Google Search vs. Google Display Mreža – što odabrati?

by sij 8, 2021Digital Marketing, google

Tijekom kreiranja Google Ads kampanje, važna odluka koju morate donijeti jest želite li da se vaši oglasi prikazuju na Google pretraživačkoj mreži, Google prikazivačkoj mreži ili oboje. Ovo je prilično važna odluka jer se oglasi ciljani na ove dvije mreže različito ponašaju pa će tako kampanje, uključujući cijenu po kliku, vrstu oglasa, ciljanje publike, pa čak i sadržaj oglasa ovisiti o mreži koju odaberete.

Kako biste saznali koja je mreža pogodnija za vaše poslovanje, prvo biste trebali znati kako funkcioniraju.

 

Google pretraživačka mreža (Google Search Network)

Google oglasi za pretraživačku mrežu su tekstualni oglasi koji se prikazuju kad nešto tražite na Googleu. Pojavljuju se iznad organskih rezultata. Ovo vam omogućuje da korisnike ciljate svojim oglasima točno u trenutku kada oni pretražuju pojmove vezane uz vaše proizvode ili usluge.

Na primjer, ako ste vlasnik hotela, cilj vam je da se vaš oglas prikazuje svakom korisniku koji pretražuje ključne riječ “hotel (vaš grad)”. Ciljanje korisnika na ovaj je način najpreciznije, jer korisniku pruža informacije koje ga zanimaju i povećava se vjerojatnost da će on konvertirati (npr. ostaviti upit). Stoga je bitno kreirati oglas koji će se istaknuti među konkurencijom i dizajnirati odredišnu stranicu sa svim bitnim informacijama na kojoj će ostaviti svoje podatke.

Zašto koristiti pretraživačke oglase?

  • Što se tiče ciljanja aktivnog kupca koji traži upravo ono što prodajete, ništa nije toliko precizno kao Google oglasi na pretraživačkoj mreži. Velika je vjerojatnost da osoba treba proizvod ili uslugu koju pretražuje na Googleu. Njih ne treba uvjeravati da trebaju vaš proizvod ili uslugu već im samo pokazati zašto bi trebali odabrati baš vas.
  • Google oglasi za pretraživačku mrežu pružaju vam potpunu kontrolu nad time tko gleda vaš oglas. Možete precizno odrediti koje bi ključne riječi trebale prikazati vaše oglase, zajedno s puno drugih parametara, kao npr. lokacija korisnika koji pretražuje.

red brick google ads google oglašavanje

 

Google prikazivačka mreža (Google Display Network)

Google prikazivačka mreža uključuje (većinom) slikovne i tekstualne oglase koje vidite dok surfate internetom. Mogu biti na portalu, nečijem blogu ili bilo kojoj web stranici koja je dio Googleove mreže. Google cilja ove korisnike ovisno o njihovoj prošloj povijesti pretraživanja, web stranicama koja su posjećivali i vrsti sadržaja koji pregledavaju na mreži.

Uzmimo isti primjer – ako ste nedavno pretraživali hotele u gradu koji namjeravate posjetiti, kada posjetite drugu web stranicu, bez obzira na njen sadržaj, prikazat će vam se oglasi hotela u tom istom gradu. S druge strane, ako istražujete grad u koji putujete i što sve nudi, Google može prikazati sve oglase povezane s tim gradom, poput hotela, avionskih karata itd.

Zašto koristiti prikazivačke oglase?

  • Prikazivački oglasi dosežu milijune web stranica putem interneta. Korištenje prikazivačkih oglasa omogućuje vam ciljanje korisnika na temelju više parametara u odnosu na pretraživačke oglase. Vaši će se oglasi prikazivati korisnicima ovisno o web stranicama koje pregledavaju, njihovom mjestu, dobnoj skupini, jeziku i ostalim obrascima potrošnje sadržaja.
  • Važna stavka prikazivačke mreže jest remarketing. Možete ciljati korisnike koji su već bili na vašoj web stranici ili su u prošlosti tražili proizvode ili usluge slične vašima. Remarketing vam omogućuje da vratite kupca na vašu web stranicu čak i nakon što ode. Također pomaže onim korisnicima kojima treba vremena da se odluče na kupnju i vaš oglas moraju pogledati nekoliko puta prije nego što konvertiraju.

red brick google ads google oglašavanje

I – što odabrati?

Na ovo pitanje ne postoji univerzalan odgovor. Potrebno je napraviti detaljnu marketing strategiju i definirati ciljeve koje želite postići unutar svog poslovanja. Naravno, idealna je situacija kombinirati oboje. Na taj način prisutni ste među prvim Google rezultatima, a istovremeno jačate prepoznatljivost vašeg branda i podsjećate potencijalne kupce na vaše proizvode i usluge.

Imajte na umu da su korisnici na ove dvije mreže u različitim fazama kupovnog ciklusa, stoga je bitno prilagoditi poruku koju im želite prenijeti. Za najbolje rezultate uložite vrijeme u kreiranje sadržaja oglasa i dizajna odredišne stranice te kontinuirano provjeravajte rezultate kako biste na vrijeme optimizirali svoje oglase.

Ako trebate pomoć prilikom izrade marketing strategije i kampanja, Red Brick tim stoji vam na raspolaganju sa svojim dugogodišnjim iskustvom i znanjem. Javite nam se!