Lucija Granić

 

Tražite kreativne ideje koje će vam pomoći oduševiti publiku? Instagram story popularniji je nego ikad. Preko 80% korisnika Instagrama svakodnevno gleda priče. Instagram priče su značajka unutar Instagrama koju možete koristiti za dijeljenje fotografija i videozapisa koji nestaju nakon 24 sata.

Sadržaj koji dijelite u pričama može biti malo manje ‘savršen’ od klasičnih objava te je idealan način da zabavite i zainteresirate svoju publiku. Ali ako doista želite postići svoje ciljeve s Instagramom, važno je znati što objaviti u Instagram pričama.

Sastavili smo popis ideja za Instagram priče koje dokazano povećavaju engagement s pratiocima, tako da već sada možete prestati istraživati ​​i početi objavljivati.

 

Behind the scenes

Svi vole zaviriti iza kulisa i znati što se događa u vašem uredu ili proizvodnji. Kako izrađujete svoj proizvod? Kakav je vaš uredski prostor? Koji je vaš kreativni proces? Ako imate restoran ili slastičarnicu ovo će posebno oduševiti vaše pratioce.

 

Kreirajte anketu

Instagram nam nudi naljepnicu ankete koju možemo staviti u svoje priče. Jednostavno je: postavite pitanje svojim sljedbenicima s izborom između dva odgovora. Ankete su sjajan način za privlačenje publike i izgradnju vašeg brenda. Najbolje je to što postoji mnoštvo načina na koji možete kreirati svoju jedinstvenu anketu. Na primjer, možete napraviti kviz o raznim temama ili istraživanje pratioca dajući im mogućnost odabira između dva proizvoda koja biste uskoro mogli lansirati.

 

Go live

Videozapisi uživo odličan su način za izravan angažman s publikom. Instagram Live omogućuje korisnicima postavljanje pitanja, komentiranje vašeg videozapisa uživo i ostvarenje angažmana u stvarnom vremenu. Prednost Instagram Live-a je obavijest koju će svi vaši pratitelji dobiti kada započnete s emitiranjem, što će im biti podsjetnik da se priključe Live-u.

 

Instagram story takeover

Preuzimanje Instagrama je kada dopustite nekome tko obično nema pristup vašem računu na Instagramu da objavljuje priče jedan cijeli dan. To može biti zaposlenik ili influencer kojeg ste angažirali za promociju vašeg brenda.

 

Intervjuirajte svog zaposlenika ili suradnika

Puštanje pratioca iza kulisa vašeg poslovanja izvrstan je način za izgradnju povjerenja i transparentnosti. Budite korak ispred konkurencije i kreirajte zanimljive intervjue svojih zaposlenika ili suradnika.

 

Sneak peek novog proizvoda

Zainteresirajte svoje pratioce predstavljajući im novi proizvod u Instagram pričama. Pružanje ranog pristupa informacijama još je jedan razlog zbog kojeg će gledatelji uživati prateći vaš profil i jedva čekati pogledati novi Story vašeg brenda.

 

 

Nadamo se da su vam naše ideje pomogle i dale vam inspiraciju za zanimljive Instagram Story-e.  Ako vam zatreba pomoć, tu smo za sva pitanja 😊

 

Go to Top