Print

U print oglašavanje ubrajaju se novine, magazini, tiskovine, tjednici, mjesečnici i kvartalne tiskovine. Putem tiskanih medija dosegnite tradicionalnu publiku koja vjeruje u pisanu riječ, a to su srednja do starija populacija.

Prioritet

Popularnost

Širina publike

Cijena zakupa

Jedna od prvih komercijalnih reklama u novinama je bila 24.04.1704 u novinama Boston News-letter.

Print oglašavanje

Za koga je prikladno?

Ova vrsta oglašavanja je prikladna za srednje i velike organizacije obzirom da su tiskani oglasi uglavnom skupi. Kao pravi medijski partner možemo vam osigurati i dogovoriti niže cijene. Mi smo tu da vam pomognemo u izradi koncepta za vaš tiskani oglas.

Odabir ciljane publike i publikacije

Obratite nam se za pomoć

Ne znate od kuda krenuti, koje medije odabrati? Možemo vam pomoći koju publikaciju odabrati obzirom na publiku koju želite dosegnuti. Za vas možemo kreirati vizualni dizajn i osnovni koncept kampanje.

Naslov je najbitniji dio oglasa u novinama te mu je potrebno posvetit posebnu pažnju.

Naslov je najbitniji dio oglasa u novinama te mu je potrebno posvetit posebnu pažnju.

Odabir ciljane publike i publikacije

Obratite nam se za pomoć

Ne znate od kuda krenuti, koje medije odabrati? Možemo vam pomoći koju publikaciju odabrati obzirom na publiku koju želite dosegnuti. Za vas možemo kreirati vizualni dizajn i osnovni koncept kampanje.

Pogledajte neke od 300+
uspješnih suradnji

Stručnjaci za zakup print oglašavanja

Kontaktirajte nas

Ako želite da vam pomognemo s oglašavanjem ili idejom, sada je pravo vrijeme da nam se obratite za pomoć.