Red Brick

Zanima vas kako dobiti maksimalnu pozornost korisnika putem Instagrama? Kako uz oglašavanje na Instagramu stići do sjajnih poslovnih rezultata? Na koji način koristiti neke napredne mogućnosti koje nudi Instagram? Kako uz malo truda doći do sjajnih rezultata?

Oglašavanje na Instagramu vrlo je popularna tema posljednjih nekoliko mjeseci. Kako i ne bi bila, kada broj Instagram korisnika strelovito raste. Podaci pokazuju kako je Instagram ove godine dosegao brojku od milijardu korisnika. No, posebno je zanimljiv podatak kako otprilike 2/3 tih korisnika Instagram koristiti svakodnevno. To znači da svakodnevno imate putem Instagrama pristup velikoj bazi korisnika – što je potrebno iskoristiti za svoju popularnost.

Kako bismo vam pomogli ostvariti što bolje rezultate prilikom oglašavanja na Instagramu, danas ćemo vam predstaviti čak 7 taktika koje će optimizirati vaš rad na Instagramu. Zahvaljujući niže navedenim taktikama, naučit ćete kako na pravilan način iskoristiti mogućnosti koje Instagram nudi i kako uz minimalna ulaganja postići maksimalne rezultate.

 

#1: Prebacite profil na biznis račun

Instagram ima dva osnovna režima rada: privatni račun i biznis račun. Za razliku od privatnog računa koji koriste uglavnom svi korisnici, Instagram je za poslovne korisnike pripremio biznis račun koji nudi jednu novu dimenziju upravljanja Instagramom. Naime, prebacivanjem profila na biznis račun korisniku se pojavljuje vrlo detaljna statistika putem koje može pratiti napredak svojeg Instagram profila, a također se pojavljuje i mogućnost stvaranja oglasa putem Instagrama te razno raznih call-to-action elemenata. Biznis račun jednostavno se može podesiti u postavkama, a u svakom se trenutku možete ponovno vratiti na privatni račun.

 

#2: Predstavite brend sponzoriranim fotografijama

Plaćeno oglašavanje na Instagramu otvara mnoge mogućnosti, no osnova je i dalje – oglas u obliku fotografije. Fotografije su temelj Instagrama i kao takve jako su dobar mamac za korisnike. Prije svega, važno je napraviti kvalitetne fotografije koje dočaravaju svu kvalitetu vašeg brenda. Potrebno je uklopiti fotografije u ostatak sadržaja, ali istovremeno putem njih predstaviti svoje usluge i proizvode. Osnovna razlika između standardne fotografije i sponzorirane fotografije jest natpis koji se nalazi u gornjem kutu fotografije, gdje piše ‘sponzorirano‘.

 

#3: Napravite video oglase

Video je sve popularniji način izražavanja na internetu, ali sve se više koristi i za oglašavanje na Instagramu. Instagram vam dopušta objavu video oglasa dužine do 60 sekundi. Putem videa može se iskazati više odrednica vašeg proizvoda ili usluge i zbog toga je ovakav način oglašavanja iznimno popularan. Ako niste sigurni kako iskoristiti video u svoju korist, razmislite o tome da putem njega predstavite kako koristiti određene usluge ili proizvode koje imate u ponudi.

 

#4: Isprobajte Carousel oglase

Ne tako davno Instagram je uveo mogućnost objavljivanja jedne objave unutar koje se može nalaziti više fotografija, ali i video. Takva je mogućnost predstavljena i za oglašavanje na Instagramu pa je preporuka da se proba iskoristiti na optimalan način. Ovakav način oglašavanja je super kada želite predstaviti više karakteristika proizvoda ili usluge unutar jedne jedine objave. Svakako isprobajte.

 

#5: Oglasi u Instagram pričama

Instagram priče trenutno doživljavaju pravi procvat i mnogi znaju reći kako su te priče zapravo popularnije od samog Instagram zida (ili vremenske crte). Za one koji ne znaju, Instagram priče su vrste objava koje korisnici mogu pregledavati samo 24 sata nakon njezina nastanka, a nakon toga nestaju s Instagrama. Stručnjaci za digitalni marketing kažu kako su Instagram priče trenutno jedan od isplativijih način oglašavanja. Zanimljivo, unutar oglasa u obliku Instagram priča možete staviti bilo kakav sadržaj – od fotografija i tekstova pa sve do video materijala.

 

#6: Iskoristite moć influencera

Influencer je vrlo vjerojatno jedan od najpopularnijih pojmova u digitalnom svijetu u zadnjih nekoliko godina. Radi se o popularnim osobama, koje iza sebe imaju bazu fanova, a što marketinški stručnjaci mogu iskoristiti u svoju korist. Dakle, influencer ima zadaću da na najbolji mogući način predstavi nečiji proizvod, a istovremeno to savršeno ukalupi u svoje aktivnosti na društvenim mrežama. Posebnu popularnost influenceri su doživjeli na Instagramu, koji je zapravo omogućio i manje poznatim ljudima da zahvaljujući kvaliteti sadržaja, stvore svoju bazu fanova. Podaci pokazuju da pametno odabran influencer može donijeti jako dobre poslovne rezultate. Ipak, kod odabira influencera treba pripaziti jer sve je više onih koji svoju popularnost grade na bazi lažnih fanova.

 

#7: Organiziranje Instagram natjecanja

Svi volimo osvojiti neku nagradu, posebno kada za to ne trebamo izdvojiti puno vremena. Instagram je po svojim predispozicijama sjajna platforma za organiziranje nagradnih igara, odnosno nagradnih natječaja. Zahvaljujući darivanju korisnika možete privući hrpu novih korisnika, ali i postojećima probuditi svijet o vašem brendu. Organiziranje nagradnog natječaja putem Instagrama nije komplicirano i donosi kvalitetne rezultate, no ipak postoje neka pravila kojih se potrebno pridržavati.

 

Zaključak

Oglašavanje na Instagramu super je način kako probuditi svijest o vašem brendu, ali i privući nove klijente. Taktike koje su gore navedene pokazale su se uspješnima u rastu mnogih brendova i poslovanja. Instagram je postao jedna od središnjih platformi za online oglašavanje, a na vama je da iskoristite pogodnosti koje nudi.

Ako su vam neki pojmovi s naše liste prilično nepoznati i ako vas muči kako određene taktike sprovesti u stvarnosti, krajnje je vrijeme da nam se obratite. Naš tim stručnjaka iza sebe ima mnogobrojne Instagram kampanje koje su postigle uspjeh i donijele mnoštvo novih klijenata raznim poduzetnicima. Ako želite našu pomoć, sve što trebate napraviti je – popuniti obrazac ispod teksta.

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Go to Top