Popularnost TikTok-a ne jenjava niti će u skorije vrijeme, a vi imate profil i na tome sve staje? Osjećate se kao da tapkate po mraku i bojite se napraviti prvi korak na toj mreži? Više ne morate – donosimo vam savjete uz koje ćete postati zamijećeni i ostvariti rast svog poslovanja.
Zašto baš TikTok?
Na početku 2022. godine TikTok je imao čak milijardu aktivnih korisnika mjesečno, dok je prosječno vrijeme provedeno na aplikaciji 52 minute dnevno. Engagement rate ili stopa angažiranosti kojom se prikazuju interakcije s objavom (broj pregleda videozapisa, likeova, komentara i dr.) na TikTok-u iznosi nevjerojatnih 5.30% na 100 000 pratitelja. Usporedbe radi, na Instagramu je engagement rate 1.10%.
Odaberite svoju nišnu temu na TikTok-u
Kao što je slučaj i kod ostalih društvenih mreža, i na TikTok-u je bitan sadržaj. Ako ste odabrali TikTok za osnaživanje svoga branda, najprije pregledajte što radi konkurencija i kako. Raspišite što vam se sviđa, što mislite da ima prostora za poboljšanje i probajte kreirati sadržaj koji će biti kvalitetniji od njihovog, uzimajući u obzir sve napisano. Jeste li započeli dobro, otkrit će vam metrike, zato ih ne zaboravite pratiti. Ako želite imati edukativan sadržaj, odaberite područje u kojem ste dobri i nesebično podijelite svoje znanje. Specijalizirajte se za određenu temu po kojoj će vas pratitelji zapamtiti i postepeno ju razrađujte.
Pridružite se hashtag izazovu na TikTok-u
Iako je bitno ostati dosljedan svome brandu i nišnoj temi, ono na što ne smijete zaboraviti, budući da se radi o TikTok-u, svakako su hashtag izazovi. Uz pomoć njih vašu objavu vidjet će velik broj ljudi i ostvarit ćete organski rast. Ne znate koje hashtagove koristiti? Sve što trebate napraviti jest upisati ključnu riječ koja je relevantna za vaš brand, a na temelju toga će vam TikTok predložiti niz hashtagova.
Ostvarite suradnju s influencerima
TikTok influenceri u Hrvatskoj možda još uvijek nemaju toliko veliku publiku kao na Instagramu, no to vas ne bi trebalo sprječavati da ostvarite suradnju. Bitno je odabrati influencere koji će zaista znati dobro prezentirati vaš brand jer će tako zasigurno doći do ciljane publike. Odlučite li se za suradnju s influencerima, uštedjet ćete na vremenu kojeg biste morali utrošiti na samostalnu promociju vašeg branda, a podići ćete brand awareness.
Ne morate biti savršeni, ali budite svoji
Na Instagramu smo navikli gledati prekrasne fotografije i videozapise. Estetika nije neophodna za TikTok, fokusirajte se na autentičnost jer osobnost igra primarnu ulogu. Budite ono što jeste, odnosno što je vaš brand. Što više objavljujete, vjerojatnije je da će TikTok prikazivati vaše objave relevantnoj publici. Ipak, nemojte pretjerivati, bolje je objaviti jedan kvalitetan video dnevno nego pet koji nemaju previše smisla.
Proučite dobro platformu
Prije nego otvorite profil za svoj brand na TikTok-u, probajte što bolje proučiti samu društvenu mrežu. Kad je najbolje vrijeme za objavljivanje sadržaja, koje hastagove koristiti, što je trenutno popularno te kako se uopće komunicira. Također, imajte na umu da je potrebno vremena kako biste došli do ciljane skupine. Ako vam se sve ovo čini ipak malo previše i potrebna vam je pomoć stručnog marketinškog tima, mi smo tu za vas. Slobodno nam se javite, uz pomoć TikTok-a zajedno ćemo vaše poslovanje dovesti na viši nivo.