Kada je riječ o prikazivanju vašeg brenda na kanalima na društvenim mrežama, organski doseg (reach) prilično je velik i izazovan faktor.
Svakodnevne promjene u algoritmima i nove značajke čine rast i održavanje organskog dosega izazovnim.
Ako se usredotočimo na otkrivanje onoga što naša ciljana publika voli i koji je to sadržaj koji ih najviše zanima, znat ćemo kako isporučiti sadržaj koji smatraju vrijednim. Ne preostaje nam ništa drugo nego da radimo u skladu s algoritmom, umjesto da se protiv njega borimo.
U nastavku vam donosimo naše prijedloge za povećanje organskog dosega na društvenim mrežama:
1. Objavljivanje u pravo vrijeme
Postoji mnoštvo podataka o pravom vremenu objavljivanja, ali svaki profil i publika imaju svoja pravila. Praćenje analitike pomoć će vam utvrditi kada je najbolje vrijeme za objavljivanje tijekom dana / tjedna.
2. Sadržaj koji generiraju korisnici – dijeljenje slika / videozapisa / recenzija pratioca
Naš drugi prijedlog je kreiranje vlastitog i originalnog hashtaga, kojeg bi korisnici koristili pri izradi vlastitog sadržaja. Tada ćemo imati puno korisničkog sadržaja koji možemo dijeliti na našim kanalima na društvenim mrežama.
Uključujući hashtag i poziv na akciju koji traže od vaših sljedbenika da se fotkaju dok koriste vaš proizvod/uslugu.
Ovaj će vam model omogućiti puno autentičnog sadržaja, a publici će donijeti jednostavan način komunikacije s vašim brendom i izgradnju društvene povezanosti.
3. Korištenje priča (Story) za stvaranje transparentnosti
Vaši potencijalni kupci vole brendove s kojima se mogu identificirati.
Instagram i Facebook priče sjajan su način da pratiocima omogućite osobniji prikaz vaše tvrtke. Oni su sjajan kanal za prikaz ležernije strane vašeg poslovanja.
Naše ideje koje čine sjajne Instagram priče:
- Priče iza kulisa
- Značajke tima (upoznavanje publike s ljudima koji su dio vašeg poslovanja)
4. Stvaranje jedinstvenog sadržaja
Vizualni sadržaj najvažnija je i jedina stavka koja će korisniku zaustaviti „skrolanje“. Kvalitetne fotografije i video zapisi u današnje su vrijeme nezaobilazna stavka prilikom predstavljanja na društvenim mrežama.
U kvalitetan sadržaj ubrajaju se i opisi navedenih fotografija/videa koji moraju biti zabavni, edukativni i s jasno istaknutim pozivom na akciju.
5. Razgovarajte s publikom
Stvaranje zanimljivih postova je važno, ali nakon nekog vremena vašim pratiocima (potencijalnim kupcima) dosadi dijeljenje ili komentiranje vaših postova ako se nikad ne oglasite/javite.
Zbog toga je odgovaranje na komentare ili dijeljenje sadržaja publike od iznimne važnosti za poticanje organskog dosega i angažmana.
Za rast vašeg organskog dosega na društvenim mrežama bitno je sudjelovati u zajednici i imati iskrenu komunikaciju s vašim pratiocima!