Ako želite biti vodeći na tržištu, osim dobre i kvalitetne usluge jako je bitna prepoznatljivost vašeg brenda. I sami se sjetite da u trgovini obično posežete za onim pakiranjima proizvoda koja su vas na bilo koji način privukla i zainteresirala. Isto je i s vašom tvrtkom, s vašim poslovanjem.
Knjiga grafičkih standarda je, jednostavno rečeno, skup smjernica ili pravila o tome kako se neka tvrtka predstavlja na tržištu korištenjem odabranog logotipa, odabirom fonta, palete boja i drugih marketinških alata. Kako biste povećali prepoznatljivost vašeg brenda, trebali biste koristiti određene vizualne elemente, no na način na koji to preporučuju iskusni dizajneri, a ne onako kako se vama sviđa. Brand book je, dakle, neophodan alat za osiguravanje dosljednog rada vaše tvrtke.
Brand guidelines je pravilnik za sve što stvarate unutar tvrtke
Bilo da izrađujete posjetnice, newsletter, pišete tweet ili razvijate cijelu marketinšku kampanju brand guidelines itekako utječu na cjelokupni dojam i ostvareni uspjeh. Njihova svrha je osigurati da je vaš rad u skladu s postojećim smjernicama odnosno s identitetom brenda, a sve s ciljem bolje prepoznatljivosti.
Knjiga grafičkih standarda osigurava bolju internu komunikaciju, ali i dosljednost poslovanja. Neophodna je za održavanje identiteta vaše robne marke, a utječe i na dostupnost većem broju kupaca. U isto je vrijeme odraz vaših vrijednosti, misije i vizije brenda, budući da bi trebala prikazivati ono za što se zalažete.
Stvorite jedinstveni identitet i istaknite se od konkurencije
Ako želite da kupci prepoznaju vaš brend bez obzira na način na koji se oglašavate i vrstu reklame, istaknite se od konkurencije, zainteresirajte potencijalne kupce i stvorite vlastito tržište. Brendiranje nije samo stvaranje impresivnih audio i video sadržaja nego i stvaranje identiteta vaše tvrtke. Knjiga standarda podržava vašu marketinšku inicijativu osiguravajući da su reklamne kampanje u skladu sa standardima brenda. Na taj način gradite vrijednost vašeg brenda što ga čini prepoznatljivim na tržištu.
Načinite svoje „smjernice“ prilikom pokretanja novog posla ili tijekom širenja poslovanja. Izuzetno su korisne bez obzira na industriju, tržište koje pokrivate i veličinu tvrtke, osobito ako zapošljavate nove članove koje treba upoznati s vašim brendom.