Kako povećati prepoznatljivost branda uz digitalne kanale?

by stu 20, 2020Branding

Poduzeća moraju kontinuirano raditi na jačanju prepoznatljivosti svog branda kako bi se istaknula među konkurencijom na velikim tržištima. Konkurencija je jaka, a privlačenje pozornosti vaših potencijalnih kupaca presudno je za budućnost vašeg poslovanja. Ali što je točno brand awareness i kako ga možete koristiti za rast svog poslovanja?

 

Što je brand awareness?

Brand awareness je razina prepoznatljivosti koju marka ima među ciljanom publikom. Razine brand awarenessa odgovaraju na pitanje – koliko je vaša ciljna publika upoznata s vašim brendom?

Brand awareness jedno je od navrjednijih stvari koje vaš brend može izgraditi. Visoke razine brand awarenessa mogu povećati vrijednost vašeg proizvoda ili usluge. Izgradnja svijesti o brandu gradi konkurentsku prednost.

Ako ljudi ne znaju tko ste, ne mogu kupiti vaš proizvod ili uslugu. Brand awareness dogodi se onog trenutka kad se netko sjeti vaše marke jer je prethodno vidio nešto poput vašeg logotipa ili naziva tvrtke. Kada gradite brand awareness, gradite svoju reputaciju. To vam može pomoći pri stjecanju novih kupaca, zadržavanju starih kupaca i isticanju među konkurencijom.

 

Savjeti za povećanje prepoznatljivosti branda

Budite konzistentni

Konzistentnost pomaže ljudima da se sjete vaše marke ako su vidjeli isti logotip na svakoj platformi. Koristite jednake poruke i ujednačene vizuale na svim kanalima i kampanjama koje imate. Ako ste kao brand dosljedni u svemu što radite, postat ćete pouzdan partner za kupce kojem se mogu vraćati iznova i iznova. Osim toga, konzistentnost je korisna i za poboljšanje vaše organske pozicije na Google tražilici, odnosno za SEO.

 

Ulažite u oglašavanje

Nikada nije bilo lakše i jeftinije uložiti u oglašavanje vašeg branda, nego danas. No, i za ovo je bitno razviti strategiju i koristiti odgovarajuće kanale na kojima se nalazi vaša ciljana publika.

Svoj brand možete promovirati putem društvenih mreža kao što su Facebook i Instagram. Osmislite zanimljiv copy koji će potaknuti vaše potencijalne kupce na akciju, odaberite atraktivnu fotografiju i ne zaboravite u nju ukomponirati svoj logotip. Želite da potencijalni kupci mogu prepoznati vaš logotip, pa ga postavite gdje god možete.

Oglase za vaš brand možete lansirati i putem Google Ads platforme. Dvije su različite mogućnosti prilikom izrade oglasa na ovoj platformi – pretraživački (Search) i prikazivački oglasi (Display). Pažljivo definirajte ključne riječi uz koje ćete vezati svoje prikazivačke oglase kako bi bili relevantni za vaše poslovanje. Isto tako, na prikazivačkim oglasima koristite fotografije koje odražavaju vaš brand (i još jednom – ne zaboravite na logotip!).  Iste vrste slika, fontova, boja i logotipa na svim kanalima oglašavanja značajno će utjecati na brand awareness.

 

Budite prisutni na društvenim mrežama

U digitalnom svijetu važno je prisustvo na društvenim mrežama. Ulaganje u oglašavanje je bitno, no trebali biste redovito stavljati objave na vaše stranice, stoga je konzistentnost pravilo i kada su u pitanju društvene mreže. Aktivno komunicirajte sa svojim pratiteljima – postavljajte im svoja pitanja te odgovarajte na njihova kako biste se pokazali kao pouzdano poduzeće kojima su njegovi kupci na prvom mjestu.

brand awareness red brick marketing agencija zagreb

 

Pružite dodatnu vrijednost

Još jedan sjajan način za podizanje brand awarenessa je pružanje vrijednosti svojim kupcima pisanjem bloga. Napravite istraživanje kako biste saznali koji su glavni problemi koji muče vašeg prosječnog kupca, a zatim im na te probleme dajte rješenje u obliku edukativnog bloga. Isto tako, bitno je da s blogovima budete redovni. I sami znamo kako to može biti izazov uz obavljanje svakodnevnih zadataka na poslu, stoga se možete javiti i nama kako bismo to obavili za vas.

 

Koristite remarketing

Izgradnja brand awarenessa podrazumijeva da se vaša publika konstantno susreće s vašim logotipom, oglasima, itd. Pomoću remarketing kampanja stvarate bazu korisnika koji su došli u doticaj s vašim brandom, a zatim ju koristite kako biste ih ponovo podsjetili na svoje proizvode ili usluge i potaknuli na konverziju. Remarketing kampanje možete lansirati na društvenim mrežama, Googleu, YouTubeu ili putem emaila.

remarketing red brick digitalni marketing

 

Izgradnja prepoznatljivog branda dugoročan je proces i ne može se kvalitetno obaviti preko noći. Bitno je osmisliti strategiju koja će osigurati zdrav i kontinuiran rast vašeg poslovanja. Ako ste spremni započeti s brand awarenessom za svoje poslovanje, javite nam se! Naši stručnjaci osmislit će strategiju za vaš brand kako biste došli do svojih ciljanih korisnika i pretvorili ih u kupce.