Red Brick
Vrijeme čitanja: 3 minute

Želite potaknuti raspravu na vašoj Facebook objavi, a niste sigurni kako to napraviti? Čini vam se da vaša objava ne dobiva puno pažnje korisnika, bez obzira na to što smatrate da je objava super? Pitate se postoje li kvalitetni načini kako povećati broj komentara na Facebook objavama i postignuti bolju aktivnost korisnika?

Facebook već godinama smanjuje prirodni doseg objava što znači da one dopiru do malog broja korisnika. No, ako uspijete ‘natjerati’ korisnike da lajkaju i komentiraju vašu objavu, to će pomoći u postizanju boljeg dosega – i probudit će interes ostalih korisnika. Dakle, aktivnost korisnika na objavama povećava aktivnost i dovodi nove korisnike.

Iako se mnogi žale kako je Facebook trenutno katastrofalan izbor za promoviranje nečega prirodnim putem, činjenica je da rade mnogo greški i time gube korisnike. Srećom, te se greške mogu ispraviti i mogu vam pomoći u privlačenju većeg broja korisnika. Izrazito važnu ulogu igraju komentari na objavama, a danas ćemo navesti 3 super ideje kako povećati broj komentara na Facebook objavama:

 

Objavu završite pitanjem

Bez obzira na to što objavljujete na Facebooku, uvijek biste na kraju objave korisnika trebali pitati neko pitanje. Naime, pitanje je najbolji okidač za reakciju korisnika jer postavljanjem pitanja korisnik je automatski u potrazi za davanjem kvalitetnog odgovora. Stoga, uvijek se potrudite na kraju objave upitati nešto i zamoliti korisnika da odgovor ostavi u komentaru.

Što se tiče samog pitanja, teško je dati neki recept koji funkcionira na svim stranicama i profilima na Facebooku. Svaka je stranica (ili profil) kategorija za sebe i ima svoje pratitelje pa je zbog toga potrebno eksperimentirati i pronaći najbolje rješenje. Ako želite da vaše pitanje donese bolje rezultate fokusirajte se na to da pitanje bude jednostavno, odnosno da je odgovor na to pitanje prilično jednostavan i nije potrebno raditi neka istraživanja da bi korisnik odgovorio na postavljeno pitanje. Druga važna stvar je pitanjem izazovete otvorenu diskusiju, a na odmet nije i da pitanje bude o nečem što je u trendu kako bi zainteresiralo što više korisnika. Dakako, nikako nemojte postaviti pitanje koje u sebi već krije odgovor, a mnogi će vam stručnjaci preporučiti kako je pametno izbjegavati politička i znanstvena pitanja.

 

Izazovite korisnike da komentiraju

Jedno od osnovnih načela marketinga glasi: “Ako želite da korisnik nešto napravi, recite mu da to napravi”. Ljudi ne mogu čitati vaše misli i razumjeti sve vaše ideje, no ako im jasno poručite što od njih očekujete velika je vjerojatnost da će oni to i napraviti. Dakle, ako želite da korisnik ostavi komentar na objavi jasno mu naglasite da ostavi komentar ispod objave. Važno je da ta poruka bude prenesena na razumljiv način i  da komentiranje bude zabavno jer u protivnom korisnik neće sudjelovati u tome.

Posljednjih smo se godina nagledali mnoštva objava fotografija u kojima je pisalo ‘označi frenda i mora ti platiti ćevape/pivu/putovanje’. Nažalost, takve objave donosile su puno angažmana korisnika, ali je Facebook vrlo brzo prokužio o čemu se radi pa je smanjio doseg takvim objavama. Za razliku od toga, super način za pozivanje ljudi da ostave komentar je ostavljanje mišljenja ispod fotografija ili rečenica. Primjerice, objavite neku zanimljivu fotografiju i u opisu napišete da bi bilo zanimljivo u komentarima čuti što korisnici misle što se događa na slici. To bi trebalo rezultirati zanimljivom raspravom u komentarima koja će vrlo brzo podići doseg objave.

 

Ponudite nešto vrijedno za komentar

Uobičajena praksa na web stranicama je da korisnik mora ostaviti svoju email adresu kako bi dobio besplatnu e-knjigu, poklon bon ili nešto treće. Takvu istu taktiku možete iskoristiti i na Facebooku, a od velike pomoći ovdje vam mog biti Facebook komentari. Unutar Facebook objave možete navesti što to vrijedno nudite i kako će to dobiti oni koji pročitaju i ostave komentar ispod objave. I kako sve to skupa ne bi kršilo osnovna Facebook pravila osmišljeni su dodaci putem kojih možete ‘legalno’ skupljati podatke korisnika putem komentara.

Jedan od takvih dodataka je Mobile Monkey – alat koji je zapravo Facebook Messenger platforma koja pretvara komentare na objavama u leadove. Dakle, korisnik koji ostavi komentar ujedno postaje i vaš pretplatnik, čime i vi i on dobivate dodatnu vrijednost. Uz spomenuti program postoje još mnoge druge taktike koje vam mogu poslužiti za agregiranje novih klijenata, a sve to na temelju komentara koje ostavljaju na vašim Facebook objavama.

 

Zaključak

Facebook komentari izuzetno su važni u današnjem modernom korištenju društvenih mreža, gdje većinu sadržaja samo preletimo pogledom. Komentari na objavama, Facebooku ukazuju na to da se radi o vrijednom sadržaju koji zaslužuje dodatni prirodni doseg – čime uz minimalni trud dolazite do velikog broja novih korisnika. Druga važna stvar je činjenica da rasprava u komentarima pobuđuje interes ljudi pa je znatno veća šansa da će komentirati objavu i netko tko je prethodno nije imao namjeru komentirati.

Ako želite povećati broj komentara na Facebook objavama i ako želite dovesti više klijenata putem Facebooka, sada je pravo vrijeme da nas angažirate. Naš tim zadužen za Facebook rado će vam pomoći i zajedno s vama povećat ćemo broj vaših klijenata. Popunite polja ispod teksta i osigurate sebi više klijenata i novi poslovni uzlet.

 

Upotrebom ovog obrasca prihvaćate pohranu i rukovanje vašim podacima na ovoj web stranici.

 

Go to Top