Povećanje angažmana na Instagramu najbolji je način za svaku tvrtku da poveća doseg svojih objava i poveća prodaju. Uz sve veću konkurenciju na ovoj društvenoj mreži, svi se pitaju kako povećati organski doseg svojih objava te da li je to više uopće moguće.
Donosimo vam pet jednostavnih trikova koje mi primjenjujemo za veći angažman na Instagramu:
1. Redovito objavljivanje sadržaja
Ovo je prva i najvažnija stvar! Bilo bi odlično objavljivati svaki dan, barem na Instagram story. Također, trenutno je u fokusu Instagram reels te Instagram prikazuje vaše videe čak i osobama koje nisu vaši pratitelji, što je odličan način za doći do novih kupaca bez plaćanja kampanja.
2. Komunicirajte sa svojom publikom
Redovito odgovarajte na komentare na vašim objavama, na poruke u inboxu, pitajte publiku što više pitanja kako biste potaknuli komunikaciju. Što više komentara objava ima, to ju algoritam prepoznaje kao zanimljivu i prikazuje je više.
3. Upoznajte svoju publiku
Poznavanje svoje publike pomoći će vam u uspješnoj interakciji. Kada saznate tko je vaša publika, koliko imaju godina, čime se bave te koji su njihovi interesi – počnite stvarati sadržaj koji se sviđa upravo njima. To će vam donijeti povećanje prometa i relevantniji angažman na Instagram stranici.
4. Organizirajte Collab
Instagram Collab novi je popularan način za povećanje angažmana na Instagramu — posebno na Reelsima, koji postaju sve popularniji.
Značajka Collab omogućuje vam da pozovete osobe na suradnju s vama na Feed postu ili Reelsu te se tako dijeli sadržaj i sa njihovim sljedbenicima, pa se objava pojavljuje na oba profila.
Na taj način dijelite preglede i komentare, ali pazite pri odabiru profila za Collab – neka to bude profil u vašoj kategoriji, odnosno pratitelji oba profila moraju imati slične interese.
5. Povećajte angažman publike kroz Instagram Story
Jedna od najpopularnijih naljepnica Instagram priča je naljepnica s pitanjem. Naljepnica pitanja omogućuje vam izravne razgovore s pratiteljima. Potaknite svoje pratitelje da vam postavljaju pitanja o određenoj temi. Jedan od načina na koji možete koristiti ovu naljepnicu je organiziranje rubrike „Pitajte me bilo što“, kako bi pratitelji saznali sve o vašem brendu.
Za više ideja što objavljivati na Instagram story, pročitajte naš blog 6 ideja za Instagram story
I ne zaboravite na osnove! Biografija vaše Instagram stranice mora biti optimizirana kako bi bila usklađena s vašim brendom i ključnim riječima. Pomno planirajte svoj sadržaj unaprijed i redovito provjeravajte svoju analitiku na Instagramu kako biste vidjeli što najbolje prolazi kod publike.