Display marketing je dio digitalnog marketinga koje nudi oglašavanje na raznim web stranicama i portalima.
Vrste oglasa:
- Tekstualni oglas
- Slikovni oglasi
- Animirani oglas
- Video oglas
- Wallpaper
- Expandable oglas
- Interstitial oglas
- Pre-roll video oglas
- HTML oglas
Razlika između display i search oglašavanja je u tome što kod search oglašavanja ciljamo korisnika u trenutku kada on iskazuje interes za proizvod ili uslugu koju nudimo. U slučaju display oglašavanja, ciljamo korisnika u trenutku kada pretražuje na webu nešto drugo te mu prekidamo pažnju i usmjeravamo ga na naš oglas. Da li ste ikada primijetili oglase za proizvod/uslugu na Facebooku, portalima i sl. i to baš onu koji ste pretraživali dan prije? Takva vrsta digitalnog marketinga zove se remarketing. Remarketing može doprijeti do ciljane publike koja je posjetila našu stranicu ili koristila aplikaciju, ali nije ostvarila cilj (kupovina, upit).
Kada već posjetimo neku internetsku stranicu, pretpostavka je da samim činom dolaska pokazujemo zainteresiranost za ono što nam nudi. Ciljana publika koja je ranije pregledavala naš sadržaj, sada oglas za isti može primijetiti na stranicama koje su dio Google Display mreže. Da biste podesili remarketing vrstu digitalnog marketinga, potrebno je postaviti remarketing tag na web i aplikacije, kreirati remarketing listu te podesiti remarketing kampanju koja će koristiti navedenu listu.
Pratiti možete sljedeće:
- Broj ljudi koji je vidio oglas
- Broj ljudi koji su kliknuli na oglas
- „Put“ osobe do naše stanice i na našoj stranici sve do konverzije
- Da li su i što radili na stranici (čitanje, kupnja…)
- Konverzija – ROI
Važnost remarketinga je velika jer posjetitelje stranice podsjeća na vaš brand, pa su velike šanse da će napraviti konverziju koju očekujete od njih.