Newsletter oglašavanje
Statistike pokazuju kako je newsletter oglašavanje jedan od najboljih i najkvalitetnijih načina promocije usluga i proizvoda. Svaki ozbiljan biznis danas ulaže u newsletter oglašavanje, jer rezultati su više nego odlični.
Čak 93% B2B poslovnih subjekata koristi newsletter kao primarni način za distribuciju sadržaja
Newsletter oglašavanje
Imate li bazu kontakata?
Newsletter je jedan od najefektivnijih način promoviranja u modernom svijetu. Naime, da bi se provodila newsletter kampanja potrebno je sakupiti pretplatnike, a ti se pretplatnici dobivaju na razne načine – dijeljenjem popusta, raznih drugih pogodnosti ili besplatnim darivanjem. No, pretplatnik koji se odluči za pretplatu na vaš kanal napravio vam je veliku uslugu, jer sada znate da je on zainteresiran za vaše usluge. Putem kreativnih i kvalitetnih email poruka, tog pretplatnika sada možete obavještavati o novostima u vašem poslovanju – što će prije ili kasnije rezultirati kupnjom kod vas.
Newsletter
Kako iskoristit ovaj kanal oglašavanja?
Newsletter oglašavanje uglavnom se sastoji od nekoliko faza. Prije svega, potrebno je napraviti strategiju putem koje će se prikupljati novi pretplatnici kako bi baza ljudi kojima možemo nuditi usluge/proizvode s vremenom rasla. Drugo, potrebno je postaviti odgovarajuće alate i automatizirati sustav, kako poduzetnik ne bi troši vrijeme na sređivanje baza. Na kraju, potrebno je osmisliti kreativne i efektne email poruke putem kojih ćete zainteresirati potencijalnog klijenta za uslugu, ali i pratiti statistiku te optimizirati svaki sljedeći poslani newsletter.
E-mail marketing ROI je veći od 4200%. Za svaki potrošeni $1 u prosjeku dobivate $42 natrag.
E-mail marketing ROI je veći od 4200%. Za svaki potrošeni $1 u prosjeku dobivate $42 natrag.
Newsletter
Kako iskoristit ovaj kanal oglašavanja?
Newsletter oglašavanje uglavnom se sastoji od nekoliko faza. Prije svega, potrebno je napraviti strategiju putem koje će se prikupljati novi pretplatnici kako bi baza ljudi kojima možemo nuditi usluge/proizvode s vremenom rasla. Drugo, potrebno je postaviti odgovarajuće alate i automatizirati sustav, kako poduzetnik ne bi troši vrijeme na sređivanje baza. Na kraju, potrebno je osmisliti kreativne i efektne email poruke putem kojih ćete zainteresirati potencijalnog klijenta za uslugu, ali i pratiti statistiku te optimizirati svaki sljedeći poslani newsletter.
Pogledajte neke od 300+
uspješnih suradnji












Certificirani stručnjaci za Newsleter oglašavanje

Kontaktirajte nas
Ako želite da vam pomognemo s oglašavanjem ili idejom, sada je pravo vrijeme da nam se obratite za pomoć.