Idealne dimenzije fotografija za društvene mreže mijenjaju se svake godine. Ako ne znate koje su prave dimenzije objava na Facebooku, a koje na Instagramu ili LinkedInu i kako ih prilagoditi mobilnim uređajima – nastavite čitati!
Društvene mreže imaju sve više opcija objava, kampanja, videa i priča, a svaka mreža nam nosi i svoja pravila i idealne dimezije.
U nastavku donosimo idealne dimenzije fotografija za društvene mreže.
Facebook dimenzije fotografija
Facebook još uvijek drži visoko mjesto u popularnosti te nam nudi pregršt opcija, a samim time i mnoštvo različitih mjesta za objavu fotografija. Ako želite dodati novu fotografiju na svoj Facebook profil, idealna dimenzija fotografije je 1080 x 1080 piksela. S druge strane, idealna dimenzija fotografije za naslovnicu je 850 x 315 piksela, dok je za profilnu sliku idealna dimenzija 170 x 170 piksela. Dimenzija za Facebook priču je 1080 x 1920 piksela. Ako izrađujete Facebook oglas, koristite dimenziju 1080 x 1080 piksela.
Što se tiče naslovne fotografije za grupu, ona bi trebala biti dimenzija 1640 x 859 piksela. Nadalje, naslovna fotografija za događaj trebala bi biti istih dimenzija kao i naslovna fotka na profilu, što znači dimenzije 1200 x 675 piksela. Naravno, moguće je koristiti i fotografije drugačijih veličina, pri čemu će one manjih dimenzija uzrokovati gubitak kvalitete, dok bi veće dimenzije trebale izgledati kvalitetnije.
Instagram dimenzije fotografija
Instagram je jedna od najbrže rastućih društvena mreža na svijetu. Što se tiče dimenzija fotografija za Instagram, krenut ćemo sa standardnom profilnom fotkom 180×180 piksela. Zatim, standardna objava na Instagramu trebala bi biti dimenzije 1080 x 1080 piksela. Ako želimo objavljivati profesionalne Instagram priče, odnosno Instagram Story –idealna dimenzija fotografija je 1080 x 1920 (što je omjer 9:16).
LinkedIn dimenzije fotografija
Društvena mreža koja je namijenjena poslovnim ljudima i onima u potrazi za poslovnim prilikama, ima svoja pravila.
Profilna fotografija na LinkedInu trebala bi biti dimenzije 300 x 300 piksela, no LinkedIn će prihvati i razne druge dimenzije. Na vrhu LinkedIn profila nalazi se banner koji treba fotografiju dimenzija 1128 x 191 piksela, dok dimenzije takvog bannera na stranici tvrtke iznose 900 x 600 piksela. Što se tiče samih objava dimenzije mogu biti različite, no preporučuje se korištenje fotografija dimenzija 1200 x 627 piksela.
Twitter dimenzije fotografija
Idealne dimenzije fotografija za ovu društvenu mrežu kreću se od 400 x 400 piksela za fotografiju profila, do 600 x 335 piksela za fotografiju objave na Twitteru.
YouTube dimenzije fotografija
Profilna slika kanala trebala bi biti dimenzija 800 x 800 piksela, dok bi naslovna fotografija kanala trebala biti dimenzija 2048 x 1152 piksela. Što se tiče thumbnaila koji se dodaje uz pojedini video, on bi trebao biti 1280 x 720 piksela.
Zaključak
Dimenzije fotografija i vizuala za društvene mreže stalno se mijenjaju, a navedene dimenzije u našem tekstu bit će aktualne u 2023. godini, s time da uvijek postoji mogućnost za određene promjene.
Ako želite postići uspjeh svoje tvrtke uz pomoć društvenih mreža, vrijeme je da svoje fotografije, objave i kampanje prilagodite zahtjevima pojedine mreže.
Ako nemate vremena za kvalitetno vođenje društvenih mreža, možete se obratiti nama za pomoć. Mi ćemo se brinuti za uspjeh prezentacije vaše tvrtke na društvenim mrežama, a svojim kreativnim pristupom uspješno ćemo graditi vaš brend.