U print oglašavanje ubrajaju se novine, magazini, tiskovine, tjednici, mjesečnici i kvartalne tiskovine. Putem tiskanih medija dosegnite tradicionalnu publiku koja vjeruje u pisanu riječ, a to su srednja do starija populacija.
Prioritet
Popularnost
Širina publike
Cijena zakupa
Jedna od prvih komercijalnih reklama u novinama je bila 24.04.1704 u novinama Boston News-letter.
Print oglašavanje
Za koga je prikladno?
Ova vrsta oglašavanja je prikladna za srednje i velike organizacije obzirom da su tiskani oglasi uglavnom skupi. Kao pravi medijski partner možemo vam osigurati i dogovoriti niže cijene. Mi smo tu da vam pomognemo u izradi koncepta za vaš tiskani oglas.
Odabir ciljane publike i publikacije
Obratite nam se za pomoć
Ne znate od kuda krenuti, koje medije odabrati? Možemo vam pomoći koju publikaciju odabrati obzirom na publiku koju želite dosegnuti. Za vas možemo kreirati vizualni dizajn i osnovni koncept kampanje.
Naslov je najbitniji dio oglasa u novinama te mu je potrebno posvetit posebnu pažnju.
Naslov je najbitniji dio oglasa u novinama te mu je potrebno posvetit posebnu pažnju.
Odabir ciljane publike i publikacije
Obratite nam se za pomoć
Ne znate od kuda krenuti, koje medije odabrati? Možemo vam pomoći koju publikaciju odabrati obzirom na publiku koju želite dosegnuti. Za vas možemo kreirati vizualni dizajn i osnovni koncept kampanje.
Pogledajte neke od 300+
uspješnih suradnji
Stručnjaci za zakup print oglašavanja
Kontaktirajte nas
Ako želite da vam pomognemo s oglašavanjem ili idejom, sada je pravo vrijeme da nam se obratite za pomoć.