Želite nove klijente za vašu tvrtku i povećanje prodaje? Tko ne želi… 😊
Bez pouzdanih izvora novih potencijalnih kupaca za vaš proizvod ili uslugu, vaša tvrtka ostaje bez stalnog rasta kupaca, a svi znamo kako takve tvrtke završavaju…
Što je ustvari lead?
Lead je potencijalni klijent koji je pokazao interes u bilo kojem obliku za usluge ili proizvode koje nudi vaša tvrtka.
Što je lead generation?
Generiranje leadova odnosi se na proces prikupljanja osnovnih podataka o kupcima za proizvode ili usluge vašeg poduzeća.
No, suprotno mišljenjima, lead generation kampanja je složen proces koji zahtijeva različite strategije kako bi bila učinkovita i donijela nam nove klijente.
Zašto je lead generation kampanja važna za vašu tvrtku? Generiranje novih leadova ključno je jer pomaže pridobiti nove prodajne ponude i nove klijente.
Facebook Lead oglasi postaju globalni alat za generiranje novih klijenata tvrtkama. Oglasi omogućuju potencijalnim kupcima da pokažu zanimanje za proizvod ili uslugu tako da oglašivaču predaju unaprijed ispunjeni obrazac sa svojim podacima.
Kako lead oglasi funkcioniraju?
Kako bi povećao broj popunjenih obrazaca, Facebook samostalno popunjava dijelove vašeg obrasca na temelju informacija koje su korisnici već podijelili na Facebooku, kao što su ime, prezime, mail adresa i telefonski broj. Korisnici samo trebaju pritisnuti gumb za slanje i podaci obrasca se šalju oglašivaču.
Lead se generira preko sakupljanja raznih informacija. Različite tvrtke prikupljaju različite podatke, pa se leadovi razlikuju od tvrtke do tvrtke, npr. osoba koja je u potrazi za poslom svoj interes pokazuje popunjavanjem prijavnice za posao, dok će kupci podijeliti svoju mail adresu u zamjenu za kupon, a treća osoba može ispuniti obrazac za skidanje sadržaja poput e-knjige, informativnog pdf-a i slično.
Donosimo vam 8 načina na koje možete koristiti Facebook Lead oglase i generirati potencijalne kupce
#1 Primajte upite za svoj proizvod ili uslugu
Pronađite osobe na Facebooku koje su zainteresirane za vaš proizvod ili uslugu. Koristite Facebook Lead oglase za prikupljanje podataka o osobama koje su pokazale zanimanje za vašu ponudu ili žele saznati više o vašem proizvodu ili usluzi.
#2 Prikupite više pretplatnika bloga
Prijava na vaš newsletter ili blog je jedan od najpopularnijih načina za korištenje Facebook Lead oglasa. Koristeći Facebook Lead oglase možete pronaći nove pretplatnike za vaš newsletter ili blog, koji kasnije mogu postati vaši klijenti.
#3 Ponudite nešto besplatno
Ljudi vole dobivati besplatne stvari. Upotrijebite sitne poklone kao način da predstavite svoj proizvod ili uslugu svojoj publici. Nakon što ste privukli njihovu pažnju, koristite obrazac za prikupljanje podataka kako bi nastavili graditi odnos i informirati ih o svojim proizvodima.
#4 Nagradne igre/nagradni natječaji
Dijeljenje proizvoda je najbolji način generiranja potencijalnih kupaca. Omogućuje korisnicima pružanje vrijednog sadržaja dok dobivaju kontaktne informacije. Online natječaji zahtijevaju sudjelovanje mnogo ljudi kako bi bili uspješni.
#5 Postavite pitanje i istražite tržište
Najbolje rezultate donose kvalificirani potencijalni kupci. To su osobe koje će vrlo vjerojatno nešto kupiti od vas. Da biste lakše pronašli te osobe, putem obrasca na Facebooku postavite pitanja koja odgovaraju kvalificiranju. Jedan od načina da to učinite je povezivanje s osobama putem anketa na obrascu.
#6 Pronađite sudionike za svoj događaj
Tražite sudionike za vaš poslovni događaj ili sajam? S Facebook Lead oglasima možete lako prikupiti više sudionika, izlagača, oglašivača ili govornika za vaš nadolazeći događaj.
#7 Članstvo u teretani/udruzi/sportskim klubovima
Tražite li više novih članova za svoju teretani? Nudite li besplatan probni trening kao dio lead magneta? Ili im poklanjate dva treninga s osobnim trenerom? U svakom slučaju možete koristiti Facebook Lead oglase kako biste dobili više novih članova za registraciju.
#8 Pronađite poslovne partnere
Jednako kao što je pronalaženje Facebook Lead oglasa uspješno za pronalaženje novih potencijalnih klijenata, članova ili kupaca, također se može koristiti za pronalazak novih poslovnih partnera.
Glavne komponente lead oglasa:
- GDPR: Prva i najbitnija stvar je GDPR, odnosno Opća uredba o zaštiti podataka. Poželjno je da na vašem webu imate riješen GDPR, kako bi bezbrižno mogli prikupljati osobne podatke potencijalnih kupaca na Facebooku. Nakon što ste riješili GDPR, možete započeti s kreiranjem Lead oglasa, no ukoliko ga do sada niste uspjeli riješiti, slobodno nam se javite.
- Potencijalni kupac: Osoba otkriva vaš brand preko društvenih mreža ili bloga te je zainteresiran za proizvod ili uslugu koju nudite.
- Obrazac: Iskaču zainteresiranom kupcu nakon što klikne na vaš oglas. Sastoje se od različitih polja kojima prikupljate informacije od kupaca u zamjenu za određenu ponudu.
- Ponuda: Proizvod, usluga, poklon, članstvo ili partnerstvo koje nudite zainteresiranim kupcima na Facebooku. Ponuda mora biti dovoljno zanimljiva kupcima da bi vam ostavili svoje osobne podatke u zamjenu za ponudu ili uslugu.
Case study
Za naše klijente smo u posljednjih 6 mjeseci prikupili preko 7000 leadova te im povećali prodaju za više od 40%.
U nastavku se nalaze prikupljeni leadovi za klijenta u kampanji koja traje dva mjeseca. Naš dugogodišnji klijent kojem redovito vodimo sve društvene mreže (što je od iznimne važnosti za pridobivanje povjerenja kupaca) i više je nego zadovoljan rezultatima Facebook Lead kampanje.
U mjesec dana Facebook kampanje prikupljeno je 382 leada, te je cijena po leadu niskih 1,01 $.
Klijent je ovom kampanjom za približno 400$ ostvario ROI (return of investment) od 4200 % te zaradu od 110.000,00 kn u roku od dva mjeseca.
Još nekoliko korisnih savjeta:
Važnost prodaje
Nakon što potencijalni kupci ostave svoje podatke, najvažnije je dobro odraditi prodaju preko telefona ili maila i privući kupca da kupi vaš proizvod ili uslugu, jer bez kvalitetne prodaje sakupljanje leadova nema smisla. Kupac osjeti vaš ton razgovora, osmijeh i dobru volju, pa pritom pripazite na navedeno.
Nastavite s marketingom nakon dobivanja leadova
Većina tvrtki nakon ostvarenog velikog profita prestane s marketingom, što nikako nije dobro jer neki od potencijalnih kupaca nisu spremni odmah kupiti vaš proizvod. Cilj je brinuti se za svaki lead i podsjećati ih na kupnju te graditi povjerenje. Potencijalni kupci moraju ostati zainteresirani, što se postiže redovitim objavljivanjem kvalitetnog i edukativnog sadržaja.
Pišite Blog
Cilj blogova je informiranje kupaca o vašim proizvodima ili uslugama. Blogovi moraju biti edukativni, zabavni i redoviti, kao i aktivnost na društvenim mrežama, jer sve su to koraci koji potiču kupce da nam lakše ostave svoje podatke i na kraju kupe naš proizvod.
Ako ste se odlučili proširiti svoj posao i stvoriti veći broj korisnika, lead generation je upravo ono što trebate!
Zato budite kreativni i bacite se na posao. Ako kampanju napravite kvalitetno, vaša će tvrtka krenuti rasti sve više i više. Ako zapnete, slobodno nam se javite i zajedno ćemo pronaći najbolje rješenje za prikupljanje leadova za vašu tvrtku 😊