Red Brick
Vrijeme čitanja: 3 minute

Želite izgraditi brend koji će biti prepoznatljiv na tržištu? Tražite način kako se probiti među mnogobrojnim brendovima? Zanima vas kako ostvariti uspješno brendiranje i pokrenuti rast vlastitog biznisa?

Brendiranje je proces u kojem neka tvrtka ili pojedinac, korištenjem raznih taktika i metoda, nastoji izgraditi prepoznatljivost na tržištu. Konačni cilj brendiranja je ‘uvući se u glavu kupca‘ i kada on odluči kupiti neki proizvod iz vašeg područja, umjesto konkurentnog proizvoda odabere upravo vaš proizvod. Proces brendiranja nije jednostavan i traži puno vremena, no ostvarenje končanog cilja svakako je veliki pokretač rasta biznisa (ili uspjeha pojedinca).

Procesom brendiranja uglavnom se bave za to osposobljene osobe, koja imaju najbolje alate i znanje – kako bi stvorile uspješan brend. Ipak, uspješno brendiranje iziskuje i zalaganje same tvrtke ili pojedinca, ako želimo dobiti maksimalne rezultate. Ako želite izgraditi brend ili pomoći svojem timu za brendiranje da bude što uspješniji u vašem brendiranju – morate im pomoći raznim aktivnostima. Dio aktivnosti pobrojan je u nastavku teksta:

 

Detaljno identificirajte svoje klijente

Da bi proces brendiranja bio uspješan, važno je znati kome se želimo obratiti. Konkretno, važno je poznavati svojeg idealnog klijenta i to toliko dobro da ga možemo okarakterizirati fizičkim elementima. Primjerice, vaš idealni klijent se zove Ivan, ima dvoje djece, radi od 9 do 5, obožava gledati nogomet, svaki drugi dan s ekipom popije 3 pive u pivnici, a u svoje slobodno vrijeme biciklira i planinari. Da, to je otprilike detaljan opis klijenta i nešto takvo trebali biste stvoriti ako želite osigurati uspješno brendiranje.

Profil idealnog klijenta najlakše ćete složiti na temelju istraživanja svojih bivših klijenata. Ako još nemate klijente, onda morate osmisliti kako bi trebao izgledati vaš idealni klijent, tj. kome želite prodavati svoje proizvode ili usluge. Identificiranje idealnog klijenta osigurat će vam znatno bolji proces brendiranja jer ćete točno znati kome se obraćate i kako trebaju izgledati vaše aktivnosti u brendiranju.

 

Izgradite online platformu

Iako se možete poslužiti postojećim online servisima i društvenim mrežama, činjenica je da bi za kvalitetno brendiranje bilo pametno vrijeme i novac uložiti u razvoj vlastite web stranice. Kvalitetno osmišljena i napravljena web stranica može postati vaš glavni kanal prikupljanja novih klijenata. Dakako, potrebno je dosta pažnje posvetiti tome da stranica bude optimizirana. Ona će tako kvalitetno promovirati proizvode/usluge koje nudite, a samim time i dovoditi nove klijente.

Nakon što izgradite web stranicu i počnete stvarati kvalitetan sadržaj koji će privući pažnju klijenata, vrijeme je da taj sadržaj počnete dijeliti putem drugih online platformi. Društvene mreža nameću se kao idealan izbor jer tamo se (vrlo vjerojatno) okuplja većina vaših klijenata. Istražite koja društvena mreža najbolje odgovara vašim potrebama i na temelju toga isplanirajte svoje aktivnosti.

 

Prilagodite se trendovima

Današnji svijet iznimno je užurban i svako malo prilagođavamo se nekim novim trendovima. Prilagodba je potrebna zbog toga što neprilagodbom počinjemo gubiti korak za konkurencijom, a to znači da gubimo i hrpu potencijalnih klijenata. Posebno se to odnosi na online svijet, gdje iz godinu u godinu svjedočimo ‘tektonskim poremečajima’.

Trend koji će definitivno biti sve izraženiji u budućnosti je video. Ta vrsta medija sve više dobiva na značaju, a korisnici su video materijale objeručke prihvatili – što je samo dokaz kamo se kreće tržište budućnosti. Ako planirate nekamo investirati vrijeme i novac u 2019. godini, onda je video pametan odabir ako želite izgraditi uspješan brend. Prilagodite svoje brend novim trendovima jer neprilagodba će vas koštati loših rezultata.

 

Nemojte biti svima sve

Oni koji tek započinju svoju priču s brendiranjem, često se nađu u zabludi jer nisu spremni odreći se dijela korisnika, tržišta, novca ili čega već. Time što žele biti svima sve, odlaze u jednu ulicu gdje će ih svi iskorištavati, neće moći pokazati svoj puni potencijal. Zarada i kvaliteta rada u u ovakvoj situaciji biti će biti upitna. Nemojte biti svima sve, već se posvetite jednom području – onom u kojem ste jako dobri.

Stručnjaci za biznis preporučit će vam kako je važna stavka svakog uspjeha bilo biznisa bilo pojedinca – pronaći nešto svoje i biti autentičan. Biti jedinstven na tržištu je jedina prednost koju možete imati. Prije ili kasnije pojavit će se konkurent koji će imati isti proizvod ili uslugu kao vi. Jedino što će vas razlikovati je upravo autentičnost. Odaberite svoju ciljanu grupu klijenata, dajte 100 posto kvalitete i klijenata vam neće nedostajati.

 

 

Zaključak

Brendiranje je proces koji je najbolje prepustiti u ruke stručnjaka. Ipak, i kada stručnjaci rade brendiranje traže od vas određeni udio zalaganja jer samo tako mogu napraviti kvalitetan brend koji će vam dovoditi nove klijente. Prije navedene smjernice trebale bi vam biti nit vodilja prilikom brendiranja i trebali biste im posvetiti dosta vremena.

Ako želite izgraditi kvalitetan vlastiti brend, a niste sigurni kako započeti – vrijeme je da nas kontaktirate. Naš tim stručnjaka svoje će znanje i iskustvo rado podijeliti s vama. Zajedničkim ćemo naporima stvoriti sjajnu priču koja će pokrenuti izuzetan rast vašeg biznisa. Popunite polja ispod teksta i stvorite uspješan brend.

 

Upotrebom ovog obrasca prihvaćate pohranu i rukovanje vašim podacima na ovoj web stranici.

 

Go to Top