O klijentu

Best of Brač agencija osnovana je s ciljem unapređenja turističke ponude na otoku Braču. Kontinuirano rade na razvoju novih, inovativnih i kreativnih turističkih sadržaja. Istovremeno, rade na promociji i plasiranju najboljih bračkih proizvoda i turističkih dionika kako bi i ostale motivirali na ulaganje u kvalitetu te dugoročno pozicionirali otok Brač kao destinaciju visoke kvalitete.

Agencijski briefing

Destinacijska menadžment agencija Best of Brač od nas je zatražila kvalitetno postavljanje Google AdWords kampanje za inozemna tržišta. Primarni cilj kampanje bio je povećati vidljivost brenda na inozemnom tržištu, istražiti zainteresiranost tržišta za otok Brač, te je sekundarni cilj bio popunjavanje smještajnih kapaciteta na otoku Braču.

Ekipa Red Bricka je vrlo strpljivo i s mnogo razumijevanja podnijela naš hektičan radni tempo i svoj dio posla odradila profesionalno, brzo i efikasno. Svakako ih preporučujemo!

Dijana Šabić Project manager - Best of Brač

Nastavak suradnje

Kako bi se agencija za destinacijski menadžment što kvalitetnije obratila svojoj inozemnoj publici napravili smo prijevod njihove web stranice na njemački jezik, te dogovaramo nove aktivnosti po pitanju promocije na tražilicama.

Via: Red Brick