Najveća promjena je što Consent Mode v2 uvodi dva nova signala koja je obavezno slati prema Googleu:
ad_user_data
– označava može li se korisnički podatak koristiti za personalizirano oglašavanjead_personalization
– označava može li se korisnika uključiti u remarketing i slične kampanje
Ako ti signali nisu ispravno postavljeni, vaše kampanje mogu izgubiti učinkovitost, a pristup alatima poput Google Ads Conversion Tracking i remarketinga može biti ograničen.
Što to znači za vas?
Ako još niste prilagodili svoju web stranicu novim zahtjevima, Google može automatski ograničiti prikupljanje podataka. To utječe na:
- preciznost konverzija u Google Ads-u
- mogućnost vođenja remarketing kampanja
- učinkovitost modela atribucije
Kako vam Red Brick može pomoći?
U Red Bricku implementiramo Consent Mode v2 za klijente kroz:
- postavljanje i povezivanje CMP alata (Consent Management Platform)
- konfiguraciju signala i Google Tag Managera
- testiranje i optimizaciju za Google Analytics 4 i Google Ads
- savjetovanje oko pravnih tekstova (uz podršku pravnika)
Brendovi koji se na vrijeme prilagode – ostaju konkurentni i u skladu sa zakonom. Oni koji ne – riskiraju gubitak podataka, oglasa i povjerenja korisnika.