Kako napraviti uspješnu prodajnu web stranicu?

by svi 22, 2019Web design

 

Želite web stranicu s odličnom prodajom? Tražite način kako se probiti među mnogobrojnim brendovima? Zanima vas kako se povezati s ciljanom publikom?

Svrha svih prodajnih stranica je posjetitelja potaknuti na željenu akciju – znači kupovinu proizvoda ili usluga. Kada ste zaključili koja je svrha vaše web stranice i što želite ostvariti putem nje, vrijeme je za izradu stranice prilagođene prodaji. U izradu web stranice ulazi mnogo više promišljanja i znanja nego što se to na prvu čini.

U nastavku vam donosimo 5 vrlo važnih stvari koje moraju štimati kako bi web stranica bila uspješna u prodaji.

Krenimo redom.

1.  Započnite s univerzalnom koristi koju vaša ciljana publika želi 

Ciljana publika - Red Brick

Kupac kada dođe na vašu stranicu, mora u svakom trenutku znati 3 stvari:

  •   Osnovnu svrhu stranice;
  •   Što se od njega očekuje da učini i na koji način;
  •   Koju korist ima od korištenja stranice.

Ako nešto prodajete, vizualnim sadržajem želite istaknuti isključivo proizvodbeneficije koje on nudi te poziv na akciju.

Stranica mora biti jednostavna za skeniranje, jer ako se vaša baka ne može snaći na web stranici, znači da nije dovoljno dobra. Kupci moraju brzo pronaći ono što ih zanima, jer nemaju volje trošiti vrijeme tražeći kroz hrpu “smeća” ono što ih zapravo interesira.

2.  Značajke govore, a koristi prodaju

Postoji jedna poslovica za pisanje koja glasi: “Značajke govore, a koristi prodaju”. Budući da su značajke proizvoda ili usluga privlačne samo logičnom dijelu mozga, one ne pokreću akciju, dok isticanje prednosti proizvoda ili usluge može pomoći vašoj publici da si vizualizira bolju budućnost – onu koja uključuje vaše rješenje u njihovim životima.

Jednom kada ste zainteresirali ciljanu publiku nudeći im priliku da ostvare jedan od svojih glavnih ciljeva, morate im opširnije objasniti kako ih vaš proizvod ili usluga zapravo postiže, postavljajući im rješenje njihovih problema – to ih drži zainteresiranima.

Opišite točno kako vaš proizvod ili usluga može pomoći ciljanoj publici da postigne korist. Držite se samo onog bitnog. Kada kupcu prezentirate informacije o proizvodu, bitno je u prvi plan dovesti isključivo njegove benefite, sažete i jednostavno napisane – uokvirite svoj proizvod kao rješenje njihovog problema.

3.  Povežite se s najvažnijim točkama boli ciljane publike

Empatija je jedan od najmoćnijih alata u marketinškom arsenalu. Ako se doista možete povezati s ciljanom publikom, shvatit će da ih zapravo razumijete, te da su njihovi osjećaji valjani i da nisu sami u svojim problemima. Osjećaj je psihološka potreba, pa kad potvrdite bol svoje publike, možete im ponuditi svoje rješenje.

Međutim, ako preskočite ravno do načina na koji možete riješiti njihove probleme bez priznavanja njihove boli, vaše se rješenje neće povezati s njima. Jer ako ne potvrdite njihovu bol, oni će ostati na tome. Tek nakon toga ponudite svoju stručnost kako bi ublažili svoje bolne točke. Pokažite i primjere svog rada kako bi dokazali da možete dobro obaviti posao.

4. Iskoristite iskustva klijenata kao dokaz kvalitete

Nakon što ponudite rješenje svojoj ciljanoj publici, ponudite im dokaze kvalitete vašeg proizvoda ili usluge tako što ćete ubaciti izjave svojih kupaca. Većina ljudi zanemaruje značaj izjava i čine veliku grešku. Ljudi koji razmišljaju o kupnji vašeg proizvoda ili pretplati na vašu uslugu žele vidjeti što drugi ljudi kažu o poslovanju s vama.

Ljudi uvijek slijede gomilu i pretpostavljaju da je većina uvijek u pravu, tako da što više izjava imate, to će vaše rješenje izgledati pouzdanije.

5. Potaknite ciljanu publiku da poduzme mjere

Završetak vaše prodajne stranice jasnim korakom ključno je za uvjeravanje ciljane publike u poduzimanju željene akcije – ona pakira emocionalni udarac i kristalizira željenu akciju u njihovim umovima.

Što je to točno poziv na akciju? To može biti gumb ili neki drugi dizajnerski element koji poziva potencijalne kupce da učine željenu akciju, poput:

Poziv na akciju - Red Brickkupovine putem web stranice

slanja upita putem kontakt forme

pretplate na newsletter

preuzimanja brošura

prijave na seminar i sl.

 

Poziv na akciju iskorištava načelo oskudice, psihološki trik koji navodi kupce da vrednuju predmete i usluge koje su rijetke, povećavajući osjećaj hitnosti kod publike. Ako posjetitelje web stranice ‘pozovete na akciju’ veća je vjerojatnost da će se aktivirati po pitanju toga i učiniti što želite.

Vi ste na redu

Vi ste na redu - Red Brick marketing agencija

Ovo je samo dio stvari na koje bi se trebalo misliti kada se kupcima želi na najkvalitetniji mogući način prezentirati proizvod ili usluga koju nudite. Ako vaša postojeća web stranica nema ove odlike, znači kako je velika vjerojatnost da vrijeme radi protiv vas, na vašu financijsku štetu.

Ako želite izgraditi kvalitetan i uspješan web, a niste sigurni kako započeti – vrijeme je da nas kontaktirate. Naš tim stručnjaka svoje će znanje i iskustvo rado podijeliti s vama, a zajedničkim ćemo naporima stvoriti uspješnu web stranicu koja će pokrenuti vašu prodaju.

Učinite vašu web stranicu uspješno prilagođenu vašim kupcima, javite nam se već danas!