Lucija Granić

 

Kada je riječ o prikazivanju vašeg brenda na kanalima na društvenim mrežama, organski doseg (reach) prilično je velik i izazovan faktor.

 

Svakodnevne promjene u algoritmima i nove značajke čine rast i održavanje organskog dosega izazovnim.

 

Ako se usredotočimo na otkrivanje onoga što naša ciljana publika voli i koji je to sadržaj koji ih najviše zanima, znat ćemo kako isporučiti sadržaj koji smatraju vrijednim. Ne preostaje nam ništa drugo nego da radimo u skladu s algoritmom, umjesto da se protiv njega borimo.

 

U nastavku vam donosimo naše prijedloge za povećanje organskog dosega na društvenim mrežama:

 

1. Objavljivanje u pravo vrijeme

 

Postoji mnoštvo podataka o pravom vremenu objavljivanja, ali svaki profil i publika imaju svoja pravila. Praćenje analitike pomoć će vam utvrditi kada je najbolje vrijeme za objavljivanje tijekom dana / tjedna.

 

2. Sadržaj koji generiraju korisnici – dijeljenje slika / videozapisa / recenzija pratioca

 

Naš drugi prijedlog je kreiranje vlastitog i originalnog hashtaga, kojeg bi korisnici koristili pri izradi vlastitog sadržaja. Tada ćemo imati puno korisničkog sadržaja koji možemo dijeliti na našim kanalima na društvenim mrežama.

Uključujući hashtag i poziv na akciju koji traže od vaših sljedbenika da se fotkaju dok koriste vaš proizvod/uslugu.

 

Ovaj će vam model omogućiti puno autentičnog sadržaja, a publici će donijeti jednostavan način komunikacije s vašim brendom i izgradnju društvene povezanosti.

 

3. Korištenje priča (Story) za stvaranje transparentnosti

 

Vaši potencijalni kupci vole brendove s kojima se mogu identificirati.

 

Instagram i Facebook priče sjajan su način da pratiocima omogućite osobniji prikaz vaše tvrtke. Oni su sjajan kanal za prikaz ležernije strane vašeg poslovanja.

 

Naše ideje koje čine sjajne Instagram priče:

  1. Priče iza kulisa
  2. Značajke tima (upoznavanje publike s ljudima koji su dio vašeg poslovanja)

 

 

4. Stvaranje jedinstvenog sadržaja

 

Vizualni sadržaj najvažnija je i jedina stavka koja će korisniku zaustaviti „skrolanje“. Kvalitetne fotografije i video zapisi u današnje su vrijeme nezaobilazna stavka prilikom predstavljanja na društvenim mrežama.

 

U kvalitetan sadržaj ubrajaju se i opisi navedenih fotografija/videa koji moraju biti zabavni, edukativni i s jasno istaknutim pozivom na akciju.

5. Razgovarajte s publikom

 

Stvaranje zanimljivih postova je važno, ali nakon nekog vremena vašim pratiocima (potencijalnim kupcima) dosadi dijeljenje ili komentiranje vaših postova ako se nikad ne oglasite/javite.

 

Zbog toga je odgovaranje na komentare ili dijeljenje sadržaja publike od iznimne važnosti za poticanje organskog dosega i angažmana.

Za rast vašeg organskog dosega na društvenim mrežama bitno je sudjelovati u zajednici i imati iskrenu komunikaciju s vašim pratiocima!

 

Ako trebate dodatne savjete oko društvenih mreža ili vam treba tim koji će kvalitetno voditi vaše profile – slobodno nam se javite!
Go to Top