Pitate se kako uz pomoć Facebook oglašavanja stići do novih klijenata? Koje je inovacije u posljednje vrijeme uveo Facebook na područje oglašavanja? Postoje li nove vrste Facebook oglasa i kako ih iskoristiti na pravilan način?
Facebook oglašavanje iznimno je popularan oblik digitalnog marketinga jer nudi vrlo dobar omjer uloženog i dobivenog. Naime, moguće je putem platforme za kontrolu Facebook oglasa detaljno definirati, ali i uspješno kontrolirati uspjeh pojedinih oglasa – te ih sukladno rezultatima optimizirati.
Kako bi održao svoju visoku poziciju među platformama za digitalno oglašavanje, Facebook redovito plasira neke novitete na područje oglašavanja. U zadnjih godinu dana pojavilo se tako nekoliko novih vrsta Facebook oglasa, koji su se pokazali iznimno efektivnima. Ako želite dobre rezultate i hrpu novih klijenata, preporučujemo da isprobate sljedeće nove vrste Facebook oglasa:
Facebook Messenger oglasi
Iako je već neko vrijeme u ponudi, ova vrsta Facebook oglasa postala je popularna posljednjih mjeseci. Podaci pokazuju kako će se čak 53 posto ljudi radije odlučiti za kupnju kod brenda s kojim mogu razmijeniti poruke. Messenger je savršeno mjesto za prakticiranje komunikacije između brenda i korisnika jer omogućuje povezivanje sa samo jednim klikom.
Što se tiče konkretne ponude Facebook Messenger oglasa, na raspolaganju su tri tipa oglasa: Messenger ads (oglasi koji se prikazuju direktno u Messengeru), Sponsored messages (poruke koje idu direktno do korisnika s kojim ste već uspostavili neki oblik interakcije) te Click-to-Messenger (oglas koji se pojavljuje na News Feedu, ali se klikom na njega otvara mogućnost komunikacije putem Messengera). Zahvaljujući ovim tipovima oglasa, moguće je iznimno kvalitetno personalizirati oglase unutar Facebook Messengera, što dovodi do više klijenata i boljih prodajnih rezultata.
Facebook Canvas oglasi
Facebook sve više teži tome da oglašivačima ponudi što bolju personalizaciju oglasa, a upravo je ovaj tip oglasa sjajan primjer za to. Naime, Facebook Canvas oglasi dopuštaju marketing stručnjacima da stvore vlastiti landing page unutar Facebook News Feeda. Mogućnosti koje ovakav tip oglašavanja nudi su zaista sjajne i vrijeme je da brendovi počnu aktivnije koristiti takvu vrstu oglašavanja.
Primjerice, kada korisnik dođe na Canvas oglas, oglas se pokreće, a zatim se proširuje na cijeli ekran. Na tom cijelome ekranu moguće je postizati različitu vrstu interakcije – od običnih slika, preko videa pa sve do interaktivnih slajdova koji mogu izgledati iznimno lijepo. Facebook Canvas oglasi još nisu zaživjeli na veliko, no neki popularni brendovi pokazali su kako bi takva vrsta interakcije s korisnicima trebala izgledati i koje sve mogućnosti nudi.
Facebook Collection oglasi
Ova vrsta oglasa u ponudi je još od ožujka 2017. godine, a ovaj je tip oglasa iznimno naklonjen trgovcima. Naime, oglas je zamišljen kao mjesto gdje će se istovremeno moći prikazati video ili glavna fotografija, a ispod toga pojavit će se konkretna ponuda s cijenama proizvoda koji se nalaze na slici.
Primjerice, brend može napraviti video u kojem dva modela nose neku vrst odjeće, obuće ili popratnih dodataka. Ispod videa nalazi se lista 4 proizvoda koji su na neki način vezani uz video, odnosno nude ono što modeli nose na videu. No, to nije sve. Naime, ispod ta osnovna 4 proizvoda, otvara se cjelokupni katalog na koji je moguće staviti do 50 proizvoda. Generalno gledajući, neka web trgovina ili klasična trgovina može putem ove vrste oglasa predstaviti sav svoj asortiman i to na zabavan i atraktivan način.
Facebook lead oglasi
Podaci pokazuju kako je email marketing jedan od najboljih i najefikasnijih način oglašavanja. No, prije nego što počnete slati emailove na adrese klijenata, potrebno je sakupiti listi pretplatnika. Nekada se u tu svrhu koristila isključivo web stranica, a danas i Facebook nudi sjajnu mogućnost za prikupljanje pretplatnika i to putem društvene mreže.
Facebook lead oglasi su inovativan tip oglasa, koji se pojavio još davne 2015. godine, ali je u zadnje vrijeme doživio mnoštvo preinaka. Ono što je sjajno kod ove vrste oglasa jest da se polja za unos podataka korisnika prikazuju direktno unutar Facebooka. Konkretno, kada korisnik dođe na takav oglas, otvara mu se obrazac u kojem je potrebno popuniti tražena polja kako bi pokupio neku pogodnost koju nudi brend.
Facebook Story oglasi
Ova vrsta oglasa mnogima je poznata s Instagrama, gdje se jako dobro uklopila u sadržaj koji stvaraju korisnici. Ideja je da se takav format s Instagrama preslika i na Facebook. Ipak, postoji jedna velika razlika, a to je da su Instagram priče puno popularnije od Facebook priča. Stoga, postavlja se pitanje hoće li takva vrsta oglasa funkcionirati na Facebooku?
Stvar je sasvim jednostavna – između priča korisnika ponekad se pojavi i sponzorirana priča – koja zatim može voditi na neke vanjske izvore i web stranice. Ova je vrsta Facebook oglasa još uvijek u svojevrsnoj fazi testiranja pa se tek rijetki odlučuju na takav način oglašavanja. Ipak, možda je upravo to prilika da uz minimalnu cijenu doprete do velikog broja potencijalnih klijenata.
Zaključak
Facebook oglašavanje poprima nove oblike koji uglavnom idu na dobrobit oglašivača. Naime, vrste oglasa postaju sve zanimljivije i raznovrsnije pa oglašivač može kvalitetno optimizirati oglase. Takvo što dovodi do povećanja interakcije, što u konačnici dovodi do sjajnog odaziva korisnika.
Ako žalite pratiti trendove, morate se pozabaviti novim vrstama Facebook oglasa jer samo tako bit ćete konkurentni na tržištu. No, ako vas sve iznad napisano pomalo zbunjuje – pravo je vrijeme da nas kontaktirate. Naš tim iza sebe ima mnogobrojne projekte i veliki broj zadovoljnih korisnika. Trudimo se svojim inovativnim pristupom prigrliti nove trendove, čime postižemo maksimalne rezultate uz minimalna ulaganja. Ako trebate našu pomoć samo popunite polja ispod teksta i javit ćemo vam se vrlo brzo.
Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.