Zanima vas kako biti prvi na Google tražilici? Kako se popeti na tu vrijednu prvu poziciju koja donosi mnoštvo klijenata? Koje metode iskoristiti za bolju poziciju na Google tražilici i na koji način lansirati svoj biznis na lidersku poziciju na tržištu?
Google tražilica iznimno je popularna među korisnicima i zapravo je startna točka iz koje počinje svaka avantura internet korisnika. Bilo da traži neki proizvod, uslugu ili nešto treće, korisnik će vrlo vjerojatno to najprije potražiti putem Google tražilice. Podaci pokazuju da Google svake sekunde procesuira više od 40.000 različitih pretraga korisnika, što znači da korisnici svaki dan traže više od 3.5 milijardi pojmova putem Google tražilice. Možete li zamisliti kakav to poslovni potencijal nosi sa sobom?
Google kao okosnica interneta
Bez obzira na mnogobrojne servise koji su se pojavili tijekom godina, na sve društvene mreže i na sve aplikacije, Google je i dalje ostao mjesto na koje se korisnici najčešće zapute kada traže nešto za sebe, svoje najmilije ili tvrtku. Istraživanja u Hrvatskoj pokazala su kako korisnici prije bilo kakve veće (pa čak i manje) kupovine kreću u potragu za informacijama i to upravo na Google tražilici.
Google web tražilica je bila i još će dugo vremena ostati okosnica interneta i startna točka iz koje sve kreće na internetu. Korisnici obožavaju Google zbog toga što im daje brze, relevantne i sveobuhvatne informacije na bilo kojem jeziku, u bilo koje vrijeme i na bilo kojem uređaju. Jednostavno, imaju sve znanje svijeta na svojem dlanu i to samo uz upisivanje željenog pojma u tražilicu.
Zbog toga, ne smijete propustiti veliki potencijal koji nudi Google tražilica. Važno je pozicionirati se kao prvi na Google tražilici, jer to donosi hrpu benefita i puno novih klijenata.
Prva pozicija zlata vrijedi
Kada promatramo rezultate koje prikazuje Google nakon što utipkamo određeni pojam, već smo navikli da se na prvim pozicijama prikazuju 2-3 reklame, odnosno plaćeni oglasi AdWords kampanje. Zanimljivo, korisnici su s vremenom naučili podsvjesno preskakati takve oglase pa tek rijetki kliknu na oglas. Nedavna istraživanja pokazuju kako svega nekoliko posto (2-4%) ljudi klikne na oglas, a većina korisnika odmah ide na prvi relevantan organski rezultat u Google pretragama.
Prva pozicija na Google tražilici donosi čak 35 posto klikova korisnika koji nešto traže na Google-u, a sa svakom sljedećom pozicijom postotak ljudi koji će kliknuti na rezultat pretraga se smanjuje. Primjerice, na drugi rezultat će kliknuti svega 17 posto ljudi, na treći 12 posto, itd. Vjerujemo kako vam je sada jasnije zašto je važno biti prvi na Google tražilici.
No, tu priči nije kraj, jer prva pozicija na Google tražilici je besplatna. Dakle, prva, a i svaka sljedeća pozicija na Google-u neće vas koštati ništa, onog trena kada do nje uspijete doći. To je puno bolje i dugoročnije, za razliku od silnih novaca utrošenih na plaćeno oglašavanje putem raznih digitalnih kanala, gdje efekt dolazaka novih klijenata staje onog trenutaka kada prestane uplaćivati novac za oglašavanje.
Kako biti prvi na Google tražilici?
S obzirom na potencijal koji nudi dobra pozicija na Google-u, s godinama se razvila djelatnost SEO optimizacije. Radi se o skupu istraživanja i aktivnosti, čiji je zajednički cilj napraviti sve što je moguće kako bi se određena web stranica domogla prvih pozicija na Google tražilici.
SEO prije svega iziskuje analiziranje potencijala određenih pojmova (pretraga), nakon toga analizu konkurencije i stvaranje kvalitetnog plana optimizacije. Nakon toga kreće se u sređivanje tehničkih detalja na samoj web stranici, a kada je taj proces završen započinje proces izgradnje linkova ka našoj web stranici, kako bi se pokazao potencijal koji određena web stranica nudi.
Optimizacija za web tražilice je dugoročna investicija, ali donosi i dugoročne rezultate. Nemojte propustiti priliku optimizirati svoju web stranicu već danas, jer za koji mjesec mogli biste završiti prvi na Google tražilici i vaši novi klijenti trebali bi vam dolaziti samostalno i besplatno.
Imamo puno iskustva u optimiziranju web stranica, ako ste zainteresirani da vaš biznis lansiramo na lidersku poziciju popunite obrazac ispod.
Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.