Facebook Ads trendovi 2022. za bolje rezultate

by velj 19, 2021Social Media

Želite znati koji su to najnoviji trendovi oglašavanja na Facebooku kako biste imali što bolje rezultate? Pitate se kako bi vaše buduće kampanje trebale izgledati?

 

U ovom vam blogu otkrivamo pet trendova koji će utjecati na rezultate Facebook oglasa u 2022. godini. Naučite kako prilagoditi gramatiku, duljinu teksta oglasa i kreativnost svojih Facebook oglasa radi boljih rezultata.

 

# 1 Prilagodite Facebook oglase za News Feed

 

Kasnije ćemo podijeliti neke vrlo specifične taktike za Facebook oglase, ovaj je prvi trend općenit, ali najbitniji. Prilikom izrade Facebook kampanje, uvijek razmišljajte o prilagodbi sadržaja oglasa prema onome što ljudi obično gledaju na News Feed-u (početnoj stranici Facebook-a). Imajte na umu da je Facebook primarno društvena mreža i korisnici nisu tamo došli gledati oglase i kupovati, baš zato je vrlo važno prilagoditi oglase.

 

Najbolji i najuspješniji oglasi su upravo oni koji se podudaraju s objavama News Feed-a u pogledu teksta i vizuala, čineći da oglasi izgledaju više nalik organskim postovima. Oglasi se moraju stopiti s ostalim sadržajem feed-a, kako bi korisnici na njih obratili pažnju.

 

Iako želite da se vaši oglasi podudaraju sa feed-om, oni bi se, naravno, trebali isticati. U ostatku bloga pročitajte kako se uspješno istaknuti!

 

# 2: Pišite opušten Copy oglasa

 

Mnogi oglasi prepuni su uštogljenog teksta koji nikom nije zabavan za čitanje. Još jedan trend Facebook oglašavanja koji biste trebali isprobati jest upravo opušten i zabavan način pisanja teksta u kampanjama. Kao što smo već spomenuli, Facebook je ležerna platforma na koju se ljudi dođu zabaviti, pa je manje formalan copy oglasa skroz u redu. 

 

Ovo pravilo pogotovo vrijedi ako je vaš target mlađa populacija. Ako copy vašeg oglasa odražava njihov stil slanja poruka, vidjet ćete da se vaši rezultati poboljšavaju. 

 

# 3: Koristite kratke videozapise u kampanjama

 

Zadnjih nekoliko godina sve se vrti oko videa, pogotovo onih kraćih. Snimite zanimljiv video i probajte ga staviti u kampanju, dobri rezultati sigurno neće izostati! 

 

Dvije bitne stvari pri izradi videozapisa:

 

Prvo, nemojte pretjerivati s kvalitetom i profesionalnom produkcijom. Videozapisi koje kreirate za svoje Facebook oglase ne moraju imati profesionalnu produkciju i izgledati poput reklame za TV. Videozapisi snimljeni pametnim telefonom mogu biti super-učinkoviti jer će usko oponašati sadržaj koji ljudi obično vide u News feed-u. Kao što smo rekli već sto puta – Facebook je opuštena mreža, ljudima će biti cool vaš opušten i zabavan kratki video.

 

Drugo, neka vaši videozapisi uvijek budu kratki! Često se tvrtke uplaše na samu pomisao stvaranja videozapisa, misleći da im treba video od 3 minute snimljen profesionalnom opremom. Iznenadit ćete se koliko sadržaja možete uklopiti u video od 20 ili 30 sekundi i koliko rezultata može donijeti vašim oglasima. 

 
# 4: Koristite ležerne vizuale u oglasima
 

Ne možemo pisati o videu, a da ne spomenemo vizuale oglasa. Kao i kod videozapisa, vaše slike ne moraju izgledati kao da su snimljene na profesionalnom snimanju s profesionalnom opremom. Ono što najbolje prolazi kod publike na Facebook-u su upravo fotke koje su autentične i ležerne

 

Naš je savjet da se fokusirate na što opuštenije slike i vizuale te testirate što bolje prolazi! 

 
# 5: Testirajte različite dužine copy-a Facebook oglasa

 

Testirajte i samo testirajte! Ne postoji čarobni broj znakova ili rečenica koje će vam donijeti rezultate za kojima tragate. Uvijek testirajte duljinu teksta vaših oglasa kako biste otkrili čarobnu formulu koja najbolje prolazi kod vaše ciljane publike.

 

Preporučujemo testiranje kratkih verzija vašeg teksta –  jedna do dvije rečenice, nešto što je kratko i jasno. Ne zaboravite na CTA (poziv na akciju)! 

 

Bonus savjet: Eksperimentirajte s emojijima

 

Neizostavni trik za tekst oglasa – emojiji! Upotreba emojija omogućuje lakše čitanje teksta i snalaženje u istom. U našim oglasima uvijek ćete pronaći minimalno 2 emojija. Ne bojte se uključiti emojije i vidjeti što se sviđa vašoj publici. Mogli biste se iznenaditi kad otkrijete da oni apsolutno vole emojije! 🙂 

 

Zaključak

 

Trendovi oglašavanja na Facebook-u mijenjaju se iz godine u godinu! Ako budete u toku s navedenim trendovima, primijetit ćete bolji povrat ulaganja u oglase. To uključuje prilagođavanje vaših Facebook oglasa tipičnim postovima na News Feed-u, opušteno pisanje i još opuštenije fotke i videozapisi! Ne zaboravite, korisnici se na Facebook dolaze zabaviti, odmoriti i na tren zaboraviti na reklame i ozbiljne vijesti. Zato se prilagodite i opustite, super rezultati sigurno neće izostati! 

 

Koju ćete od ovih taktika isprobati u vlastitom oglašavanju na Facebooku u 2022. godini? Podijelite svoje taktike s nama!

Tu smo za sva pitanja!