Društvene mreže
Obratite se potencijalnim kupcima i klijentima
Društvene mreže nastale su u ideji da se korisnici interneta u cijelom svijetu upoznaju i druže. One su novi oblik komunikacije. Razlikujemo više tipova društvenih mreža na kojima imate mogućnost kreirati poslovnu stranicu vaše tvrtke i na taj način pokazati potencijalnim kupcima proizvode ili usluge koje nudite, no vrlo je važno da to radite profesionalno i svakodnevno.
Društvene stranice nude mnoge prednosti kao što su mali troškovi, brza povratna informacija, povećanje prometa web stranice, te jednostavna prezentacija proizvoda i usluga. Najpoznatije društvene mreže su praktički besplatne, a nude mnoge alate za komunikaciju s postojećim i potencijalnim klijentima. Za razliku od tradicionalnog marketinga, društvene mreže nude mogućnost „kontaktiranja“ neograničenog broja publike. Putem društvenih mreža također možete birati ciljanu publiku prema lokaciji, dobi, spolu, životnim navikama, hobijima i slično. Od najpoznatijih ističu se Facebook i Twitter. Većina poduzeća danas ima Facebook stranicu putem kojeg ostvaruje kontakt s klijentima, objavljuje sadržaj, te oglašava proizvode putem Facebooka. Najveća prednost je dostupnost bilo kada i bilo gdje putem mobilnih i tablet uređaja.
Društvene mreže su postale sastavni dio našeg života što potvrđuje 900.000 registriranih Facebook korisnika u Hrvatskoj.