Oglašavanje na društvenim mrežama jučer danas sutra

by ruj 20, 2019Social Media

 

Sjećate li se vremena kada ste se za 50$ mogli vrlo uspješno oglašavati cijeli mjesec i kada je vašu objavu na društvenim mrežama vidjelo 70% pratitelja? Ta vremena su, nažalost, daleko iza nas.

 

Za oglašavanje na društvenim mrežama, danas, ipak trebamo uložiti puno veće budgete, kako bi vidjeli rezultate i kako bi naša objava došla do većeg broja ljudi, jer se naša objava organski na društvenim mrežama prikaže samo 2-3% pratitelja stranice.

 

Danas korisnici u prosjeku provode 4 sata dnevno na društvenim mrežama, koje su trenutno najatraktivniji i najučinkovitiji alat za oglašavanje. Praćenje trendova od iznimne je važnosti za uspjeh tvrtke.

 

Ako nisi na Facebook-u i Instagram-u ne postojiš? Tako nekako!

Vođenje društvenih mreža - Red Brick marketing agencija

Ljudi vole kupovati, ali ne vole da im se prodaje! Bitno je izbjegavati direktnu prodaju na društvenim mrežama, na koje se ljudi dolaze zabaviti, a ne biti bombardirani prodajnim oglasima. Dijelite savjete, smišljajte zabavne objave, educirajte o svojim proizvodima ili uslugama i na taj način prodaja dolazi sama od sebe.

 

Nekoliko savjeta za uspješnije oglašavanje na Facebook-u i Instagram-u:

Atraktivne fotografije i dizajn oglasa

Fotografija privlači najviše pažnje na društvenim mrežama. Statistika kaže da imamo 3 sekunde za uhvatiti nečiju pažnju na društvenim mrežama prilikom skrolanja. Dobra ponuda ili odličan copy nema smisla ako je fotografija ili vizual loš.

Snimite video

Trend koji će obilježiti 2020. zasigurno je snimanje i postavljanje video zapisa. Već sada svi snimaju svoje proizvode i to je kupcima zabavnije od fotografije. Budite među prvima i okušajte se u ovakvom obliku oglašavanja! Odlični rezultati neće izostati.

Dobar copy

Nakon što ste slikali odličnu fotografiju i još bolje je izdizajnirali, copy je od velike važnosti u uspješnosti kampanje.

Popust ili nagrada

Nećemo se lagati, svi volimo dobiti nešto jeftinije ili besplatno. Napravite akciju za sve prijavljene, podijelite nešto besplatno ili napravite nagradnu igru. Sigurni smo da ćete privući veći broj zainteresiranih.

Usmjerite kampanje na Instagram story

Pratite trendove! Najviše korisnika trenutno gleda Instagram story-e. Iskoristite trend i oglašavajte se na Instagram-u kako bi vas što više korisnika primijetilo i kupilo vaš proizvod ili uslugu, za relativno mali budget. Morate biti prisutni tamo gdje su vaši kupci da bi se mogli istaknuti i ostati zapamćeni.

Poziv na akciju

Recite ljudima što moraju napraviti – nazvati vas, poslati poruku, posjetiti web stranicu ili kupiti proizvod. Oglasi koji imaju CTA (call to action) 40% su uspješniji od onih koji nemaju nikakvu „naredbu“.

 

Najbolji način za planiranje kampanja je pomoću Campaign Planner-a u Business Manageru, gdje ćete vidjeti koliko novaca trebate uložiti i koliko će ljudi vidjeti vaš oglas!

 

Dobrim kampanjama na najaktualnijim društvenim mrežama može se uvelike povećati prodaja, a samim time postiže se glavni cilj postojanja svake tvrtke – profit! Pratite trendove i pokažite korisnicima koje su prednosti korištenja vaših proizvoda ili usluga. Iskoristite relativno jeftine klikove, jer cijene oglašavanja iz dana u dan sve više rastu.

 

Ako vam zatreba pomoć oko oglašavanja, slobodno nam se javite!