Blagdansko oglašavanje – trikovi koji pale

by lis 31, 2019Blog, Digital Marketing

 

Kako se istaknuti u masi kampanja tijekom blagdanskih akcija? Pobijedite konkurenciju, osmislite pobjedničku kampanju i privucite sve kupce!

 

Potrošači će tijekom praznika trošiti više vremena na mobitelima nego inače, pretražujući najbolje last minute ponude. Iskoristite prednosti digitalnog marketinga i pokažite svima akcije koje ste pripremili! Donosimo vam ideje, savjete i pogreške za blagdansko oglašavanje.

 

Savjeti za uspješno oglašavanje

 

Ne zaboravite na mailove

 

Nemojte štedjeti na slanju e-pošte. Oglašavanje na društvenim mrežama može biti puno skuplje za vrijeme blagdana, jer svi imaju popuste i svi se žele reklamirati. Stoga predlažemo da osmislite zanimljive mailove s odličnim popustima tijekom blagdana. Također, kampanje putem Facebook Messenger-a su odličan izbor za direktno obraćanje vašim kupcima. Nemojte zaboraviti na kupone, koji su dokazani način za povećanje prihoda i povećanje angažmana u mailovima koje šaljete.

 

Fokusirajte se na emocije

 

Tijekom godine pozivamo kupce na kupnju proizvoda s osjećajem hitne potrebe, zadržavajući strah od propuštanja vrijednosti, nudeći proizvode na samo određeno vrijeme. Iako ovo funkcionira tijekom godine, tijekom blagdana se koristi drugačiji pristup. Osim hitnosti, važno je usredotočiti se na osjećaje. Praznici u kupcima izazivaju miješane emocije, a ako vaš marketinški pristup uspije izazvati one prave, imate najbolje šanse za prikupljanje novih kupaca. Kupovina u vrijeme blagdana i najvećih akcija može biti vrlo stresna, stoga se potrudite da vaš proizvod bude rješenje problema!

 

Ponudite ideje za poklone

 

U većini slučajeva ljudi ne znaju što kupiti kao poklone za svoje najbliže. Pomozite im pronaći savršen dar, ponudite im više ideja i kupnja sigurno neće izostati. Kupci će se osjećati zahvalnima na idejama, no nemojte zaboraviti osmisliti dobar poziv na akciju, koji je od presudne važnosti za konverziju.

 

Koristite emotikone

 

Emotikoni su od iznimne važnosti za privlačenje pažnje. U naslovima mailova i u kampanjama upotrebljavajte emotikone, jer statistika pokazuje da korištenje emotikona u naslovu maila povećava stopu otvaranja za 66%. Još ako ubacite blagdanski emotikon, uspjeh kampanje je zagarantiran.

 

Organizirajte nagradni natječaj

 

Da biste dobili više pogleda na vašem profilu, razmislite o organizaciji nagradnog natječaja na Facebook-u ili Instagram-u. Svi vole besplatne stvari, a posebno ih vole tijekom blagdana. Nagradite sljedbenike popustima, sitnim poklonima ili kuponima. Ne zaboravite tražiti sudionike da komentiraju i dijele vašu objavu kako bi potaknuli još više angažmana.

 

Red Brick - blagdansko oglašavanje na društvenim mrežama

Najčešće pogreške

 

Najčešće pogreške pri oglašavanju u blagdansko vrijeme je nagrađivanje novih kupaca puno više od postojećih ili potpuno zanemarivanje postojećih. To se najviše primjećuje u razdoblju Crnog petka, kada brendovi svim silama pokušavaju doći do novih kupaca, nudeći im velike popuste, pritom u potpunosti zanemarujući postojeće kupce. Stoga, umjesto da blagdanske popuste smatrate prilikom za prikupljanje novih kupaca, usredotočite se na svoje vjerne kupce, jer će se oni vrlo vjerojatno nastaviti vraćati i nakon ludih akcija.

 

80% vašeg budućeg profita dolazi od 20% postojećih kupaca

 

Kupci počinju tražiti što planiraju kupiti puno prije početka akcijskih popusta. Velika greška je početi se oglašavati za vrijeme Crnog petka ili prije Božića. Krenite već sada! Sjetite se skupih cijena oglašavanja za vrijeme najvećih popusta kada se baš svi oglašavaju. Preduhitrite konkurenciju i budite prvi koji će oglasiti svoje akcije i privući kupce prije ostalih!

 

Za kraj

 

Ako već niste, počnite osmišljavati blagdanske akcije i razvijte plan promocija, popusta i ponuda. Hoćete li se zadržati na jednoj akciji tijekom Crnog petka ili će se vaše ponude mijenjati svaki dan? Hoćete li sudjelovati na Cyber Monday-u?

 

Pripremite mailove, kampanje na društvenim mrežama i atraktivne vizuale na vrijeme i privucite nove kupce, ali ne zaboravite posebno nagraditi postojeće!

 

Ako vam treba još super ideja ili pomoć s kampanjama, javite nam se već danas i pokrenite kampanje u pravo vrijeme!