Uspješan ste poduzetnik ili poduzetnica, imate web stranicu, razvili ste prodajne i komunikacijske kanale, ali osjećate potrebu da detaljnije predstavite svoj rad. Želite nekom prikazati kako postižete svoje ciljeve, kako nastaju vaši proizvodi, što čini kvalitetu vaše usluge, kako se razlikujete od konkurencije i bolje se povezati sa svojim klijentima i suradnicima. Tada je Vaš sljedeći zadatak kreirati blog.
Kako uspješno povezati vašu web stranicu i blog sadržaj?
Ukoliko ste već izgradili svoje web mjesto u obliku web stranice blog možete integrirati u početnu stranicu ili odvojiti u posebnu karticu. Ovo drugo savjetujemo ukoliko želite češće pisati i objavljivati video, foto i audio sadržaj. No, svakako vodite računa da vaša web stranica i blog imaju zajedničke karakteristike: dizajn, prepoznatljiv logo, stil pisanja, međusobne poveznice te koncizan i stručan sadržaj. Prilikom pisanja bloga možete si dopustiti više umjetničke slobode i neformalne komunikacije, no fokusirajte se na tematiku i željenu publiku.
Savjeti za pisanje bloga
Kao i svako drugo umijeće, tako i uspješan blog iziskuje puno sati analize i sinteze, kreativnoga rada i istraživanja. Prije nego objavite svoje radove ili priče, usmjerite se na najbolje karakteristike Vašeg proizvoda ili usluge, istaknite koje ste probleme riješili i razmislite kako bi vaši potencijalni klijenti istraživali taj problem – “googlali”, odnosno koja je fraza vaše priče. Na primjer “slike vjenčanja”, “prirodni sok”, “kako napraviti Internet stranicu?”, “kožne torbice”, “kvalitetno maslinovo ulje” i slično. Fraze koje smatrate relevantnim iskoristite u naslovima svojih članaka, hiperlinkova te unutar samog teksta. Svakako proučite termin Search engine optimization (SEO), odnosno optimizacija web stranica, kako bi postigli bolje pozicioniranje bloga i web stranice.
Obratite pažnju na trendove
Posljednje, obratite pažnju na vodeće trendove u svijetu marketinga i tehnologije. Danas većina korisnika pristupa internetu putem mobilnog telefona i diktiraju da sadržaj mora biti pregledan, jednostavan, sažet i prilagođen za mobilne uređaje. Kupci se informiraju o proizvodima, čitaju forume, recenzije na društvenim mrežama… i blogove.
Pišite nam. Pokrenut ćemo i vašu priču!