O klijentu

Slovenska tvrtka HomeOgarden bavi se razvojem organskih i prirodnih sustava za vrt i dom. 2013. godine HomeOgarden proglašen je jednim od top 5 startupova u Sloveniji sa svojim top proizvodom prirodnom organskom zemljom. Dosada djeluju u više od 5 zemalja Europske Unije, a neke od njih su Austrija, Slovenija, Češka, Hrvatska, Njemačka.

Agencijski briefing

S tvrtkom HomeOgarden suradnju smo započeli 2016. godine radeći na marketinškim aktivnostima za njihove proizvode. Klijent je od agencije zahtijevao promociju proizvoda putem društvenih mreža, televizije i evenata na teritoriju Republike Hrvatske, Slovenije, Austrije i Njemačke. Cilj marketinških aktivnosti bilo je povećati vidljivost brenda, upoznati potrošače s proizvodima, ostvariti komunikaciju s kupcima putem društvenih mreža, i ono najvažnije povećati prodaju.

S agencijom Red Brick imamo samo pozitivna iskustva! Najviše cijenimo to da su nam dostupni tokom cijelog dana. Sav posao je odrađen vrlo profesionalno i preporučamo ih u potpunosti.

Ana Ljubojević Direktor marketinga - HomeOgarden

Rezultati kampanja

Kvalitetnim marketinškim planom, dobrom strategijom i brzom reakcijom u odnosu na konkurenciju postigli smo odlične rezultate u vidu broja prodanih proizvoda te povratne informacije kupaca o vidljivosti brenda. Društvene mreže HomeOgardena nakon kampanja broje više desetaka tisuća fanova koji su stalnoj interakciji s brendom i upoznaju se s novim proizvodima.