Blog

Što je Consent Mode v2?

Consent mode V2

Najveća promjena je što Consent Mode v2 uvodi dva nova signala koja je obavezno slati prema Googleu:

  • ad_user_data – označava može li se korisnički podatak koristiti za personalizirano oglašavanje
  • ad_personalization – označava može li se korisnika uključiti u remarketing i slične kampanje

Ako ti signali nisu ispravno postavljeni, vaše kampanje mogu izgubiti učinkovitost, a pristup alatima poput Google Ads Conversion Tracking i remarketinga može biti ograničen.

Što to znači za vas?

Ako još niste prilagodili svoju web stranicu novim zahtjevima, Google može automatski ograničiti prikupljanje podataka. To utječe na:

  • preciznost konverzija u Google Ads-u
  • mogućnost vođenja remarketing kampanja
  • učinkovitost modela atribucije

Kako vam Red Brick može pomoći?

U Red Bricku implementiramo Consent Mode v2 za klijente kroz:

  • postavljanje i povezivanje CMP alata (Consent Management Platform)
  • konfiguraciju signala i Google Tag Managera
  • testiranje i optimizaciju za Google Analytics 4 i Google Ads
  • savjetovanje oko pravnih tekstova (uz podršku pravnika)

Brendovi koji se na vrijeme prilagode – ostaju konkurentni i u skladu sa zakonom. Oni koji ne – riskiraju gubitak podataka, oglasa i povjerenja korisnika.

Pogledajte ostale blogove

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident