5 Instagram strategija koje će osigurati uspjeh vašem biznisu

by ruj 12, 2018Social Media

Zanima vas koja Instagram strategija najbolje povećava interes korisnika? Kako uz pomoć Instagrama izgraditi lojalnu zajednicu koja će iznjedriti vaše redovite klijente? Koje sve mogućnost Instagram nudi, a utječu pozitivno na Instagram marketing?

Prema posljednjim podacima, na Instagramu se nalazi oko 25 milijuna biznisa, odnosno ti biznisi imaju izrađen profil na ovoj popularnoj društvenoj mreži. Kako broj Instagram korisnika širom svijeta (ali i u Hrvatskoj) strelovito raste, tako raste i moć Instagram marketinga. Procjene su da biznis profili na Instagramu svakog dana imaju više od 200 milijuna posjeta korisnika, što je itekako zamamna brojka za marketing apetite.

Instagram već godinama prilagođava svoj feed, kako bi kvalitetne objave došle u prvi plan i privukle pažnju korisnika. Pred krajnje korisnike i brendove to stavlja veliki zadatak, u kojem se uz veliku dozu kreativnosti i pametnih taktika mogu uz malo truda približiti velikom broju korisnika. Kako bi povećali svoje šanse za uspješan marketing na Instagramu, potrebno je pribjeći određenim taktikama. U nastavku vam donosimo 5 Instagram strategija koje će pomoći podići vaš ROI (povrat uloženog) i osigurati vam nove klijente putem Instagrama:

 

#1: Sadržaj koji budi interese korisnika

Loša stvar za rast vašeg Instagram profila jest ‘šaranje’ sa sadržajem. Naime, korisnici koji su zapratili vaš Instagram profil imaju određene interese zbog kojih su odlučili pratiti baš vas. Pretpostavka je da im se sviđao sadržaj koji ste stavljali na Instagram. Stoga, nije pametno ‘promijeniti kurs’ i stavljati sadržaj koji baš i nije vezan uz ono što bi trebala biti ‘kralježnica’ vašeg Instagram profila. Primjerice, ako pišete o marketingu, nastavite pisati o marketingu – svaki post koji nije vezan uz marketing utjecat će na manji interes korisnika.

Da biste shvatili koji su interesi vaših korisnika, morate malo istraživati. Srećom, Instagram nudi razne mogućnosti, a među njima se nalazi i opcija anketiranja putem Instagram Storyja. Stavite povremeno neku zabavnu anketu i saznajte na jednostavan način koji su interesi vaših Instagram korisnika. U globalu, sve što trebate je stavljati sadržaj koji interesira vaše korisnike.

 

#2: Dijeljenje sadržaja kojeg stvaraju korisnici

Ako prodajete neku uslugu ili proizvod, velika je vjerojatnost da će se vaši klijenti osvrnuti na to, a neki će čak napraviti i objavu na Instagramu o tome. Takve objave treba iskoristiti i podijeliti. Naime, pozitivna objava korisnika o vašem brendu dokaz je da vam korisnici vjeruju i da vaš proizvod/usluga vrijedi. To će biti svojevrsna recenzija vašeg rada, a vama bi trebala osigurati nove klijente koji će znati cijeniti ono što nudite.

Dijeljenje sadržaja drugih korisnika je vrlo zahvalna Instagram strategija za povećanje ROI-a. Uz to što ćete dobiti besplatnu objavu i kvalitetnu recenziju svojeg rada, pomoći ćete korisnicima da promoviraju svoj profil putem vašeg profila. Generalno, to je win-win situacija i oba dvije strane od toga imaju koristi.

 

#3: Koristite dobre hashtagove

Instagram je poznat po tome da veliku pažnju pridodaje hashtagovima. Naime, putem istih se može pretraživati sadržaj na ovoj društvenoj mreži, a hashtagovi također imaju i značaju ulogu u povećanju broja prirodnog dosega objave. Ako želite iskoristiti moć hashtagova, morate odabrati one ispravne, koji odgovaraju vašim objavama.

Zanimljivo je da putem hashtagova možete na svoj profil privući korisnike koji vas ne prate, što posljedično može značiti da će vas zapratiti. Dakle, ispravan odabir hashtagova treba bi posljedično uzrokovati povećanje broja sljedbenika na vašem profilu. Prema nekim podacima, Instagram objava koje ima minimalno jedan hashtag – ima čak 12.6 % veći doseg od objave bez hashtaga.

Da bi se postigao maksimalni učinak hashtagova potrebno je pametno iskombinirati odabir hashtagova. Prije svega, potrebno je kombinirati različite hashtagove i uvijek birati neke nove kombinacije. Također, preporuka je da se unutar jedne objave koristi nekoliko velikih hashtagova, ali i nekoliko manjih (s manjim dosegom). Jasno, svi hashtagovi moraju imati veze sa sadržajem koji objavljujete, jer u protivnom ne donose nikakav pozitivan rezultat.

 

#4: Pratite klikove na link u opisu profila

Instagram za razliku od drugih društvenih mreža dopušta postavljanje linka samo na jedno mjesto – opis profila. Iako se to nekima čini kao ograničavajući faktor, važno je shvatiti kako su korisnici navikli na takav način ‘poslovanja’ i da će kliknuti na link u opisu profila, ako ih vi zainteresirate za to.

Dobra Instagram strategija za povećanje broja klikova na link jest učestalo mijenjanje linka. Ovu taktiku koristi većina blogera i influencera, a prema nekim podacima pokazuje kako je to pametan način korištenja linka u opisu profila. Naime, kada imate neku novu ponudu ili napišete neku novu objavu na web stranici, pametno je postojeći link u opisu Instagram profila, zamijeniti novim. To će kod korisnika probuditi interes, jer će shvatiti da se radi o novom sadržaju kojeg vrijedi posjetiti.

 

#5: Pratite važnu statistiku profila

Prebacivanjem privatnog profila na biznis profil, pojavljuje s mnoštvo Instagram statistike koju je moguće pratiti. Gotovo da ne postoji sektor vašeg profila koji nije popraćen statistikom i to je super stvar za sve koji žele napredovati na Instagramu. Naime, na temelju dobivene statistike potrebno je osmisliti Instagram strategiju koja će donijet nove sljedbenike, veći prirodni doseg, ali i ponekog klijenta vašem biznisu.

Mnogi bi mogli zaključiti kako je povećanje pratitelja i lajkova dovoljan indikator rasta Instagrama, no tome nije tako. Potrebno je zaviti malo detaljnije i pogledati što se konkretno događa s dosegom. Poželjno bi bilo saznati broj novih sljedbenika u vašoj niši, što direktno pokazuje koliko je vrijedan vaš sadržaj. Također, nije loše obratiti pozornost na broj i kvalitetu komentara, broj poruka koje pristižu u inbox, ali i sve ostale detaljne parametre. Kvalitetnom analizom statistike osiguravate put ka uspjehu.

 

Koja Instagram strategija je najbolja?

Ne postoji neka strategija koju bismo izdvojili kao najbolju, jer svaka utječe na rast dosega, a tek zajedno donose onaj maksimalan učinak. Stoga, obratite pozornost na strategije koje smo naveli iznad i osigurajte sebi nove klijente kroz Instagram marketing. Ne, ne treba vam 100.000 sljedbenika za uspjeh, već vam je dovoljno 100ak onih pravih kvalitetnih koji su zainteresirani za ono što nudite. Uz pametno kombiniranje Instagram strategija, doseg će rasti i bez sljedbenika.

Ako vam treba pomoć oko Instagram marketinga tu smo za vas. Naše iskustvo i ideje mogu vaš biznis podići na jedan novi nivo, a vama osigurati uspjeh. Popunite polja ispod i dopustite nam da budemo vaš partner u postizanju sjajnih poslovnih rezultata.

 

Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.