Case study

Veleučilište Velika Gorica

Veleučilište Velika Gorica osnovano je 2003. godine i danas broji oko 1.700 studenata na pet preddiplomskih i tri specijalistička diplomska stručna studija. Njihovi programi usmjereni su na stjecanje praktičnih znanja i vještina potrebnih na tržištu rada, s posebnim naglaskom na područja poput održavanja računalnih sustava, upravljanja u kriznim uvjetima, održavanja zrakoplova, očne optike i motornih vozila. Veleučilište kontinuirano prilagođava svoje studijske programe stvarnim potrebama gospodarstva, osiguravajući tako visoku zapošljivost svojih diplomanata.

Vrsta usluge:

Oglašavanje na društvenim mrežama / Google Ads

Suradnja s agencijom

Naša agencija već dugi niz godina surađuje s Veleučilištem Velika Gorica na području digitalnog marketinga. Upravljamo njihovim oglašavanjem na društvenim mrežama i Google platformi, s ciljem povećanja vidljivosti Veleučilišta među potencijalnim studentima i širom javnošću. Kroz strateško planiranje i provedbu kampanja, doprinosimo jačanju online prisutnosti Veleučilišta, što rezultira većim brojem upisa i boljom informiranošću zainteresiranih kandidata.

Pogledajte ostale case study slučajeve

Otkrij kako smo pomogli drugim tvrtkama postići izvrsne rezultate. Istraži detaljne prikaze naših projekata i uvjeri se u kvalitetu naših usluga.

Imate ideju, projekt ili jednostavno trebate savjet?

Ostavite nam svoje podatke i javit ćemo vam se uskoro s pravim odgovorima.