Ide li vaš brand na godišnji odmor?

by kol 2, 2022Branding0 comments

Ljeto je obično vrijeme za opuštanje, odmor i uživanje na plaži, ali za one koji imaju vlastiti posao to može značiti samo još više posla i planova za ostatak godine. Umjesto da u potpunosti zaboravite na vaše cjelokupno poslovanje, na proizvode i usluge koje nudite, iskoristite ovaj ljetni period i povećajte vidljivost vašeg brenda. Kako? Ostanite s nama i saznajte iz prve ruke.

Ponašanje poduzetnika u Hrvatskoj tijekom ljetnih mjeseci


Brojni poduzetnici jednostavno zanemaruju vlastiti brend tijekom ljetnih mjeseci. Misle da je veliki broj ljudi na godišnjem odmoru te da neće imati nikakve koristi od oglašavanja. I tu prestaje sav njihov rad i trud. U tom vremenu njihov brend vrlo lako odlazi u zaborav te sve što su do sada radili na vidljivosti pada u vodu. Na jesen ponovno kreću od nule, kao da nikada nije bilo nikakvog pomaka. Gubitak „pratitelja“ je neminovan, a o smanjenoj prodaji da ni ne govorimo.

Stoga, nikako ne može biti dobro da zapostavite brend i da sve poslovne aktivnosti „zamrznete“ na dva mjeseca te da nakon toga očekujete čudo. Umjesto toga u tom vremenu radije iskoristite prednosti manjka konkurencije i nadogradite vaše poslovanje. Oglašavanje je ipak jedna od najvažnijih marketinških aktivnosti koja rezultira boljom vidljivosti na tržištu, a samim time i boljoj prodaji proizvoda i usluga.

Iskoristite manjak konkurencije i unaprijedite svoj brend


Izgradnja snažnog i prepoznatljivog brenda s kojim će se vrlo lako kupci poistovjetiti pomoći će vam da se povežete s postojećim kupcima te da izgradite mrežu novih. Hrvatska je mnogima omiljena ljetna destinacija, a među više od 4 milijuna turista sigurno će se pronaći oni koji su jedva dočekali vašu Facebook kampanju. Bez obzira na to što su ljudi došli na godišnji odmor, prva stvar koju će napraviti nakon što izađu iz mora je izvaliti se na ručnik i „skrolati“ po društvenim mrežama. Da samo znate koliko je takvih pojedinaca!

Zašto i vi ne biste iskoristili Facebook za izradu poslovnih kampanja i bili prvo što će ugledati vaši potencijalni kupci kad otvore Facebook news feed?