Kako povećati prodaju remarketing kampanjama

by lis 23, 2020Digital Marketing

Digitalni marketing u današnje vrijeme ima velik značaj za uspjeh tvrtke ili brenda. Ako želite da vaše digitalne marketinške kampanje donose još bolje rezultate, morate pružiti drugu priliku svojim potencijalnim klijentima ili posjetiteljima da postanu kupci.

Vjerojatno znate i iz vlastitog iskustva da u većini slučajeva korisnici neće kupiti neki proizvod ili poslati upit za ponudu prilikom prvog posjeta određenoj web stranici. Prvo prolaze proces „istraživanja tržišta“ – gledaju različite opcije koje su im dostupne, razmišljaju o njihovim prednostima i nedostacima, čitaju recenzije drugih kupaca…a tek onda donose konačnu odluku o kupnji. Ako je potencijalni kupac u ovom procesu posjetio vašu web stranicu i zainteresiran je za vaš proizvod ili uslugu, bitno je zadržati se u prvom planu njegove odluke i podsjećati ih na vašu ponudu.

 

Što je remarketing?

Ukratko, remarketing se odnosi na kreiranje personalizirane kampanje za korisnike koji su ranije pokazali određeni interes za vašu web stranicu ili sadržaj.

Prema istraživanjima, 96% posjetitelja koji dođu na vašu web stranicu nisu spremni za kupnju. To je ogroman dio posjetitelja koji gube na značenju jer se ne pretvaraju u kupce.

Kampanje za remarketing omogućuju vam ciljanje tih posjetitelja određenim oglasima koji ih potiču da izvrše konverziju na vašoj web stranici. Kampanjama za remarketing podsjećate posjetitelje koji u početku još nisu bili spremni za konverziju da ju sada mogu izvršiti.

Remarketing kampanje efikasne su jer vam omogućuju prikazivanje oglasa korisnicima koji su već izrazili interes za vaš proizvod. Uz pomoć društvenih mreža, pretraživača i e-pošte možete ih podsjetiti da je upravo vaš proizvod ili usluga najbolje rješenje njihovog problema.

 

Vrste remarketinga

Remarketing kampanje mogu se kategorizirati u pet glavnih vrsta:

1. Standardne remarketing kampanje

Ova vrsta remarketinga uključuje prikazivanje Display oglasa korisnicima koji su u prošlosti posjetili vašu web stranicu, dok se kreću kroz različite web stranice i aplikacije. Standardni remarketing također cilja posjetitelje koji koriste tražilice kao što je Google za traženje pojmova koji su povezani s proizvodima ili uslugama koje nudite

remarketing red brick digitalni marketing

 

2. Dinamički remarketing

Dinamički remarketing uključuje prikazivanje oglasa posjetiteljima koji su prilagođeni posebno njima, ovisno o njihovom načinu pregledavanja web stranice. Ova vrsta remarketinga uključuje oglasne poruke stvorene posebno za posjetitelja koji gleda oglas, povećavajući njihove šanse da se vrate na vašu web stranicu i izvrši konverziju

Na primjer, oglasi za dinamički remarketing za webshop mogu sadržavati konkretne proizvode koje je posjetitelj stavio u napuštenu košaricu, zbog čega je veća vjerojatnost da će kliknuti oglas kada ponovo vide proizvode za koje su zainteresirani.

 

3. Popisi za remarketing za oglase ciljane na pretraživačku mrežu (RLSA – Remarketing Lists For Search Ads)

Ovakve remarketing kampanje nudi Google Ads, a omogućuju da se personaliziraju kampanje za pretraživačku mrežu za korisnike koji su u prošlosti posjetili vašu web stranicu.

remarketing red brick digitalni marketing

 

4. Video remarketing

Video remarketing odnosi se na prikazivanje remarketing oglasa korisnicima koji su u prošlosti pogledali vaš video ili posjetili vašu web stranicu. Video oglasi prikazuju se na početku, usred ili između videa koje korisnik pregledava.

 

5. Email remarketing

Email marketing kampanje mogu funkcionirati u dva smjera:

  • Prikazivanje display oglasa korisnicima koji su otvorili vaš email
  • Dosezanje posjetitelja koji su napustili vašu web stranicu bez konverzije putem emailova koji ih potiču da se vrate na web stranicu.

remarketing red brick digitalni marketing

 

5 razloga za korištenje remarketing kampanja

1. Ostajete povezani sa svojim potencijalnim kupcima

Jedan od glavnih razloga zbog kojih biste trebali ulagati u remarketing jest taj što vam omogućuje da ostanete povezani s potencijalnim kupcima čak i kada aktivno ne pretražuju vaše proizvode ili usluge i vašu web stranicu. Ovo je bitno jer ostajete na umu korisnika koji je u procesu kupnje vašeg proizvoda ili usluge, a podsjećate ga da izvrši konverziju čak i nakon što je napustio vašu web stranicu.

 

2. Jačanje brand awareness-a

Remarketing pomaže povećati izloženost vašeg branda potencijalnim kupcima kroz oglase koji su personalizirani za njih. Kroz konstantno susretanje s vašim brandom izgradit će povjerenje, a sama pomisao na proizvode ili usluge koje prodajete podsjetit će ih na vaše poduzeće.

 

3. Povećanje konverzija

Kao što je već spomenuto u ovom blogu, remarketing kampanjama targetirate korisnike za koje znate da su zainteresirani za vaše proizvode i usluge. Upravo zbog toga, vjerojatnost da konvertiraju u kupce je veća.

remarketing red brick digitalni marketing-2019_1200x628

 

4. Niska cijena po kliku

Kako remarketing kampanje targetiraju vrlo specifičnu publiku, postoji veća vjerojatnost da će korisnici kliknuti na vaš oglas, odnosno da će CTR (Click Through Rate) biti velik. Visok CTR Google-ovom algoritmu daje naznaku kako su vaši oglasi relevantni u odnosu na publiku kojoj se prikazuju, stoga će ih ocijeniti kao kvalitetne. Visok CTR i viša ocjena kvalitete dodatno smanjuju cijenu po kliku.

 

4. Privucite kupce svojih konkurenata

Pomoću remarketinga, vaši se oglasi pojavljuju u korisnikovom pregledniku nakon što posjete vašu web stranicu ili pretraže određenu ključnu riječ. To znači da možete ciljati ljude koji su posjetili web stranice povezane s vašim proizvodom, uključujući vaše konkurente.

 

 

Ne može se poreći da je remarketing vrlo učinkovita strategija u pretvaranju potencijalnih kupaca u stvarne kupce. Upravo zato trebali biste ga uključiti u svoj plan digitalnog marketinga. Dostupne su brojne vrste remarketinga, pa svakako odaberite najbolje za potrebe svog poduzeća.

Ako želite poboljšati svoju vidljivost i izgraditi prepoznatljivost svog branda među postojećim i potencijalnim klijentima, javite nam se kako bismo zajedno osmislili optimalnu strategiju remarketinga za poboljšanje poslovanja vašeg poduzeća. 🙂