Da li vašem biznisu treba web stranica ili su dovoljne samo društvene mreže?
Sviđalo vam se to ili ne, živimo u eri interneta i svi koji nisu spremni da izgrade svoje online prisustvo, vrlo brzo padaju u zaborav. Čak i ako ne planirate svoje proizvode prodavati online, dobra web stranica bitna je za svaki posao.
Ovih 7 savjeta pomoć će vam da dođete do odgovora:
Web stranica je vaše vlasništvo
Profili na društvenim mrežama nisu u vašem vlasništvu i preko noći možete ostati bez njih. Ako su vam Facebook i Instagram jedini kanali prodaje, onda možete ostati bez cijelog biznisa.
Ubrzava prodaju
Kada se prodaja vaših proizvoda poveća, jedino rješenje je web stranica. Automatizacija će vam uvelike olakšati posao i uštedjeti vrijeme.
Ulijeva povjerenje
Postoji li uopće ozbiljna tvrtka koja nema web stranicu? Ne!
Na samom početku pokretanja biznisa web stranica nije najpotrebnija, ali kada se vaša tvrtka krene razvijati, web stranica je nezaobilazna investicija.
Pojavljujete se u Google pretrazi
Što ljudi rade kada imaju problem? Guglaju. Pojavljujete li se vi tamo kao rješenje? Da, ako imate web stranicu. Većina ljudi koji čuju za vašu tvrtku, prvo će otići na Google i malo vas ” proguglati“, pročitati recenzije, itd.
Mogućnost naprednijeg marketinga
Web stranica nudi mogućnost naprednijih marketing tehnika. Jedna od njih je retargeting, koji prati reklamama sve korisnike koji su posjetili vaš web.
Web stranica dovodi vam nove kupce
Dobro optimiziran web uvijek će vam dovoditi nove kupce i klijente – besplatno! Sada se nećemo baviti optimizacijom sadržaja, ali bilo bi dobro da znate zašto je važna. Ako vas zanima više, pročitajte naš blog – Što je SEO i zašto je važan?
Vaši kupci očekuju da imate web stranicu
Razmislite o tome. Vjerujete li poduzeću koje nema web stranicu? 82% ljudi istražuje proizvod ili uslugu online prije donošenja odluke o kupovini. Ako nemate web stranicu, nemate šanse osvojiti dio tog tržišta.
Naravno, to što nemate web kupcima nije uopće bitno, oni će već naći sve što traže na web stranici vaše konkurencije.
Danas su svi naviknuti na lako dostupne informacije o svemu, a na vama je da im to omogućite putem svoje web stranice. No, postoji jedan izuzetak – bolje je uopće nemati web stranicu, nego imati takvu da kvari imidž tvrtke. Web stranica govori: „Hej, pogledaj, mi toliko ozbiljno shvaćamo naš posao da smo napraviti ovaj super web za naše kupce!“, ili govori: „Hej, pogledaj, dao sam svom 10-godišnjem susjedu da napravi web!“
Zapamtite – svrha dobre web stranice nije samo posjetitelju pružiti sve informacije, nego ga i pretvoriti u kupca!
Tu smo za sva pitanja 😊