Lucija Granić

 

  1. godina bila je godina velikih promjena za Instagram…

…vjerojatno najvećih do sada!

 

Instagram ne samo da je proslavio 10. rođendan, već je predstavio i novu značajku: Instagram Reels.

 

Nedugo zatim, predstavio je potpuno novi izgled aplikacije koja je uzdrmala način na koji provodimo vrijeme na ovoj platformi.

 

S više od milijardu korisnika mjesečno, ultra pametnim algoritmom i mnoštvom kreativnih profila, Instagram je konkurentno mjesto ako želite izgraditi svoj brend i povećati broj pratioca.

 

Međutim, nije tako lako izgraditi svoju prisutnost na Instagramu i steći pratioce preko noći. To je proces koji zahtijeva vrijeme, ali uz malu pomoć rezultate možete brže vidjeti.

 

Kako bismo bili ispred svih novih promjena i osigurali vam da se usredotočujete na prave stvari, sastavili smo popis trikova za 2021. godinu:

 

 

Uredite svoju biografiju

Prvo što netko vidi kada posjeti vaš profil je vaša biografija i stoga je ona presudna pri ostavljanju prvog dojma na osobu koja sleti na vaš profil. Morate napisati uvjerljivu biografiju kako biste potaknuli ljude da vas zaprate.

 

Osim osnova poput dodavanja podataka za kontakt i linka na vašu web stranicu, trebali biste na zanimljiv način ispričati i priču o svom brendu. Morate ljudima dati razlog da se povežu s vašim brendom i zaprate vas. Nemojte zaboraviti da se u prodaji sve vrti oko kupca, pa tako i vaša biografija treba biti usmjerena na kupce/pratioce.

 

Koristite Instagram Story svaki dan

 

Aktivnost na Story-ima mora biti prisutna svaki dan. Naravno, ne moramo niti spominjati kako priče trebaju biti jako zabavne, kako pratiocima ne biste dosadili s istim pričama iz dana u dan. Koristite ankete, kvizove, live videe, itd. Više ideja za Instagram Story-e nalazi se na našem blogu – 6 ideja za Instagram Story.

 

 

 

Ažurirajte Story Highlights-e

 

Jeste li znali da vaši najzanimljiviji dijelovi Instagram Storyja mogu djelovati kao vaša mini web stranica?

 

Da, istina je i zato su Story Highlights-i uključeni u naše Instagram trikove za 2021.

 

Kada su strateški organizirani, vaši Highlights-i mogu ispričati priču o vašoj tvrtki i objasniti kako ljudi mogu kupovati od vas ili raditi s vama.

 

Stoga razmislite o redoslijedu i dizajnu svojih Highlight ikona. Razmislite na koji način možete približiti svojim pratiocima kako postati kupac ili klijent.

 

Donosimo vam neke ideje za Highlightse:

 

O nama / Moja priča

Usluge / proizvodi

Recenzije kupaca

Kako kupiti

Lokacije naših poslovnica

 

Optimizirajte svoje opise

 

Opisi vaših postova na Instagramu daju vam priliku da angažirate svoju trenutnu publiku. Pa, zašto ne iskoristiti tu priliku u svoju korist?

 

Puno toga možete učiniti sa svojim Instagram opisima poput označavanja ljudi, postavljanja pitanja, započinjanja razgovora itd. Što više potičete publiku da komentira, to je veća vjerojatnost da će oni pozvati svoje prijatelje da se pridruže raspravi.

 

Također, ne zaboravite ispričati priču iza slike ili videozapisa koji dijelite jer će to povećati angažman.

Dodajte CTA (poziv na akciju)

 

Instagram nudi nekoliko opcija za dodavanje poziva na akciju u vaš sadržaj i trebali biste ih iskoristiti. Bilo da se radi o jednostavnom “swipe up da biste saznali više” na svojim Story-ima ili o “kupi sada”, poziv na akciju može vam pomoći da publika poduzme željenu radnju.

 

Ako ništa drugo, svojim opisima možete dodati CTA tako što ćete zatražiti da pratioci podijele vaš sadržaj, posjete vaš profil ili bilo koju radnju koju želite da poduzmu.

 

Organizirajte nagradni natječaj

 

Ovo bi se moglo činiti kao jeftini trik, ali to je provjereni način pridobivanja Instagram sljedbenika. Mnogi brendovi i trgovci koriste ovu tehniku i vide trenutne rezultate.

 

Sve što trebate je pokrenuti natječaj i zamoliti ljude da vas zaprate i označe svoje prijatelje kao uvjet za sudjelovanje. Ne moramo niti spominjati kako nagrade moraju biti vrijedne, kako bi pratioci imali razloga sudjelovati!

 

 

Postavite „Instagram Shopping“

 

Kao što smo rekli na početku bloga, izgled Instagrama promijenio se dajući prioritet Instagram Reels-u i Instagram kupovini. Postavljanje prečaca do Shopping-a na glavnoj kartici aplikacije ukazuje na naglasak na e-trgovinu.

 

Podrazumijeva se da će samo postavljanje Instagram Shopping-a  jamčiti puno više prodaje i prihoda za vaše poslovanje.

 

Pripazite da vaš račun ne postane reklamni pano za oglašavanje vaših proizvoda. Umjesto toga, značajka Shopping trebala bi se uskladiti s vašom kreativnom strategijom sadržaja. Što su vaši sljedbenici više angažirani s vašim objavama, to je veća vjerojatnost da će se pretvoriti u kupce.

 

Kreirajte Reels videe

 

Instagram daje prednost video sadržajima – i, točnije, Reels-ima.

 

Mnogi profili imaju velike koristi od toga što su rano uskočili u „Reels vlak“ te upravo oni doživljavaju neviđeni rast profila i angažman zahvaljujući Instagram naporima da potakne masovno usvajanje Reels-a.

 

Budite kreativni i neće moći vjerovati koliki organski doseg vaš Reels video može dobiti!

 

Uložite u Instagram oglase

 

Nijedan popis savjeta za privlačenje Instagram pratioca nije potpun bez spominjanja oglašavanja. Oglašavanje je tradicionalan način dobivanja više potencijalnih kupaca/pratioca za tvrtke koje su spremne ulagati.

 

Za razliku od vaših postova i priča, koji su vidljivi samo vašoj trenutnoj publici, plaćeni oglasi prikazuju se mnogo široj i relevantnoj publici. Ulaganjem u oglase možete dosegnuti velik broj pratioca određenog demografskog ili ciljanog segmenta.

 

Zaključak

Ovo su neki od najboljih načina da povećate prisutnost na Instagramu i steknete više pratioca. Koristite ove trikove da biste vidjeli vidljiv rast u svojoj bazi sljedbenika Instagrama i izgradili snažnu prisutnost na ovoj platformi, gdje je konkurencija svakim danom sve veća i veća.

Go to Top