Lucija Granić

 

Pretraživanje korisnika Instagrama dobiva nadogradnju i omogućuje korisnicima da po prvi puta pretražuju sadržaj prema ključnim riječima.

 

Do sada je jedini način za optimizaciju Instagram postova bilo dodavanje hashtagova i oznake lokacije. Na primjer, ako ste htjeli pronaći “zdrave recepte”, mogli ste pretraživati samo postove koji su označeni s hashtagom #zdravirecepti ili profile koji u imenu svog profila imaju riječi “zdravi recepti”. Sada će Instagram dopustiti korisnicima da pretražuju ključne riječi, što znači da bi postovi koji sadrže zdrave recepte trebali izroniti, čak i ako nemaju hashtag.

 

Pitate se kako?

Instagram će rangirati rezultate pretraživanja ključnih riječi na temelju niza čimbenika, kao što je: vrsta sadržaja, naslov i datum objavljivanja. Također će nastojati istaknuti najrelevantnija podudaranja za svakog pojedinog korisnika, na temelju izračuna algoritma.

 

Donosimo vam nekoliko smjernica za optimizaciju Instagram profila:

  • Optimizirajte biografiju svog profila s relevantnim ključnim riječima
  • Uključite ključne riječi u opise vaših objava
  • Plasirajte kvalitetan sadržaj relevantan vašoj ciljnoj skupini
  • Uključite ključne riječi u alt text

 

 

Ključne su riječi korisne i sigurno će biti od velike pomoći korisnicima pri pronalasku novog sadržaja koji najbolje odgovara onome što traže. Također, ovo je veliki korak za brendove koji se žele istaknuti na Instagramu i naći se u pretrazi svakog korisnika.

 

Instagramovo ažuriranje trenutno je dostupno svim korisnicima Instagrama u Kanadi, SAD-u, Velikoj Britaniji, Australiji, Novom Zelandu i Irskoj. Nadamo se da će uskoro stići i kod nas, a do tada – ne zaboravite kvalitetno optimizirati svoje profile, kako bi bili spremni za dolazak ovog noviteta u Hrvatsku!

 

Ako trebate pomoć – javite nam se i zajedno ćemo optimizirati vaš Instagram profil!

Go to Top