Kako koristiti Instagram?

by tra 19, 2017Digital Marketing, Social Media

Oglašavanje na Instagramu

Instagram je društvena mreža za obradu i dijeljenje fotografija, a odnedavno i kratkih video zapisa. U 2016. zabilježeno je 400 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. Dovoljan razlog da se i vi prezentirate tamo. Da bi na Instagramu pokazali tko ste i što radite, dovoljna vam je vizualna priča, odnosno fotografije ili video vašeg rada ili poslovnog cilja.

Instagram profil

Instagrameri se zadržavaju par sekundi na pojedinom profilu, stoga su bitne kratke i jasne informacije. To može biti vaš slogan, misija ili vizija. Kod profilne fotografije birajte vaš logo ili maskotu, a svakako povežite profil s vašim ostalim web sadržajima poput web stranice ili mjesta gdje stavljate učestale i nove obavijesti, poput bloga. Ukoliko ste poduzeće, kreirajte business Instagram profil i povežite ga sa svojom business Facebook stranicom. Instagram omogućuje postavljanje fotografija, video zapisa, a novost je i postavljanje foto albuma. Stvorite jedinstveni vizualni identitet i učestalo objavljujte sadržaj. U tome vam mogu pomoći razne aplikacija za uređenje fotografija.

Povećajte broj pratitelja i stvorite zajednicu

Jedna od prednosti Instagrama je jednostavnost. Objave imaju kratku opisnu oznaku – heshtag (#hešteg, #coolblog, #marketingblog…) koja korisnicima omogućuje pretraživanje objava prema željenim temama. Prilikom osmišljavanja morate razmišljati o stvaranju zajednice. Razmislite da li će vaše objave u pojedinoj kampanji biti vezane uz komuniciranje vrijednosti organizacije ili će pričati priču o proizvodu. Prikažite tko ste i koje su vrijednosti vaše organizacije. Najbolje je odabrati dva cilja. Stvaranjem interaktivnih objava potičete dijeljenje objava i samu promociju vašeg brenda, odnosno marke. Tako će se vaši oglasi prikazati potencijalnim klijentima, a kod postojećih očekujte podizanje svijesti o vašoj marki, povećanje lojalnosti, dijeljenje novosti i informacija o poduzeću. Postavite si kvantitativne ciljeve za pojedinu kampanju. Na primjer, prosječno 50 dijeljenja po postu, povećanje broja komentara za 10% ili povećanje broja pratitelja za 200.

Prednosti Instagrama

Objave na Instagramu su besplatne, ali kao i na ostalim digitalnim platformama, postoje plaćeni oglasi kojima se prezentirate široj publici. Prednost Instagrama je jednostavnost pregleda sadržaja i korištenja, te niska cijena. Sve je lakše reći fotografijom jer, kako kažu, ona govori 1000 riječi.