručnjak za marketing, pametno je angažirati agenciju koja će sve ove trendove primijeniti umjesto vas. Naš stručni tim iza sebe ima mnoštvo uspješnih projekata i vrijeme je da nam se obratite za pomoć. Sve što trebate je popuniti polja ispod teksta i pomoći ćemo vam u ostvarivanju uspješnih poslovnih rezultata vašeg hotela.
Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.