Pogledajte naslovnice portala o važnim vijestima, radilo se o prirodnim katastrofama ili predsjedničkim izborima, nije naslov privukao vašu pažnju, već velika slika koja vam govori “odmah pogledajte ovdje, ovo je važno”!
Fotografija je i dalje osnova modernog marketinga, a fokusiranje na kvalitetnu fotografiju može vam pomoći da se vaš proizvod izdvoji iz mase.
Evo nekoliko razloga zbog kojih biste se trebali usredotočiti na fotografiju kada je riječ o promociji vašeg poslovanja:
Privlačenje pažnje
Slika je postala ključna za uspjeh na većini kanala, a posebno na kanalima poput marketinga na društvenim medijima. Iako su video, audio i tekst važni elementi suvremenog marketinga, ništa neće tako brzo privući pažnju kao fotografija. Upotreba fotografije u oglašavanju datira više od jednog stoljeća, a ljudi su učinkovito obučeni da traže fotografske elemente u svom svakodnevnom životu.
Podijelite informacije odmah
Ideja da slika vrijedi 1.000 riječi prenosi niz korisnih ideja, ali je posebno snažna u pogledu oglašavanja. Umjesto da ljudima govorite određene činjenice ili upotrebljavate riječi kako biste prenijeli visinu tona, pomoću fotografija možete izraziti moćnu poruku koja se prenosi na prvi pogled.
Naši su umovi dizajnirani da pronađu neverbalne znakove, a fotografije dodiruju dijelove mozga do kojih je teško ili nemoguće doći tekstom ili zvukom. U kombinaciji s pravim tekstom, fotografije su najmoćniji alat koji vam stoji na raspolaganju.
Emocije
Ljudi snažno reagiraju na fotografiju. Iako tekst i zvuk ponekad mogu biti učinkoviti, oni ne mogu upakirati isti emocionalni udarac kao i fotografije. Pri oglašavanju, važno je zapamtiti da su ljudi savršeno racionalna bića: emocija je važna za prodaju proizvoda, a spajanje pravih emocionalnih elemenata s uvjerljivim tonom može dovesti do daleko veće učinkovitosti oglašavanja.
Povećani angažman
Marketing je dobro proučeno područje, a rezultati dugogodišnjih istraživanja su jasni: fotografija potiče na angažman i povećava vjerojatnost da ljudi djeluju. Bez obzira koliko vaš marketinški materijal bio moćan, on može uspjeti samo ako potakne ljude da se obrate vašoj tvrtki. Kada koristite fotografije, razmislite o svom pozivu na akciju i pobrinite se da vaša slika djeluje na poticanje određene akcije.
Visokokvalitetne fotografije
Stvaranje pozitivnog dojma kod osoba koji vide vaše oglase presudno je za uspjeh. Uključivanjem visokokvalitetnih fotografija u svoje oglašavanje, šaljete poruku profesionalne i uspješne tvrtke onima koji pregledavaju vaš oglas. To je razlog zbog kojeg tvrtke troše novac na profesionalnu fotografiju. Važna je stručnosti, kako bi se napravila razlika između samo profesionalne fotografije i one koja šalje snažnu poruku.
Trendovi u digitalnom marketingu stalno se mijenjaju, ali postoje neki elementi koji ostaju bezvremenski. Kada je vrijeme za kreiranje nove kampanje za vašu tvrtku, svakako uzmite u obzir da su kvalitetne fotografije upravo te koje privlače najviše pažnje i povećavaju prodaju.
Ako trebate pomoć s izradom profesionalnih fotografija za vašu tvrtku, javite nam se i mi ćemo vam pomoći!