Prikupili ste email adrese i želite poslati nov newsletter do svojih pretplatnika? Pitate se kako napraviti newsletter koji će donijeti iznimne rezultate i sjajnu konverziju? Želite saznati koje taktike koriste uspješni marketing stručnjaci čije email kampanje postižu iznimne rezultate?
Newsletter je postao jedan od glavnih kanala digitalnog marketinga, a rezultati koji se njima postižu su fantastični. Pametno osmišljen newsletter doprijet će do velikog broja klijenata i osigurat će vam povećanje poslovnih rezultata. Ipak, ne postižu svi fantastične rezultate putem newslettera, a ključan razlog tome je – pogrešno odabrana taktika stvaranja newslettera.
Ako želite stvoriti kvalitetan newsletter kojeg će korisnici rado otvoriti i koji će vam donijeti super poslovne rezultate, vrijeme je da saznate 5 super trikova koje stručnjaci koriste kod izrade newslettera. U nastavku teksta otkrit ćemo vam kako napraviti visoko konvertirajuću newsletter kampanja pa svakako nastavite čitati:
Upoznajte svoje korisnike
Ako želite svojim korisnicima poslati newsletter koji će ih istinski zanimati, važno je da jako dobro poznajete svoje korisnike. Naime, morate biti svjesni koji su interesi korisnika i što oni zapravo žele postići pretplatom na vaš kanal. Kada to saznate, možete korisniku nuditi točno onaj sadržaj koji će mu biti interesantan i od koristi – i na temelju kojeg će rado napraviti neku akciju ili podijeliti sadržaj s drugima.
Nema smisla automehaničaru prodavati i promovirati alate za izradu torte, a isto tako slastičaru pisati o istraživanju svemira. Da biste povećali broj konverzija koje postižete putem newslettera važno je upoznati svoje pretplatnike i saznati koje informacije oni traže od vas. Kada to saznate, imat ćete iznimno zahvalne pretplatnike koji će jedva čekati da dobiju vaš novi email.
Šaljite newsletter minimalno jednom mjesečno
Kada već pričamo o nestrpljivim pretplatnicima koji jedva čekaju vaš novi email, važno je naglasiti kako je potrebno postaviti kvalitetnu rutinu slanja newslettera. Što to znači? Istraživanja su pokazala kako je bolje slati više od jednog newslettera na mjesečnoj razini, a što je broj slanja manji – pada i interes pretplatnika za vaš email.
Konkretno, stručnjaci predlažu da šaljete minimalno jedan newsletter mjesečno, a ako je moguće tu brojku udvostručite ili učetverostručite. Dakle, slanje jednog newslettera tjedno pokazuje se kao super taktika, no sve više od toga može donijeti kontra efekt pa pripazite s time.
Dizajn u skladu s vašim brendom
Zahvaljujući alatima za slanje newslettera danas je iznimno jednostavno stvoriti oku ugodan dizajn emaila i to u samo nekoliko klikova. Većina tih alata za slanje newslettera nudi vam tri osnovne opcije dizajna emaila:
1. možete slati tekstualni email (bez ikakvog vizualnog dizajna)
2. možete odabrati već unaprijed pripremljeni predložak i prilagoditi ga svojim potrebama
3. možete napraviti vlastiti dizajn (što je najkompliciranija, ali ujedno i najbolja opcija)
Ono čime se morate voditi prilikom stvaranja dizajna newslettera je da sve bude u skladu s vašim brendom. Birajte boje i font koji njegujete i na ostalim digitalnim kanalima, a isto tako pišite jezikom na koji su vaši korisnici naviknuli putem vaših objava na web stranici (ili nekom drugom kanalu).
Osmislite kvalitetan naslov i sadržaj
Ako naslov emaila nije dobar, sva priča s dobrom konverzijom pada u vodu. Naime, među pretplatnicima na newsletter postoje 3 vrste korisnika: oni koji pročitaju samo naslove, oni koji pročitaju cjelokupni sadržaj te oni koji poklikču sve linkove koje ste postavili u email. Svi ti korisnici moraju u prvom planu biti privučeni atraktivnim naslovom kako bi uopće otvorili email.
Naslov email mora biti kratak i mora jasno asocirati na to o čemu pišete unutar newslettera. Nadalje, mora biti iznimno atraktivan i mora korisniku dati neko dodatnu vrijednost – zbog koje će zapravo otvoriti taj email. Nužno je da je tema sadržaja u skladu s onime što korisnike zanima, a bilo bi pametno uključiti svojevrsnu personalizaciju (npr. ime pretplatnika). Da biste dobili najbolji naslov nije na odmet napraviti A/B test i saznati koji je naslov najviše zainteresirao korisnike.
Sam sadržaj newslettera ne bi smio biti samo ono o čemu se priča na web stranici, odnosno linkovima koje ste objavili u newsletteru. Sadržaj newslettera trebao bi biti svojevrsna nadogradnja onog što nudite na web stranici jer samo tako korisnik zbilja ima potrebu da bude pretplatnik na newsletter.
Testirajte i optimizirajte
U prethodnom smo dijelu spomenuli kako je pametno napraviti A/B testiranje naslova kako bismo saznali koji je naslov zapravo najbolji. No, osim naslova, testiranje je pametno proširiti i na sve ostale segmente newslettera. Ako budete pratili statistiku, s vremenom ćete otkriti koji dijelovi newslettera su najzanimljiviji korisnicima i gdje postaviti kakav gumb – kako biste došli do najboljih rezultata.
Prije svega, važno je pratiti koliko često pretplatnici otvaraju email i koje vrste naslova su im najprivlačnije. Također, svoj fokus morate usmjeriti na metriku klikanja na određene linkove unutar emaila, kako biste shvatili gdje korisnici klikću i koji elementi su im najprivlačniji. Pokušajte iz tjedna u tjedan pronalaziti nove načine i pozicije privlačenja pažnje – sve dok ne optimizirate svoje newsletter.
Zaključak
Izrada kvalitetnog newslettera može biti iznimno zahtjevan posao i ponekad je teško otkriti što to korisnici zaista žele. Posebice, ako nemate iskustva i ako niste sigurni koji elementi privlače najviše pažnje. Ipak, s vremenom biste trebali shvatiti što odgovara vašim korisnicima i kako napraviti newsletter i optimizirati ga – da biste postizali super rezultate.
U slučaju da vam sve ovo sa stvaranjem i slanjem newslettera zvuči zbunjujuće, vrijeme je da nam se obratite za pomoć. Naši stručnjaci iza sebe imaju mnoštvo stvorenih newsletter kampanja, a svoje znanje i iskustvo spremni su pretvoriti u vaš uspjeh. Samo popunite polja ispod teksta i brzo ćemo vam priskočiti u pomoć.
Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.