Da li znaš što su Instagram priče? Zašto je ova nova funkcionalnost Instagrama u tako kratkom roku pridobila iznimnu popularnost? Zašto je važno dio svojeg vremena i truda ulagati u kreiranje kvalitetnih i zabavnih Instagram priča?
Instagram je trenutno jedna od najpopularnijih društvenim mreža na svijetu, koja bilježi ubrzan porast broja korisnika. Nedavno je objavljeno kako je Instagram u svijetu prevalio brojku od 1 milijardu korisnika. Podaci koje imamo na raspolaganju govore kako je u Hrvatskoj trenutno aktivno oko milijun korisnika. Sve to dodatno daje na značaju prisutnosti brenda na Instagramu, ali i građenju atraktivnih Instagram priča.
Priče koje nestaju, a donose popularnost
Instagram priča (story) nastala je vrlo vjerojatno na temelju slične funkcionalnosti na drugim društvenim mrežama. Naime, Instagram je uvidio kako se korisnicima drugih mreža sviđa funkcionalnost objava koje s vremenom nestaju pa su odlučili istu funkciju implementirati i kod sebe. Stvorene su tako Instagram priče, koje su u iznimno kratkom roku zavladale Instagramom i učinile ga još popularnijom društvenom mrežom.
Instagram priče su zapravo foto i video sadržaj koji korisnik objavljuje na zasebnom dijelu aplikacije, a imaju trajanje 24 sata. Nakon tog vremenskog perioda te priče jednostavno nestaju s Instagrama i drugi ih korisnici više ne mogu vidjeti. U tom vremenskom ograničenju vrlo vjerojatno leži i popularnost ove funkcionalnosti, jer se korisnike tjera da redovito provjeravaju ima li novih priča (kako one ne bi nestale prije nego što ih vide).
Zašto su važne Instagram priče?
Instagram priče korisnici su vrlo brzo ‘prigrlili’ i danas su iznimno popularna funkcionalnost na ovoj društvenoj mreži. Vjerujemo kako većina korisnika prilikom otvaranja Instagrama prvo pohrli na pregledavanje priča pa se tek onda bacaju na regularan sadržaj na Instagram zidu. Dakle, Instagram priče postale su sjajan kanal da korisniku prenesete poruku koja može biti vezana uz bilo što, a što samo upotpunjuje dojam oko vašeg poslovanja ili proizvoda.
Za razliku od regularnih objava na Instagramu, unutar Instagram priča moguće je (pod određenim uvjetima) stavljati linkove ka vanjskim web stranicama i raznim drugim servisima. To vam otvara mogućnost da korisnike koji pregledavaju vaše priče, vodite direktno na stranicu svojih usluga ili proizvoda, odnosno do nekog izvora koji će im biti od koristi. Također, Instagram priče zbog nekolicine svojih posebnosti stvaratelju sadržaja omogućuju da u potpunosti iskaže svoju kreativnu stranu i tako stekne dodatnu privrženost novih sljedbenika.
Kako stvoriti dobru Instagram priču?
Kao što smo rekli u prethodnom odlomku, Instagram priče omogućavaju iznimno izražavanje kreativnosti. No, najčešće je ta kreativnost izražena putem svakodnevnih situacija u kojima se nalaze korisnici i koje bi voljeli podijeliti sa svijetom. Konkretno, Instagram priče su odličan način da se predstavi sve ono neformalno što stoji u pozadini cijele priče oko usluge/proizvoda. Nitko vam neće ni najmanje zamjeriti ako video ili fotografija u Instagram priči bude loše kvalitete, ali će vam itekako zamjeriti ako korisnici primijete da pokušavate namjestiti ili lažirati ono što želite predstaviti.
Dakle, za stvaranje dobre Instagram priče prije svega je potrebno cijelom procesu stvaranja sadržaja pristupiti nešto ležernije. Potrebno se ‘opustiti’, razmisliti malo što zaslužuje biti na Instagramu i nakon toga krenuti u snimanje ili fotografiranje određene situacije. Da bi dodatno začinila Instagram priče, ova društvena mreža na raspolaganje je ponudila mnoštvo dodataka i alata koje možete koristiti.
Od alata koji su dostupni najviše se koristi mogućnost pisanja teksta po fotografijama, a gdje možete prebirati između raznih fontova, veličina slova, ali i boje. Također, korisnicima su dostupni i razni emotikoni i gifovi, koje je jednostavnim povlačenjem moguće dodati na video ili fotografiju. Od novosti u tom segmentu valja izdvojiti forme za postavljanje upita, ali i funkcionalnost provođenja anketa.
Popularnost profila ovisi o Instagram pričama
Ako želite ostvariti kvalitetan angažman na Instagramu, onda su Instagram priče obavezno poglavlje u tom procesu. Naime, profili koji ne ulažu vrijeme i kreativnost u svakodnevno stvaranje Instagram priča – jednostavno gube na popularnosti. Korisnici više nisu zadovoljni samo regularnim objavama na Instagram zidu, već žele vidjeti ono što se događa u pozadini cijele priče – a upravo su za tu namjenu stvorene Instagram priče.
Ako želite stvoriti kvalitetan i uspješan Instagram profil, a niste sigurni kako to učiniti – stojimo vam na raspolaganju. Popunite obrazac ispod teksta i javit ćemo vam se u najkraćem mogućem roku. Dopustite nam da zajedno s vama stvorimo uspješnu priču, koja će vaš biznis podignuti na jednu višu razinu uspjeha.
Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.