Medijsko planiranje
Za optimalno ulaganje sredstava preduvjet je profesionalno napravljen media plan i raspodjela budžeta na različite medije. Za vas kreiramo medija plan koji savršeno odgovara ciljevima vaših projekata.
Prioritet
Utjecaj na poslovanje
Olakšava rad marketing timu
Cijena zakupa
Produkcija TV reklama je jeftinija više nego ikad.
Odabir medija
Kako izabrati one prave?
Izbor medija koji će se koristiti u oglašavanju ovisi o vašoj ciljanoj publici, vrsti proizvoda ili usluge, poruci koju želite poslati, cijeni pojedinih medija te u konačnici budžetu kojim raspolažete. Idealno je kombinirati više vrsta medija za plasiranje sponzoriranih članaka ili oglasa, kako bi se poruka uputila što većem broju potencijalnih kupaca i istovremeno se minimizirali troškovi oglašavanja.
Medijsko planiranje
O čemu treba voditi računa?
Prilikom odabira medija potrebno je voditi računa o slušanosti, gledanosti, nakladi ili tendenciji korištenja medija od strane korisnika u brojkama i postocima, te učestalosti ponavljanja reklamne poruke u određenom mediju.
Drive termin je pojam kada je najbolje imati reklamu na radiju. Odnosi se na periodu od 07-10h i 15-18h.
Drive termin je pojam kada je najbolje imati reklamu na radiju. Odnosi se na periodu od 07-10h i 15-18h.
Medijsko planiranje
O čemu treba voditi računa?
Prilikom odabira medija potrebno je voditi računa o slušanosti, gledanosti, nakladi ili tendenciji korištenja medija od strane korisnika u brojkama i postocima, te učestalosti ponavljanja reklamne poruke u određenom mediju.
Pogledajte neke od 300+
uspješnih suradnji
Stručnjaci za medijsko planiranje i zakup medija
Kontaktirajte nas
Ako želite da vam pomognemo s oglašavanjem ili idejom, sada je pravo vrijeme da nam se obratite za pomoć.