Internet prodaja vs. dragocjena informacija
Biti zapažen na Internetu i uspješno prezentirati svoje proizvode nije lak zadatak. Zbog velike količine informacija u digitalnom svijetu, potrebno je kvalitetno i fokusirano izraditi svoj web sadržaj. Korisnici najčešće pretražuju Internet zbog informacija, a pretjerano prodajni sadržaj ih može otjerati s vašeg web mjesta. Morate pridobiti njihovo povjerenje, pružiti im kvalitetne informacije; čime se bavite, po čemu su vaši proizvodi posebni, koje su vrijednosti vaše organizacije i ostalo. Ukoliko je vaša Internet stranica namijenjena za široke mase, vjerojatno nećete postići željeni efekt, stoga profilirajte svoje kupce (na kojem se području nalaze, razina obrazovanja, njihov životni stil, navike, način kupovine itd.) i ponudite jedinstven sadržaj. Svakako stvorite bazu korisnika. Ponudite e-mail obrazac putem kojeg će korisnici primati vaš sadržaj, odnosno newsletter ili posebne prodajne pogodnosti.
Internet stranica kao rješenje problema
Vaš web sadržaj mora dati rješenja problema potencijalnog kupca. Rent-a-car, smješatj u hotelu, stomatološke usluge, usluge marketinga, poslovne usluge, jednodnevni izleti i sl. neki su od pretpostavljenih pojmova koje korisnicima trebaju u danom trenutku. Gdje mogu nabaviti traženo? Po kojoj cijeni? Zašto je to bolje od konkurencije? Za naslov Internet stranice, ili sadržaja unutar iste, poželjno je atraktivno opisati rješenje problema potencijalnog kupca, odnosno vašeg profiliranog kupca.
Unutar Internet stranice pišite i blog u kojem ćete pobliže objasniti vaše proizvode ili objavljivati članke slične tematike. Svakako dajte pune informacije o vašem poduzeću i kontaktima.
Dizajn Internet stranice
Bez puno filozofije i kiča odaberite jednostavnu i preglednu web stranicu u obliku padajuće stranice (eng. landing page). Sadržaj prilagodite za takozvani skimming – brzo iščitavanje teksta jer se većina kratko zadržava na Internet stranicama i čita samo odabrani i upadljiv sadržaj. Tekst ne smije biti predugačak i neoblikovan, odvojite odlomke, podebljajte ključne riječi, koristite bullet nabrajanje, te vodite računa o korisničkom iskustvu. Stranica mora biti prilagođena mobilnim uređajima i sadržavati poveznice na društvene mreže, a vodite računa i o omjeru prodajnih i informativnih objava jer isključivo prodajnim pristupom može odbiti potencijalne klijente. Ne zaboravite ulogu boja u dizajnu i prodajnim aktivnostima, odnosno psihološki utjecaj boja; crvena potiče na akciju, plava simbolizira pouzdanost i smirenost, žuto i narančasto optimizam. U slučaju web shopa vrijede slična pravila, a uz to pružite više informacija o proizvodima i uložite u kvalitetan način filtriranja web trgovine.