Instagram se ubrzanim tempom pretvara u najvažniju društvenu mrežu na svijetu, kako za korisnike tako i za brendove. Nevjerojatan rast Instagrama potaknut je sve većim priljevom mladih korisnika, koji na Instagramu provode jako puno vremena. Uz to što Instagram služi za objavu fotografija, iznimno je popularna i funkcija Instagram priča (storyja), a sve više na značaju dobiva i segment razmjene privatnih poruka.
Ako želite svoj brend kvalitetno promovirati na Instagramu, morat ćete se prilagoditi trendovima koji tamo vladaju. Prije svega, morat ćete stvarati hrpu kvalitetnog i kreativnog sadržaja koji će izazvati interes korisnika, ali i stvoriti jedno zajedništvo sa svojom zajednicom.
Da ne biste lutali bespućima savjeta i ideja za Instagram, provedeno je mnoštvo analiza i istraživanja – čiji su rezultat zbirni podaci koji pokazuju kako koristiti Instagram. Najnovija istraživanja pokazala su koje Instagram taktike imaju najbolji utjecaj na rast dosega i broja sljedbenika, a nabrojat ćemo ih u nastavku teksta:
Video sadržaj generira puno više interakcije
Iako se neko vrijeme smatralo kako su fotografije popularnije od video materijala na Instagramu, novi podaci ukazuju na drugačije trendove. Istraživanja su pokazala kako video objave postižu čak 20 posto više interakcije korisnika, u odnosu na statične objave (fotografije).
Bez obzira na takav zaokret, fotografije su i dalje puno dominantnije na Instagramu. Omjer objavljenih fotografija u odnosu na video je daleko na strani fotografija. Prema nekim podacima, video objave čine tek oko 15 posto sadržaja koji se objavi na Instagramu. Možda je baš sada pravo vrijeme da počnete stvarati video sadržaj za ovu mrežu jer prema svemu sudeći popularnost videa će rasti.
Kraći opisi postižu više angažmana korisnika
Prema podacima mnogobrojnih analiziranih Instagram profila, korisnici Instagrama u prosjeku stvaraju opise dužine 300 znakova. Zanimljivo, na raspolaganju imaju čak 2000 znakova, ali rijetko tko koristi taj maksimum.
Kada pogledamo istraživanja, ne korištenje maksimuma zapravo je pozitivna stvar jer se pokazalo kako su kraći opisi bolji za podizanje angažiranosti korisnika na nekom profilu. Dapače, mnogi preporučuju korištenje tek do 50 znakova u opisima, što je prema navodima broj znakova koje korisnici zaista čitaju ispod objava.
Zanimljiv je i podatak da neke poznate osobe uopće ne koriste opise prilikom objava, a svejedno imaju iznimno kvalitetan doseg do korisnika. Dakle, sve opcije su otvorene i dobre, ali ipak se preporučuje raditi kraće opise koji su više interesantni korisnicima.
Manje hashtagova, bolji rezultati
Dugo je vremena na snazi bila teza kako je veći broj hashtagova instagram taktika za veći organski doseg na Instagramu. No, čini se kako je tome došao kraj jer su istraživanja pokazala da manji broj hashtagova zapravo donosi bolje rezultate.
Instagram profili s manjim brojem sljedbenika trebali bi u svoje objave uključivati do maksimalno 3 hashtaga. Naime, podaci pokazuju da se u tom slučaju postižu najbolji rezultati i dopire se do novih sljedbenika. S druge strane, ekstremno veliki profili bolje rezultate postižu onda kada ispod objava dodaju više od 10 hashtagova. U konačnici, broj hashtagova trebao bi biti vezan uz to koliko jak profil imate i što želite poručiti objavom.
Objava vikendom donosi super rezultate
Iako se vikendom ljudi uglavnom odmaraju od radnog tjedna, čini se kako upravo vikendom provode najviše vremena na Instagramu. Naime, podaci pokazuju kako se kroz tjedan objavi glavnina sadržaja pa je za vikend manje konkurencije, što podiže kvalitetu dosega objava koje su objavljene za vrijeme vikenda.
Ako novi sadržaj objavite za vrijeme vikenda (subota i nedjelja) možete očekivati i preko 20 posto više interakcije korisnika. Sve je to sasvim logično, no kvaliteta interakcije u konačnici ipak ovisi o tome koliko je kvalitetan i zanimljiv sadržaj koji objavljujete.
Emotikoni poboljšavaju rezultate
Veliki broj korisnika nije sklon dodavanju emotikona unutar objava. Ipak, to se čini kao pogrešna Instagram taktika jer su rezultati istraživanja pokazali kako dodavanje emotikona može povećati angažman korisnika.
Broj emotikona ovisi o vašim vizijama Instagram profila, ali njihovo dodavanje svakako je poželjeno. Bez obzira da li ćete dodati samo jedan emotikon ili ćete dodati njih 10, dodavanje bilo kakvog emotikona trebalo bi povećati interakciju korisnika na vašem profilu. Stoga, prakticirajte dodavanje emotikona i povećajte svoje šanse za uspjeh.
Zaključak
Kako se mijenjanju trendovi u popularnosti društvenih mreža, tako se mijenjaju i društvene mreže same po sebi. Instagram je u posljednjih nekoliko godina doživio veliki zaokret i upravo je to jedan od razloga zašto je danas toliko popularan.
Ako planirate izgraditi uspjeh na Instagramu, savjetujemo vam da koristite neku od gore navedenih Instagram taktika. Naime, nova istraživanja pokazuju neke nove trendove na Instagramu, a što se prije tome prilagodite – prije ćete doći do uspješnih rezultata.
Ako vas Instagram kao društvena mreža pomalo zbunjuje i niste sigurni kako stvarati i objavljivati sadržaj – tu smo za vas. Prepustite nam da za vas vodimo vaš Instagram profil i zajedno s vama stvorimo uspješan brend te vam osiguramo sjajne financijske rezultate. Popunite formular ispod teksta.
Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.